LIVE: Na Stadionach 09-15.08.2022

NA STADIONACH” to cykl, w którym będziemy umieszczać zdjęcia z każdego spotkania na polskich stadionach LIVE, co później będzie służyło jako podsumowanie kolejki. Strona nie posiada auto-odświeżania, więc zalecamy co jakiś czas ręcznie odświeżać newsa, aby być na bieżąco. Zachęcamy również do konstruktywnej dyskusji w komentarzach, które znajdują się na samym dole newsa. POSIADASZ JAKIEŚ CIEKAWE MATERIAŁY (ZDJĘCIA, FILMIKI) Z MECZÓW I CHCESZ SIĘ Z NAMI NIMI PODZIELIĆ? PISZ NA KONTAKT ALBO BEZPOŚREDNIO NA FACEBOOKA! DZIĘKUJEMY ZA KAŻDĄ POMOC!

EKSTRAKLASA:

Miedź Legnica – Zagłębie Lubin 12.08.2022

Widzew Łódź – Legia Warszawa 12.08.2022

Cracovia – Piast Gliwice 13.08.2022

Lech Poznań – Śląsk Wrocław 14.08.2022

402 Fanatyków Śląska zameldowało się na sektorze gości w Poznaniu.

Korona Kielce – Warta Poznań 15.08.2022

Relacja Warty Poznań:

W mieście Koroniarzy Warciarze ostatni raz grali 14 lat temu… Tym razem wyjazd przypadł nam w poniedziałek i w kierunku Kielc wyruszamy ze sporym zapasem czasowym. Po dotarciu każdy wyjazdowicz odziany w koszulkę i z szalem w ręku wyczekiwał na rozpoczęcie meczu. Od pierwszego gwizdka sędziego staraliśmy się głośnym dopingiem wspierać nasz zespół na maksymalnych obrotach. W drugiej połowie meczu prezentujemy małe flagi na kijach. Daliśmy pokaz swoich możliwości przy nowej piosence, którą ciągnęliśmy dobre kilka minut. Stadion przyciągnął tego dnia blisko 13 tysięcy kibiców, co przy ryknięciu wszystkich trybun robiło dobre wrażenie. Warta mecz wygrywa 1:0 i z kompletem punktów wracamy do Poznania! Po zakończeniu meczu dziękujemy zawodnikom za walkę i zaangażowanie! AVE WARTA

I LIGA:

Odra Opole – Sandecja Nowy Sącz 09.08.2022

Wisła Kraków – GKS Katowice 09.08.2022

Resovia Rzeszów – Arka Gdynia 10.08.2022

Relacja Arki Gdynia:

Na środowym wyjeździe w Rzeszowie meldujemy się w 63 osoby. Arkowców tego dnia wspomaga także Cracovia Kraków i Gwardia Koszalin. Dzięki.

Był to wyjazd jak za starych, dobrych czasów. 'Jedyne’ 27 h spędzonych na wyjeździe. Przesiadki, dostawaki oraz szybsze wyjście z meczu, aby zdążyć na pociąg powrotny. Piłkarze ten mecz wygrywają, a my w dobrych humorach wracamy przez całą Polskę do domu.

Arka Gdynia!

Relacja Gwardii Koszalin:

W środku tygodnia w 4 osoby wspieramy Arkę w Rzeszowie, po 35 godzinach w trasie kończymy wyjazd, dzięki! Do następnego!

ŁKS Łódź – Puszcza Niepołomice 10.08.2022

Chojniczanka Chojnice – Stal Rzeszów 11.08.2022

Relacja Stali Rzeszów:

Do Chojnic dotarliśmy w 112 osób, w tym Stalówka 6, Elana 5 i Polonia 1 – dzięki!

Ruch Chorzów – Górnik Łęczna 11.08.2022

Relacja Górnika Łęczna:

Nas w czwartek [11.08.22] w Chorzowie 23 osoby w tym 7 kiboli Chełmianki. Trasa pod same okolice stadionu bez zbędnego balastu. Klika razy zaznaczamy obecność. Powrót ze sporym ogonem. Dzięki Braciom za wsparcie!

