LIVE: Na Stadionach 03-05.09.2021

NA STADIONACH” to cykl, w którym będziemy umieszczać zdjęcia z każdego spotkania na polskich stadionach LIVE, co później będzie służyło jako podsumowanie kolejki. Strona nie posiada auto-odświeżania, więc zalecamy co jakiś czas ręcznie odświeżać newsa, aby być na bieżąco. Zachęcamy również do konstruktywnej dyskusji w komentarzach, które znajdują się na samym dole newsa. POSIADASZ JAKIEŚ CIEKAWE MATERIAŁY (ZDJĘCIA, FILMIKI) Z MECZÓW I CHCESZ SIĘ Z NAMI NIMI PODZIELIĆ? PISZ NA KONTAKT ALBO BEZPOŚREDNIO NA FACEBOOKA! DZIĘKUJEMY ZA KAŻDĄ POMOC!

I LIGA:

Korona Kielce – Miedź Legnica 03.09.2021

ŁKS Łódź – Resovia Rzeszów 05.09.2021

GKS Jastrzębie – Podbeskidzie Bielsko-Biała 05.09.2021

Relacja Podbeskidzia Bielsko-Biała:

” All Colours Are Beautiful „
Na wczorajszy wyjazd do Jastrzębia wybrało się 170 kibiców. Pierwotnie dostajemy tylko 127 biletów (50% pojemności sektora) na szczęście klub z Jastrzębia nie robi problemów, by mogli wejść wszyscy zapisani. Na zbiórce duże zamieszanie, wyjeżdżamy dość spóźnieni, lecz udaje się, by wszyscy weszli na pierwszy gwizdek. Mamy ze sobą 5 flag: Bielszczanie, Podbeskidzie, ULTRAS, On Tour i CeramedSCI. Od samego początku prowadzimy dobry doping, który poniósł piłkarzy do zwycięstwa.

W drugiej połowie prezentujemy oprawę, na którą składał się malowany transparent” All Colours Are Beautiful” oraz logo WM, który dopełniły flagi na kijach oraz trójkolorowe dymy. Wyjście oraz powrót bez problemów. Wyjazd jak najbardziej udany, kogo nie było może żałować! Teraz czas na mecz z Koroną, widzimy się w sobotę na sektorze 15G! Ave Ceramed

Ceramed SCI – Podbeskidzie FC Śląsk Cieszyński:

Odra Opole – Widzew Łódź 05.09.2021

Fanatycy Widzewa Chojny:
Nas wczoraj w Opolu 35 Ludzi + sól. Pozdro dla kumatych!

Widzew Łódź – FC Zgierz:
Wczoraj w 45 osób z flagą meldujemy się na wyjeździe w Opolu. Na sektorze cały mecz powiewa też nasza machajka. Ogółem z całego naszego powiatu obecne prawie 8 dyszek spragnionych wyjazdowych wojaży fanatyków.

Widzew Fan Club Sieradz:
W 27 osób jesteśmy obecni na wyjazdowym meczu w Opolu. TYLKO WIDZEW !!

II LIGA:

Ruch Chorzów – Chojniczanka Chojnice 03.09.2021

Motor Lublin – GKS Bełchatów 04.09.2021

Stal Rzeszów – Olimpia Elbląg 04.09.2021

Relacja Stali Rzeszów:

Konkretny doping przez całe spotkanie, w którym piłkarze remisują kończąc passę 6 zwycięstw. Pierwszy raz w tym sezonie kibice gości pojawili się w klatce. Razem z nami na sektorze 80 kibiców Stali Stalowa Wola z flagą oraz delegacje Karpat Krosno i Łady Biłgoraj – dzięki!

Relacja Stali Stalowa Wola:

Wykorzystując wolny termin w Ok 80 osób wspieramy naszych przyjaciół z Rzeszowa . Mamy ze sobą flagę. Na stadionie dobra frekwencja i konkretny doping . W sektorze gości Ok 30 Kibiców. Ciekawy mecz przy jupiterach. Inna grupa Ok 40 osób składu nie dociera na miejsce. Podziękowania dla Gospodarzy za wszystko. Do następnego. UNITED STAL !!!

