LIVE: Na Stadionach 13-16.09.2019

NA STADIONACH” to cykl, w którym będziemy umieszczać zdjęcia z każdego spotkania na polskich stadionach LIVE, co później będzie służyło jako podsumowanie kolejki. Strona nie posiada auto-odświeżania, więc zalecamy co jakiś czas ręcznie odświeżać newsa, aby być na bieżąco. Zachęcamy również do konstruktywnej dyskusji w komentarzach, które znajdują się na samym dole newsa.

POSIADASZ JAKIEŚ CIEKAWE MATERIAŁY (ZDJĘCIA, FILMIKI) Z MECZÓW I CHCESZ SIĘ Z NAMI NIMI PODZIELIĆ? PISZ NA KONTAKT, ALBO BEZPOŚREDNIO NA FACEBOOKA! DZIĘKUJEMY ZA KAŻDĄ POMOC!

EKSTRAKLASA:

I LIGA:

Chojniczanka Chojnice – GKS Bełchatów 13.09.2019
Relacja GKS-u Bełchatów:

Na najdalszy wyjazd w tej rundzie, który wypadł nam w piątek, wybraliśmy się w 34 osoby z flagą „Eskapada”. Na mecz podróżowaliśmy autokarem. Pod bramą jeden z nas dowiedział się o zakazie stadionowym (jak się okazało, wlepionym zaocznie kilka tygodni wcześniej) i spędził mecz pod sektorem. My kilkukrotnie zaznaczyliśmy swoją obecność, a także przyłączyliśmy się do pozdrowień dla policji, zarzucanych przez młyn gospodarzy, liczący tego dnia około 40 osób.

Mecz wyjazdowy GieKSy, rozgrywany w Mielcu, decyzją tamtejszego prezydenta miasta odbędzie się bez kibiców przyjezdnych, wobec czego nie organizujemy na to spotkanie wyjazdu. Tak więc, na najbliższą eskapadę Torfiorzy udamy się dopiero 5 października do Bielska..

Stomil Olsztyn – Stal Mielec 13.09.2019
Odra Opole – Sandecja Nowy Sącz 13.09.2019
Radomiak Radom – Zagłębie Sosnowiec 14.09.2019

Puszcza Niepołomice – Podbeskidzie Bielsko-Biała 14.09.2019

Relacja Podbeskidzia:
Za nami ciekawy wyjazd do Niepołomic.
Dwa tygodnie po wyjeździe do Niecieczy przyszedł nam kolejny wyjazd w stronę Małopolski, tym razem do bliżej położonych Niepołomic. Bez mobilizacji i dofinansowania z Bielska na mecz dotarła setka kibiców Podbeskidzia. Jedziemy jednym autokarem, a reszta postanawia dojechać na własną rękę. Co ciekawe grupa, która podróżuje autokarem dojeżdża pod stadion ponad dwie godziny przed meczem, więc spora część osób postanowiła wykorzystać czas na zwiedzanie miasta. Spacer po rynku ze śpiewam na ustach, pamiątkowe zdjęcie i wracamy na stadion. Mamy ze sobą 3 flagi: On Tour, Narodowe Podbeskidzie, 95 oraz transparent dla dwóch fanatyków, którzy obchodzili urodziny. Doping na nie najgorszym poziomie podniósł piłkarzy do zwycięstwa, a nam znowu najlepiej wychodzi przyśpiewka „Miłości moja ta..”
Na pewno był to jeden z lepszych wyjazdów i kto nie był może żałować.
Najlepsze mecze to te na wyjeździe!

GKS Jastrzębie – Chrobry Głogów 15.09.2019

Relacja Chrobrego Głogów:
Na wczorajszym wyjeździe w Jastrzębiu-Zdrój meldujemy się w sile 54 kiboli. W tej liczbie 4 osoby z Unii Leszno. Dzięki.
Po meczu odbywamy kolejną rozmowę z piłkarzami, którzy zaliczają kolejną porażkę…
Każdy wyjazdowicz obecny na wyjeździe otrzyma od klubu bezpłatny bilet wstępu na dwa najbliższe mecze domowe.

Bruk-Bet Termalica Nieciecza – Warta Poznań 14.09.2019

Relacja Warty Poznań:
Nieciecza to kolejne miejsce na naszej mapie wyjazdowej w tej rundzie! Na ten daleki wyjazd udało się dwóch fanatyków poznańskiej Warty! Dobra gra i zdobyty punkt na wyjeździe w Niecieczy to nie wszystko, co wydarzyło się tego dnia…

Po długiej przerwie spowodowanej groźną kontuzją wraca na boisko prawdziwy Warciarz z krwi i kości ikona Zielonych – Adrian Laskowski!

Po zakończonym meczu dziękujemy zawodnikom za walkę i bardzo dobry mecz! Do następnego!