GKS Katowice – Sandecja Nowy Sącz 12.08.2022

Relacja Sandecji Nowy Sącz:

Niecałe 150 osób wybrało się w piątkowy wieczór do Katowic, by na żywo zobaczyć przełamanie i pierwsze zwycięstwo w tym sezonie, niestety po kilku niewykorzystanych sytuacjach z trudnego terenu wywozimy kolejny już piąty remis. Razem z nami obecni nasi Przyjaciele z Tychów (38), Jasła (10) oraz Mielca (3) – wszystkim dziękujemy za wsparcie!

GKS Tychy – Wisła Kraków 13.08.2022

Odra Opole – Resovia Rzeszów 13.08.2022

Relacja Resovii:

Na wyjazd do Opola ruszamy pociągiem rejsowym w 37 osób. Brak zbędnego balastu w postaci wąsów towarzyszy nam całą pierwszą stronę. Wysiadamy na Opolu Głównym i spacerujemy sobotnim wieczorem przez opolskie centrum miasta i rynek, aż do samego stadionu, gdzie dopiero wtedy przejmują nas przestraszone psy. Dojeżdżają do nas autem 4 osoby z Rzeszowa i jesteśmy łącznie w 41 osób na sektorze. Do Rzeszowa wracamy pociągiem z przesiadką we Wrocławiu i po 9 rano meldujemy się w Rzeszowie.
Podsumowując. Świetny, klimatyczny wyjazd przypominający te z lat 90., gdzie przy odrobinie pomyślunku i sprytu – mimo XXI wieku idzie wciąż zorganizować wyprawę bez zbędnej milicji.

Chrobry Głogów – Podbeskidzie Bielsko-Biała 14.08.2022

Relacja Podbeskidzia Bielsko-Biała:

„Na wyjazdach najskuteczniejsi…”
Wygrywamy w Głogowie i tym samym aktualnie wskakujemy na 2 miejsce w tabeli. Pojawiamy się na wyjeździe w 20 osób z flagą „GNLS”. Dopingujemy sporadycznie, ale… częściej niż miejscowi. Po meczu dziękujemy za walkę i wygraną naszym piłkarzom, a po wyjściu ze stadionu zaznaczamy jeszcze swoją obecność!

Widzimy się już na następnym meczu, tym razem u siebie z Puszczą Niepołomice!
Ave Ceramed

Górnik Łęczna – Arka Gdynia 14.08.2022

Relacja Górnika Łęczna:

Niedzielny [14.08.22] mecz z Arką zgromadził na stadionie 1262 osoby. Za Bramka na Trybunie B miejsce zajęło 191 fanów. Doping na przeciętnym poziomie. Nie zapominamy o pozdrowieniach dla Sadczuka „zaśpiewamy to do bólu, wypierdalaj Sadczuk z klubu”. Widząc nieporadność naszych piłkarzy pod bramką rywali i brak działań ze strony klubu, aby coś w tym kierunku zrobić, zaproponowaliśmy jedno z rozwiązań tego problemu „sadczuk na atak, trenerze sadczuk na atak”! Niestety trener nie skorzystał z naszej „rady” i mecz kończy się porażka Górnika 1:2. Goście pojawili się w 18 osób, bez flag. Dopingują, wykorzystując nasze przestoje.

II LIGA:

Olimpia Elbląg – Stomil Olsztyn 10.08.2022

Relacja Stomilu Olsztyn:

W środę w Elblągu pojawiamy się w ok. 600 osób, aby wspierać Stomil Olsztyn w meczu derbowym. Tego dnia ok. 450 Stomilowców wspierają zgody i układy, ekipa Lechii Gdańsk w ok. 100 osób, Polonia Bydgoszcz 18, GKM Grudziądz 14, ŁKS Łomża 12, Wisła Płock 4. Na płotach wieszamy kilka flag i transparentów w tym flagi Lechii, Polonii, GKM-u i ŁKS-u. W drugiej połowie ultrasi Stomilu prezentują oprawę „Warmińska Krucjata” w asyście ogni wrocławskich i stroboskopów. Podziękowania naszym zgodom i układom za konkretne wsparcie na tym ważnym wyjeździe.