Relacja Olimpii Elbląg:

31 najwierniejszych fanatyków z Agrykola 8 wspieranych przez trzech ziomali z Warszawy wyruszyło w daleką eskapadę do stolicy Podkarpacia. Trasa przebiegła dość sprawnie, niestety przy asyście smutnych panów… Wejście na stadion przebiegło sprawnie i tuż po 1 gwizdku meldujemy się na sektorze gości. Tego dnia mamy ze sobą flagę „Bracia” Oraz debiutuje nowa przyśpiewka – „My Olimpijczycy…” Po 23h godzinach wracamy do domów odsypiać tę 1200 kilometrową „wycieczkę „.

III LIGA:

Unia Janikowo – Olimpia Grudziądz 04.09.2021

Relacja Olimpii Grudziądz:
Na wyjazd do Janikowa udajemy się autokarem w 44 osoby z flagą wizytówką Olimpia Grudziądz. Dzięki gościnności Unii zajmujemy miejsce na klimatcznej trybunie gospodarzy. Przez cały mecz prowadzimy doping, który tego dnia stał na naprawdę zajebistym poziomie. Drużyna pokazuje siłę i po ciężkim meczu wygrywa spotkanie 1-0 a my kolejny raz wracamy w dobrych nastrojach do Grudziądza. W obie strony podróżujemy z obstawą smutnych panów.

Wisłoka Dębica – Podlasie Biała Podlaska 04.09.2021

Chełmianka Chełm – Stal Stalowa Wola 04.09.2021

Relacja Chełmianki Chełm:

Długo czekaliśmy w Chełmie na takie spotkanie – słoneczna pogoda, atrakcyjny rywal, dobra gra naszych piłkarzy i przede wszystkim pewne zwycięstwo. Do pełni szczęścia brakowało tylko kibiców gości, którzy ze względu na decyzję klubu o niewpuszczeniu ich odpuszczają wycieczkę do Chełma, co niestety odbiło się na naszej liczbie i klimacie tego dnia. Po raz kolejny zajebiście wspierają nas nasi Bracia z Łęcznej (65 os z flagą) za co serdecznie dziękujemy! Nas ok. 8 dyszek, wieszamy na płocie trzy nasze flagi i jedną Górnika. Przez większość meczu lecimy z dobrym fanatycznym dopingiem w asyście bębna, co ma zdecydowanie przełożenie na postawę naszych piłkarzy tego dnia, którzy pewnie pokonują faworyta spotkania 2:0.

Relacja Górnika Łęczna:
W dniu wczorajszym wspieramy naszych Braci z Chełma w 65 osób z flagą na meczu ze Stalą Stalowa Wola. Chełmianka&Górnik!

Orlęta Radzyń Podlaski – Unia Tarnów 04.09.2021

Relacja Unii Tarnów:
Na najdalszy w tej rundzie wyjazd do Radzynia Podlaskiego udaje się 9 Unistów. Zajmujemy miejsce w sektorze gości i kilkukrotnie zaznaczamy swoją obecność. Unia odnosi drugie ważne wyjazdowe zwycięstwo w rundzie z wyżej notowanym rywalem. Po meczu piłkarze dziękują nam za obecność i zawijamy do Tarnowa.

Podhale Nowy Targ – Wisła Sandomierz 04.09.2021

Relacja Wisły Sandomierz:

Najdalszy wyjazd w sezonie zaliczamy skromnie bo w 12 osobowym składzie. Na meczu zaznaczamy obecność, po przerwie zawijamy do Sandomierza.

Mamry Giżycko – Broń Radom 04.09.2021

Na najdalszym wyjeździe w sezonie pojawiło się 6 kibiców Broni Radom.

Odra Wodzisław – Górnik II Zabrze 04.09.2021

Relacja Odry Wodzisław:
Krótkie podsumowanie sobotniego meczu. Nas w młynie około 150 osób, na meczu prezentujemy małą oprawę z prostym przekazem „MKS ODRA WODZISŁAW ŚLĄSKI 1922” do tego mamy machajki i odpalamy piro. Widzimy się na następnym meczu z Brzegiem.

NIŻSZE LIGI:

Czuwaj Przemyśl – Łęk Ostrów 04.09.2021

Relacja Czuwaju Przemyśl:
Na Serduszku tworzymy skromny 40-osobowy młyn, by wspomóc naszych piłkarzy, którym w ostatnim czasie nie szło za dobrze. Doping przez cały mecz i pewne 3 punkty.
Był, będzie, jest – CZUWAJ KKS.