II LIGA:

Widzew Łódź – Garbarnia Kraków 14.09.2019

Stal Rzeszów – Stal Stalowa Wola 14.09.2019

Znicz Pruszków – Górnik Łęczna 15.09.2019

Relacja Górnika Łęczna:
Znowu zwycięstwo sialalalala !!!! Ta przyśpiewka niosła się z sektora gości po końcowym gwizdku w Pruszkowie! Górnicy po bardzo dobrym meczu rozegranym przeciwko Zniczowi odnoszą czwarte z rzędu zwycięstwo i zajmują drugie miejsce w tabeli 2 ligi.

Do Pruszkowa wyruszyło w niedzielny poranek 83-ech fanatyków Górnika. Podróżowaliśmy jednym autokarem i kilkoma autami. Na miejscu stawiamy się na kilka minut przed pierwszym gwizdkiem. W komplecie w klace gości jesteśmy około 15-tej minuty. Na płocie wieszamy jedną flagę „Górnicy” i ruszamy z dobrym dopingiem przez całe spotkanie. Nasza forma wokalna tego dnia zdecydowanie lepsza niż podczas nasz ostatniej wizycie na obiekcie Znicza.

Po końcowym gwizdku wspólnie z piłkarzami świętujemy kolejne cenne trzy punkty. Droga w obie strony z wahadłem. Spokój. Wkrótce na naszej stronie galeria z tego wyjazdu.

Gryf Wejherowo – Olimpia Elbląg 15.09.2019

GKS Katowice – Legionovia Legionowo 14.09.2019

Resovia Rzeszów – Skra Częstochowa 14.09.2019

Relacja Resovii Rzeszów:
Standardowo od czasu powrotu na W22 podczas meczu do dopingu dołącza się także reszta stadionu. Tego samego dnia jesteśmy obecni także w Głogowie Małopolskim na meczu Stali Sanok w 40 osób, a dzień później jedziemy wspierać Świrlandię grającą z rezerwami Stalówki.

III LIGA:

Wisła Puławy – KSZO Ostrowiec 14.09.2019

Siarka Tarnobrzeg – Wisłoka Dębica 14.09.2019
Relacja Siarki Tarnobrzeg:
Na meczu przyjaźni pojawia się około 130 kibiców Wisłoki, wspólnie tworzymy około 280 osobowy młyn. Od pierwszych minut spotkania na całej trybunie zgodowa integracja przy złotym trunku. Jak to przy takich meczach bywa przeplatamy doping dla obu ekip.
Znicz Biała Piska – Broń Radom 14.09.2019
Concordia Elbląg – Świt Nowy Dwór Mazowiecki 14.09.2019
Relacja kibiców Świtu:
Świt dopinguje 47 osób w tym 15 kibiców Olimpii Elbląg, którym dziękujemy za wsparcie i za gościnę.
Bałtyk Gdynia – Gwardia Koszalin 15.09.2019

Chełmianka Chełm – Podhale Nowy Targ 14.09.2019

Relacja Chełmianki Chełm:
Na meczu wystawiamy ponad 40 osobowy młyn i wywieszamy 2 flagi Doping podobnie jak widowisko sportowe na średnim poziomie.

Wisła Sandomierz – Motor Lublin 15.09.2019

Relacja Motoru Lublin:

Na wczorajszym wyjeździe w Sandomierzu, byliśmy obecni w 180 osób, w tym 50-osobowa grupa fanatyków Śląska z Oleśnicy – dzięki za konkretne wsparcie! MOTOR & ŚLĄSK!

Unia Skierniewice – Pelikan Łowicz 14.09.2019

Górnik Konin – KKS Kalisz 15.09.2019

Korona II Kielce – Hutnik Kraków 14.09.2019

Sokół Sieniawa – Hetman Zamość 15.09.2019

NIŻSZE LIGI:

Ruch Radzionków – RKS Grodziec 14.09.2019

Lider Włocławek – Zawisza Bydgoszcz 15.09.2019

Relacja Zawiszy Bydgoszcz:
Na wczorajszym wyjeździe do Włocławka melduje się około 250 kiboli Zawiszy. Wspiera nas 100 osobowa grupa Włocłavii oraz około 20 osób z Białej Łodzi.
Mimo sporego zapasu czasu, na sektorze meldujemy się z opóźnieniem. Wszystko za sprawą ochroniarek, które na wejściu nie chcą wpuścić flag, bębna i megafonu. Po ostrej dyskusji i interwencji delegata z K-PZPN wchodzimy na stadion. Pomyśleć jakie cyrki czekają nas w wyższych ligach… PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!!!