Siarka Tarnobrzeg – GKS Jastrzębie 10.08.2022

Radunia Stężyca – Hutnik Kraków 10.08.2022

Motor Lublin – KKS Kalisz 10.08.2022

Pogoń Siedlce – Motor Lublin 14.08.2022

Relacja Motoru Lublin:

Na wyjeździe w Siedlcach byliśmy obecni w 129 osób, w tym 2 Śląsk. MOTOR ON TOUR!

III LIGA:

Rekord Bielsko-Biała – Polonia Bytom 12.08.2022

Relacja Polonii Bytom:

Wczoraj jesteśmy obecni w niecałe 150 osób w Bielsku. Piłkarze niestety przegrywają. Wyjazd odhaczony. Teraz pora na Głogów. Już niebawem więcej informacji…

AZS Podlasie Biała Podlaska – Wieczysta Kraków 13.08.2022

Kibice AZS-u wspólnym przemarszem udają się na otwarcie nowego stadionu przy Piłsudskiego 38.

Chrobry II Głogów – Stilon Gorzów 13.08.2022

Relacja Stilonu Gorzów:

Wczoraj przyszedł czas na pierwszy wyjazd po awansie do 3 ligi. Los chciał, aby był to mecz zgodowy z naszymi Braćmi z Głogowa. Podróżujemy furami i busami, nasza liczba tego dnia to 85 osób. Na meczu wraz z Chrobrym prowadzimy wspólny młyn oraz prezentujemy zgodową oprawę składająca się głównie z pirotechniki. Po meczu nasi Bracia oczywiście solidnie nas goszczą, za co wielkie dzięki! Stilon&Chrobry!

KSZO Ostrowiec Świętokrzyski – Wisłoka Dębica 13.08.2022

Orlęta Radzyń Podlaski – Unia Tarnów 13.08.2022

Relacja Orląt Radzyń:

W ulewne popołudnie zbieramy się w 60 osób, wieszamy 1 flagę.

NIŻSZE LIGI:

Rasel Dygowo – Gwardia Koszalin 09.08.2022

Relacja Gwardii Koszalin:

W Dygowie we wtorek jesteśmy w 43 osoby z małą flagą.

Omega Kleszczów – GKS Bełchatów 10.08.2022

Glinik Gorlice – Wiślanie Jaśkowice 10.08.2022

Relacja Glinika Gorlice:

Na inaugurację rundy na naszym stadionie ponad 50 osób na sektorze w tym 10 Kolejarz, dzięki ! Na płocie wisi trans mobilizujący na najważniejszy wyjazd rundy do Andrychowa.

Rokita Brzeg Dolny – Sokół Smolec 13.08.2022

Gryf Słupsk – Sparta Sycewice 13.08.2022

Relacja Gryfa Słupsk:

Na pierwszym domowym meczu ze Spartą wystawiamy ok 70 osobowy młyn, pod koniec pierwszej połowy prezentujemy oprawę w której skład wchodzą świece dymne , flagi na kijach oraz transparent z hasłem ,,PO BURZY ZAWSZE WYCHODZI SŁOŃCE ” nawiązujący do pozytywnych zmian w klubie, mecz tym razem niestety przegrywamy 0:2.

Cresovia Siemiatycze – Wigry Suwałki 13.08.2022

Relacja Wigier Suwałki:

Na sektorze gości w Siemiatyczach meldujemy się w 27 os w tym 3 braci z Granicy. Wywieszamy flagę FANATYCY SKS. Przez całe spotkanie prowadzimy doping w towarzystwie bębna.
Nasza drużyna wygrywa 2:6 i w dobrych nastrojach wracamy do domu.
Warto dodać, że ostatni raz z Cresovią w lidze graliśmy 18 lat temu. Byliśmy wtedy obecni w Siemiatyczach w 25 os z kilkoma flagami i pirotechniką. Kibice Cresovii posiadali wówczas ok 40 osobowy młyn z flagami i dopingiem. Przed meczem zostaliśmy zaproszeni na wspólną biesiadę przy stadionie. Później fani Biało – Czarnych stawili się na swoim wyjazdowym meczu w Suwałkach w ponad 20 os. Wywiesili flagę i odpalili race. W tamtym czasie zaliczali również swoje wyjazdy. Obecnie zorganizowany ruch kibicowski na Cresie nie istnieje. Ten sam los spotkał kilka innych ekipek z regionu, gdzie miejscowi kibice dopingowali swóje lokalne kluby, kręcili młyn i zaliczali wyjazdy.