Unia Dąbrowa Górnicza – Unia Kosztowy 04.09.2021

Ruch Zdzieszowice – Chemik Kędzierzyn-Koźle 04.09.2021

Relacja Chemika Kędzierzyn-Koźle:
Ciekawy weekend dla fanów Chemika. W piątek obecni jesteśmy w 30 osób na towarzyskim meczu Raków-Videoton z okazji otwarcia nowego stadionu w Częstochowie, dzięki za pomeczową gościnę, a w sobotę wyruszamy furami na wyjazd do Zdzieszowic. Na miejscu masa psów. Szybkie wejście na stadion, na płocie wieszamy 2 flagi 1947 i WM’17. Doping z dłuższymi przerwami, ale kilka razy udaje nam się konkretnie ryknąć. Piłkarze po walce ulegają na boisku 2-1. Na sektorze obecni jesteśmy w 65 osób w tym delegacje wszystkich Naszych FC. Zapraszamy resztę naszego składu wyjazdowego do obudzenia się z letniego snu, bo już niedługo kolejne wyprawy z biurem podróży CHEMIK ON TOUR.

Głogovia Głogów Małopolski – JKS Jarosław 04.09.2021

Relacja JKS-u Jarosław:
Do Głogowa jedziemy w 7 aut, w trakcie meczu dojeżdża Reska 25 i Siarka w 5 Dzięki za Wsparcie. Piłkarze remisują strzelając bramkę w ostatniej akcji meczu i wciąż są niepokonani. TYLKO JKS !!!

Piast Czekanów – Ostrovia Ostrów 05.09.2021

Relacja Ostrovii Ostrów:
W dzisiejsze przedpołudnie udajemy się furami na mecz „wyjazdowy” do pobliskiego Czekanowa. Niestety liga w której się znaleźliśmy charakteryzuje się grą w polu kukurydzy i na takim obiekcie przyszło nam dzisiaj oglądać spotkanie biało-czerwonych. Na miejscu zastajemy typowy wiejski odpust z przepyszną giętą i ogórkami. Nas około 75 osób z flagą „1909” ze sporadycznym dopingiem. Na stadionie sporo miejscowych jak i ludzi z Ostrowa. Z kronikarskiego obowiązku dodajemy, że piłkarze remisują derby gminy wynikiem 1:1. OSTROVIA TO MY!

Piast Czerwieńsk – Stilon Gorzów 04.09.2021

Relacja Stilonu Gorzów:
W Czerwieńsku melduje się 54 Stilonowców z jedną flagą. W okolicach stadionu mnóstwo psów. Mecz bez większej historii. W drodze powrotnej zajeżdżamy pod ZK, żeby wesprzeć naszego przyjaciela, który znajduje się po drugiej stronie muru.

Polonia Bystrzyca Kłodzka – Górnik Wałbrzych 04.09.2021

Relacja Górnika Wałbrzych:

Na sobotni wyjazd do Bystrzycy Kłodzkiej docieramy w 110 osób. Nie było nam dane oglądać meczu z perspektywy trybun przez chore decyzje psów i zamknięty stadion, dlatego dopingujemy Biało Niebieskich z pobliskiego parkingu i pod koniec pierwszej połowy zawijamy do Ząbkowic na mecz Świdnickiej Polonii. Górnicy wygrywają 5:1!

Piast Czerwieńsk – Stilon Gorzów 04.09.2021

MKS Skała – Słomniczanka II Słomniki 05.09.2021

Maszycanka Maszyce – Galicja Raciborowice 05.09.2021

Korona Człopa – Olimp Złocieniec 04.09.2021

Relacja Olimpu Złocieniec:
W sobotnie popołudnie w sektorze gości zameldowało się 13 kibiców Olimpu. Na płocie flaga ŚP. KICIA. Doping prowadzimy od samego początku meczu. Nasi piłkarze wygrywają na trudnym terenie 1-0 i małymi krokami idziemy do góry w tabeli. Po meczu wspólne śpiewy z piłkarzami pod sektorem gości. Po raz kolejny szacunek dla obecnych którzy jeżdżą za Olimpem wszędzie. W sobotę ważny mecz u siebie z Calisią Kalisz, namawiać znajomych i widzimy się pod stadionem! Każdy niech zabierze ze sobą parę groszy na zbiórkę. MŁODY OLIMP ZAWSZE Z WAMI

Orkan Rumia – Gryf Słupsk 04.09.2021

Relacja Orkana Rumia:

Przed meczem mały stan wojenny w Rumi. My tego dnia zbieramy się w okolicach 55-60 osób w młynie (z nami po kilka osób z Wejherowa i Redy, dzięki!) i dopingujemy nasz Orkan przez cały mecz z małymi przestojami. Goście dojechali w trakcie przerwy, mieli ze sobą jedna flagę, a liczbę z pewnością określą sami. Niestety nasi piłkarze tym razem przegrali 1-2, mimo to dziękujemy im po meczu za zaangażowanie i walkę. WALCZYĆ, TRENOWAĆ MKS MUSI PANOWAĆ!