Na płocie, prócz naszych flag, wisi fana SZLACHTA Z WŁOCŁAWKA, a także transparenty- PDW oraz KACZUŚ WRACAJ DO ZDROWIA. Doping tego dnia przeplatany był ze wspólnymi śpiewami z Włocłavią oraz Łódzkim Klubem Sportowym. Nie mogło też zabraknąć „pozdrowień” dla milicji, firmy ochroniarskiej, a przede wszystkim sztucznego tworu z armią najmeników, jaką jest niejaki „lider”.

LKS Rajsko – Beskid Andrychów 14.09.2019

Relacja Beskidu Andrychów:
Na kolejny wyjazd w czwartoligowych realiach przyszło nam pojechać do podoświęcimskiego Rajska, gdzie jeszcze nie było nam dane dopingować Beskidu na kibicowskim szlaku. Na kameralnym obiekcie melduje się 45 Beskidowców wspartych 50 kibolami BKS-u Bielsko-Biała – dziękujemy za wsparcie po raz kolejny!

Samo spotkanie już od początku wyglądało tragicznie i wstyd w ogóle było na nie patrzeć. Liczymy na szybką rehabilitację i zwycięstwo w meczu ze Skawinką, które w najbliższą sobotę odbędzie się na K1 o godzinie 16:00.

UKS Ruch Chorzów – Naprzód II Lipiny 15.09.2019

Mazur Ełk – Granica Kętrzyn 14.09.2019

Relacja Mazura Ełk:

Na sektorze C zbieramy się w około 200 osób, w tym konkretne wsparcie naszych Braci, WARMIA 30 oraz JAGA 50, dzięki! Dobrze dopingujemy cały mecz a na płocie wiszą dwie nasze flagi oraz transparent dla kolegi, który przebywa na przymusowych wakacjach. Gości 0. DAF PDW!

Limanovia Limanowa – Okocimski Brzesko 14.09.2019

Relacja Okocimskiego Brzesko:
Wczoraj w Limanowej meldujemy się w 24 osoby.

Pogoń Lębork – Cartusia Kartuzy 15.09.2019

Relacja Pogoni Lębork:
W niedzielne deszczowe popołudnie Pogoń dopinguje 60 fanatyków z dwoma flagami na płocie.

Spółdzielca Grabno – Okocimski II Brzesko 14.09.2019

Relacja Unii Tarnów:
14.09.2019 – Na zaproszenie naszych kolegów z FC Grabno udajemy się w sobotnie popołudnie na mecz miejscowej drużyny. Okazją do dopingu i wspólnego grilla był pojedynek miejscowych piłkarzy z rezerwami Okocimskiego Brzesko w lokalnej B Klasie. Na kameralnym obiekcie formujemy około 90-osobowy młyn i wieszamy naszą fanę ZKS UNIA TARNÓW. W pierwszej połowie ultrasujemy – to był prawdziwy ogień, co możecie zobaczyć na filmiku. 🙂 Dziękujemy za gościnę i zajebisty klimat – Polska kibolska od ekstraklasy do B-klasy!

Tego samego dnia przed południem na meczu Unii z Watrą Białka Tatrzańska jesteśmy obecni w 50 osób z flagą Jaskółki. Piknikowa atmosfera, chwilę dopingujemy. Piłkarze stracili typową bramkę do szatni w 45 min. Przez całą drugą połowę nie mogli znaleźć sposobu na rywala. Im bliżej końca, tym większa dramaturgia. Goście po czerwonej kartce końcówkę meczu rozgrywali w osłabieniu, a Unia konsekwentnie dążyła do celu. Kiedy wydawało się, że przegramy, w doliczonym czasie gry radość na stadionie wywołały bramki z główki Łukasza Popieli i Mateusza Nowaka. Ten mecz pokazał, że zawsze należy walczyć do końca i tego oczekujemy również w kolejnych spotkaniach. Rozgrywki ponownie nabierają tempa. W środę o 16:30 gramy w Brzesku, zaś w sobotę u siebie o 16:00 z Popradem Rytro. Zapraszamy!

GKP Targówek – RKS Wygoda 15.09.2019

Relacja GKP Targówka:
Mamy ostatnio szczęście rozgrywać mecze przy sztucznym świetle, z czego oczywiście regularnie korzystamy. W Ząbkach na meczu „u siebie” meldujemy się w około 30 osób, w drugie tyle zbiera się Dolcan, co sprawia, że przez młyn tego dnia przewija się ok. 60 osób. W drugiej połowie prezentujemy oprawę która składała się z transparentow na 2 kije tworzących napis „Ultras” oraz stroboskopów. Na płocie jedna flaga oraz transparent skierowany do osiedlowej konfitury, która ostatnio zmieniła nazwisko, licząc na to że nikt go nie pozna. Pamiętaj frajerze, jakbyś nie miał na nazwisko i tak ch*j ci na imię. Piłkarze do 87 minuty przegrywali 3:5, żeby wygrać 6:5 po bramce w 95 minucie, więc w dobrych humorach wracamy do domu.