JKS Jarosław – Polonia Przemyśl 13.08.2022

Relacja JKS-u Jarosław:

Na inaugurację sezonu trafiły się nam Derby. Mimo iż goście nie stawili się tego dnia w klatce a przez większość meczu padał ulewny deszcz , my bawimy się w najlepsze ani na chwilę nie przestając dopingować. Tego dnia z nami Siarka (13) i GKS (3). Wszystkim bardzo dziękujemy za wsparcie!. Solidnie nabity młyn głośnym dopingiem poprowadził piłkarzy do zwycięstwa w derbach. Derby są Nasze JKS Derby są Nasze !!!

MKS Przemysław Poznań – Górnik Konin 13.08.2022

Relacja Górnika Konin:

W Poznaniu jesteśmy obecni w 32 osoby z 2 flagami. Tego dnia z nami po jednym przedstawicielu Gwardii, Ostrovii i 2 Falubazu. Piłkarzyki kolejny sezon zaczynają od porażki, jednym słowem dramat. Na powrocie wjeżdżamy wszyscy do naszego kolegi po szalu, który ma w tym dniu wesele, w asyście rac składamy parze gromkie 100 lat!

Beskid Andrychów – Poprad Muszyna 13.08.2022

Relacja Beskidu Andrychów:

„Bul, rzal, smótek”.
Tak by napisał były prezydent Polski Bronisław Maria Komorowski. Podobne odczucia przeżywali kibice, oglądając kolejny przegrany mecz w sezonie w wykonaniu naszych grajków. My natomiast dopasowaliśmy się do poziomu gry piłkarzy i w zaledwie niecałe 40 osób staraliśmy się dopingować naszą drużynę z różnymi skutkami.
Z kolei w sierpniu czekają nas spotkania „na szczycie”, bowiem gramy ze znienawidzonymi drużynami, dlatego apelujemy do piłkarzy, aby gryźli murawę w każdym z tych spotkań, a także do kibiców, aby wyciągnęli jaja z szuflady, zabrali szalik, rozmasowali gardło i tłumnie przyszli 24 sierpnia na mecz Glinikiem, a 20 sierpnia wybrali się z nami na wyjazd na Lubań Maniowy, gdzie zawsze byliśmy mile widziani, gdyż byliśmy jedyną atrakcją w roku w tym smutnym jak pizda miejscu.

Karkonosze Jelenia Góra – BKS Bobrzanie Bolesławiec 13.08.2022

Unia Nowa Sarzyna – Pogoń Leżajsk 13.08.2022

Pogoń Zduńska Wola – Skalnik Sulejów 13.08.2022

Olimpia Koło – Dyskobolia Grodzisk Wielkopolski 14.08.2022

Relacja Dyskobolii:

Do Koła na mecz z tamtejszą Olimpią udajemy się w 20 osób z jedną flagą. Sporadycznie dopingujemy piłkarzy, którzy remisują 1:1. Trasa w dwie strony bez zbędnego balastu. Panowie, zaczynamy nowy sezon. Mobilizujemy się wzajemnie i widzimy się na meczach!

Noteć Gębice – Unia Gniewkowo 14.08.2022

Stal Poniatowa – Opolanin Opole Lubelskie 14.08.2022

MKS Ciechanów – Polonia II Warszawa 15.08.2022

Relacja MKS-u Ciechanów:

„Nas na meczu 70 osób w tym 18 braci ze Świtu Nowy Dwór Mazowiecki (wielkie dzięki!). Wieszamy 2 flagi i jedziemy z dopingiem od 1 minuty meczu. Bardzo głośno dajemy znać jakim 2 Klubom piłkarskim kibicuje się w Ciechanowie a jakiego nie lubi Duża mobilizacja smutnych panów na mecz. Oby częściej taka frekwencja na trybunach.”