Relacja Gryfa Słupsk:

Na kolejną wyprawę za Gryfem wyruszamy autokarem do Rumii w 39 osób. Chwilę przed wyjazdem, robimy bramę dla Brata po szalu, który zmienił stan cywilny (STO LAT młodej parze!). Na miejscu dołącza do nas kolejnych 6 osób w tym delegacja gdańskiej Lechii (dzięki!). Po wjeździe do miasta psy kierują autokar na pobliski parking w celu spisania przez co docieramy spóźnieni na drugą połowę meczu… Miejscowi z wystawionym młynkiem. Tego dnia prowadzimy rwany doping. Mecz wygrywamy i 3 pkt wracają do Słupska. Podróż w obie strony ze zbędnym balastem. GRYF TO MY!

Orzeł Ząbkowice Śląskie – Polonia Świdnica 04.09.2021

Relacja Polonii Świdnica:

W sobotę (04.09) meldujemy się na stadionie w Ząbkowicach – w 43 osoby (w tym 1 fan GKS Tychy). W drugiej połowie dojeżdża do nas Wałbrzyski Górnik, dając nam konkretne wsparcie – wielkie dzięki! Przez cały mecz prowadzimy doping na dobrym poziomie, w porównaniu do znudzonej ząbkowickiej publiczności. Najwidoczniej „lokalsi” wolą miejscową Polonię Ząbkowice Śląskie. Na stadionie nie udało się zauważyć Orła. Wychodzi na to, że zmniejszyło się jego występowanie w okolicach. Ponoć najbliższe pojedyncze – sztuki można spotkać w Bielawie.

Wolania Wola Rzędzińska – Glinik Gorlice 04.09.2021

Relacja Glinika Gorlice:
Przed meczowa mobilizacja na ten wyjazd nie przynosi pożądanego efektu i z Gorlic wyruszamy w 27 osób w tym 5 Podhale oraz 7 Kolejarz (dzięki !) Na stadion docieramy na drugą połowę i przez cały czas prowadzimy bardzo głośny doping dla naszych piłkarzy którzy po zaciętym meczu niestety przegrywają to spotkanie. Szacun za walkę ! Cała trasa z obstawą. CZY WYGRYWASZ CZY NIE…

Pogoń Zduńska Wola – Włókniarz Zelów 04.09.2021

Relacja Pogoni Zduńska Wola:
Mecz z Włókniarzem rozpoczęliśmy w niecodzienny dla nas sposób a dokładnie w pierwszej połowie zamiast zasiąść jak zawsze na sektorze C udajemy się na przeciwległą prostą i rozwieszamy dwa transparenty. Pierwszy o treści „ POSTY I KOMENTARZE ZE STRONY USUWACIE CENZURE WPROWADZACIE” i drugi „PREZESIE SZEWCZYK DZIĘKUJEMY ZA OKACHIEGO”. Pierwszy odnosi się do sytuacji jaka miała miejsce po meczu z Borutą a dokładnie na stronie naszego klubu na facebooku pojawił się post o przegranej w Zgierzu pod którym w niedługim czasie pojawiło się dużo nieprzychylnych komentarzy pod adresem prezesa oraz pana Ziółkowskiego jak i współpracy z „prezydentem” odnośnie wsparcia Pogoni. Nie minęło kilka godzin a post wraz z komentarzami został usunięty! Nie wiemy kto podjął decyzję o jego usunięciu ale dla nas takie praktyki są niedopuszczalne!!! Biorąc pod uwagę fakt, że jako kibice kupujemy bilet wchodząc na mecz przez co wspieramy klub mamy prawo do wyrażania swoich opinii nawet tych krytycznych. Drugi to podziękowanie dla obecnego vice prezesa a wcześniej wieloletniego prezesa Jarosława Szewczyka który jako jedyny miał czas by porozmawiać z Princewillem Okachim i omówić z nim szczegóły pozostania w Pogoni. Dodać należy również, że całe wynagrodzenie „profesora” wziął na siebie prezes Szewczyk jeszcze raz DZIĘKUJEMY!!!