Stal Gorzyce – Unia Nowa Sarzyna 14.09.2019

Relacja Unii Nowa Sarzyna:
Na wyjazd do Gorzyc wybraliśmy się 1 autokarem w 4dyszki z flagą. Podróż w obie strony z obstawą.

Głogovia Głogów Młp. – Stal Sanok 14.09.2019

Relacja Stali Sanok:
Na sobotnim meczu w Głogowie Młp. jesteśmy obecni w 28 osób z nami tego dnia 40 kibiców Resovii. Zaznaczamy swoją obecność i w trakcie pierwszej połowy udajemy się na drugą połowę na mecz Resovia – Skra. Podziękowania dla Resoviaków za gościnę!

GSZS Rybno – Klub Sportowy Drwęca 15.09.2019

Relacja Klub Sportowy Drwęca:
Na niedzielny wyjazd do Rybna zbieramy się w 60 osób (nie wszyscy na zdjęciu) w tym 7 Legion Lidzbark. Przez całe spotkanie dopingujemy naszych grajków którzy przegrali 3:0. Mamy ze sobą jedną flagę „1919”. Paru wariatów od nas wizytuje „na Krzysia” pobliskie spa wjeżdżając do jacuzzi, inni miejscowe lokale… Trzeba sobie jakoś urozmaicać ogórkowe wyjazdy w 5 lidze, ogólnie klimat jak za starych czasów. Na koniec podziękowania dla chłopaków z Lidzbarka za wsparcie! Avee KSD!

Podlasie Sokołów Podlaski – Dolcan Ząbki 14.09.2019

Duma Warszawskiego Przedmieścia:
W sobotnie popołudnie meldujemy się na jednym z dalszych wyjazdow w lidze w Sokołowie Podlaskim w 47 osób, w tym 19 Pogoń. Na płocie wiszą dwie nasze flagi i jedna przyjaciół z Siedlec. Jeden z ciekawszych wyjazdów ostatnich miesięcy, z bardzo konkretnym dopingiem.

MLKS Odolanovia Odolanów – Piast Czekanów 14.09.2019

Kibice MLKS Odolanovii Odolanów:
Na mecz z Czekanowem mobilizowaliśmy się we własnym gronie, bez żadnych grafik w internecie itp. ostatecznie w dniu meczu na sektorze przewija się ok. 45 osób. Doping tego dnia był prowadzony w asyście bębna, który miał swój debiut, nasze śpiewy na dobrym poziomie poniosły naszych piłkarzy do kolejnego zwycięstwa!

Górnik Nowe Miasto – Górnik Wałbrzych 14.09.2019

Relacja Górnika Wałbrzych:
W 6 kolejce Serie A przegrywamy „na wyjeździe” z Górnikiem Nowe Miasto 4-2. Szkoda wyniku gdyż przy stanie 2-2 zmarnowano 2-3 świetne sytuacje i mecz mógłby zakończyć się zupełnie odwrotnie. Na sektorze zbiera się nas coś w okolicy 300 osób. Pojawia się okolicznościowa oprawa – nie ma miejsca jak dom – ul. Chopina 1a w asyście rac oraz świec dymnych. Z nami chłopaki z Polonii Świdnica oraz 1 fan Zawiszy i Arki. Do mobilnej kasy biletowej wpadło 1468,73 zł + 2 euro.

Naprzód Jędrzejów – Star Starachowice 15.09.2019

Relacja Naprzodu Jędrzejów:
Przegrywamy 0:4 ze Starem Starachowice. Wystawiamy 110 osobowy młyn w tym 50 osób z Korony Kielce, dzięki za wsparcie!! Przyjezdni zawitali w ok. 60 osób z dwiema flagami. Zebraliśmy na dzisiejszym meczu 955 zł na III WAKACJE DLA BOHATERA !!!! Dziękujemy WSZYSTKIM którzy wsparli tak wyjątkową akcję charytatywną!!! CAŁY NAPRZÓD ZAWSZE RAZEM !!!!!

Relacja Star Starachowice:

Turystyka i Rekreacja. W 39 osób meldujemy się dzisiaj w Jędrzejowie. Wspiera nas ponadto 25 osób z Granatu i 5 z Ceramiki Opoczno. Szczególne podziękowania dla Emigracji Granatu, która przyjechała specjalnie na nasz mecz. Pozdro dla obecnych!

Sparta Szepietowo – Sokół Sokółka 14.09.2019

Relacja ŁKS-u Łomża:
W sobotę wspieramy naszych braci w 18 osób z jedną flagą na ich wyjeździe do Sokółki. W tym samym czasie w Łomży nasi piłkarze wygrywają z Hetmanem Białystok 1:0. Sparta&Łomża.