Jeżeli chodzi o mecz to piłkarze ostatecznie remisują choć do wygranej brakło niewiele. Na koniec chcemy wyjaśnić jedną bardzo ważną sprawę: wszystkie nasze akcje związane ze wspieraniem Pogoni nie mają i nigdy nie miały podtekstu politycznego!!! Wszystko co robimy, robimy dla dobra Pogoni!! Nie stoi za nami żadna partia, ugrupowanie itp. Z polityką mamy tyle wspólnego co polityk z uczciwością czyli NIC. W myśl powiedzenia „Kłamstwo powtarzane tysiąc razy staje się prawdą ” ucinamy i dementujemy wszystkie plotki i opinie co do naszych politycznych pobudek. DLA NAS LICZY SIĘ TYLKO POGOŃ!!!!

Kaszubia Kościerzyna – Gryf Wejherowo 05.09.2021

Relacja Gryfa Wejherowo:
Na mecz w Kościerzynie wyruszamy autokarem w 50 osób. Na Miejscu na stadionie jest też kilka osób, które przyjechało na własną rękę.
Przed meczem mamy przygotowany transparent „75 lat ma nasz Kościerski Brat” do którego odpalamy race i z głośnym śpiewem podchodzimy pod stadion. Tam na miejscu czekają na nas Bracia z Kościerzyny oraz dwa autka Gwardii.
Od 1 minuty tworzymy jeden wspólny młyn i się wszyscy świetnie bawimy w głośnych śpiewach, wydarzenia na boisku tego dnia były sprawa drugorzędna i nikt zbytnio się nimi nie interesował. W Drugiej połowie Kaszubia ma przygotowane oprawę z okazji 75-lecia, która zadymiła cały stadion, jeszcze po ostatnim gwizdku długo trwa nasza zabawa na trybunach.
Wielkie podziękowania dla Braci z Kościerzyny za całą gościnę!!!!!!
HEJ HEJ KASZUBIA!!
Piłkarze przegrywają 3-2, ale tego dnia nikt na to nie zważał!

MECZE TOWARZYSKIE:

Jeziorak Iława – Lechia Gdańsk 04.09.2021

Relacja KP Starogard Gdański:
Na wczorajszym meczu w Iławie jesteśmy obecni w 14 głów z flagą. Wielkie dzięki za gościnę!
KPS & IKS

Garbarnia Kraków – Wisła Kraków 04.09.2021

GKS Katowice – Banik Ostrawa 04.09.2021

ŻUŻEL:

Unia Leszno – Sparta Wrocław 05.09.2021

Wybrzeże Gdańsk – Wilki Krosno 05.09.2021

Relacja Wybrzeża Gdańsk:

Cóż tu dużo pisać. Fajny klimat był na meczu 2 oprawy, dobry doping a szkocje z całym stadionem słyszeli nawet turyści na Długiej. Ale do konkretów.

Mecz zaczynamy od oprawy na łuku z małych machajek, serpentyn, konfetti i transu „NIE TAKI WILK STRASZNY JAK GO MALUJĄ”, co faktycznie po części było trafione bo osiągnęliśmy najlepszy wynik w fazie PO wśród gospodarzy. Fajnie że większość zrozumiała że po prezentacji rzucamy tym czym przygotowaliśmy ale szkoda że dalej nie wszyscy. Na stadionie masa ludzi co też dawno nie miało miejsca i każdy chciał pomóc dopingiem czerwono-biało-niebieskim wygrać ten mecz. Za zaangażowanie wielkie dzięki !!!

Cały mecz na styku i wynik przed biegami nominowanymi -2 dla naszych. Korzystając z przerwy prezentujemy drugą część oprawy z czerwono-niebieskimi dymami, sektorówką GDAŃSKI KLUB SPORTOWY oraz transparentem „JAK NIE TERAZ TO KIEDY”. Myślimy że po dwumeczu z wilkami w rundzie zasadniczej po cichu (albo i nie) każdy liczył na wygraną i tym razem, ale niestety wynik remisowy. Wszystko dalej otwarte i walka trwa. Jeszcze raz wielkie dzięki dla wszystkich! Pokazaliśmy że wspólnie można pomóc zawodnikom i stworzyć fajna atmosferę !!!