LIVE: Na Stadionach 06-08.09.2019

NA STADIONACH” to cykl, w którym będziemy umieszczać zdjęcia z każdego spotkania na polskich stadionach LIVE, co później będzie służyło jako podsumowanie kolejki. Strona nie posiada auto-odświeżania, więc zalecamy co jakiś czas ręcznie odświeżać newsa, aby być na bieżąco. Zachęcamy również do konstruktywnej dyskusji w komentarzach, które znajdują się na samym dole newsa.

POSIADASZ JAKIEŚ CIEKAWE MATERIAŁY (ZDJĘCIA, FILMIKI) Z MECZÓW I CHCESZ SIĘ Z NAMI NIMI PODZIELIĆ? PISZ NA KONTAKT, ALBO BEZPOŚREDNIO NA FACEBOOKA! DZIĘKUJEMY ZA KAŻDĄ POMOC!

I LIGA:

Chrobry Głogów – Radomiak Radom 06.09.2019

Chojniczanka Chojnice – Stomil Olsztyn 07.09.2019

Wigry Suwałki – Puszcza Niepołomice 07.09.2019

Relacja Wigier Suwałki:
Na wczorajszym meczu zadebiutowała replika starej i zasłużonej już flagi FANATYCY SKS, która powstała niemal 20 lat temu. Pierwotna wersja była malowana, obecnie w całości jest szyta. Flaga uszyta dzięki zbiórkom meczowym. Podziękowania wszystkim, którzy wrzucają do „puchy” ! Na pewno odnowimy jeszcze niejedną flagę.

Zagłębie Sosnowiec – GKS Bełchatów 08.09.2019

Relacja GKS-u Bełchatów:
Na najbliższy i wydawałoby się, że także najciekawszy w tej rundzie mecz wyjazdowy wybrały się trzy autokary Torfiorzy. Łącznie na Stadionie Ludowym w Sosnowcu stawiło się 146 fanów GieKSy – jest to co najmniej przeciętna liczba, biorąc również pod uwagę najbardziej dogodny z możliwych termin meczu.

Na spotkanie dotarliśmy „na styk”, jednak na sektor wchodzi tam się przez jeden dostępny tam kołowrotek, co znacznie wydłużało wpuszczanie i ostatnie osoby weszły na mecz dopiero w jego przerwie. Po przerwie, już wszyscy w komplecie, ruszyliśmy z dopingiem, który trwa nieustannie do końca spotkania. Odwrotną tendencję dopingową zanotowali natomiast gospodarze, którzy dopingowali tylko w pierwszej połowie.

Pod koniec meczu przeprowadziliśmy zbiórkę na dofinansowanie piątkowego wyjazdu do Chojnic, w czapkę udało nam się zebrać aż 1273,01 zł! Dzięki hojności niejednego z wyjazdowiczów, przy zapisach na ten daleki wyjazd na Pomorze obowiązuje promocja!

II LIGA:

Stal Rzeszów – GKS Katowice 07.09.2019

Relacja Stali Rzeszów:
Podczas meczu z naszego sektora prowadzimy dobry doping, do którego momentami angażował się cały stadion. Z nami tego dnia 10 kibiców Karpat Krosno – dzięki za wsparcie! Na płocie wiszą 3 flagi oraz 2 transparenty. Pierwszy z pozdrowieniami dla Chłopaków przebywających na ZK a drugi skierowany do sąsiadek zza miedzy, które były obecne w sektorze gości przebrane w koszulki JKS. Piłkarze remisują 1:1.

Relacja GKS-u Katowice:
Nas ze zgodami i układami 648 (w tym 6 zakazowiczów) w Rzeszowie. Dostaliśmy początkowo 600 biletów, ale ostatecznie wszyscy weszli na stadion.

Górnik Łęczna – Resovia Rzeszów 07.09.2019

Relacja Resovii Rzeszów:
Na wyjazd do Łęcznej udajemy się dużym autokarem i samochodami w 101 osób. Mamy ze sobą dwie flagi i dopingujemy przez cały mecz na dobrym poziomie.

Legionovia Legionowo – Widzew Łódź 07.09.2019

Relacja Widzewa Łódź:
Na wczorajszym wyjeździe w podwarszawskim Legionowie obecnych 278 kibiców Widzewa. Nie wszystkim udało się wejść na sektor (dostaliśmy 200 biletów). Momentami dobry doping, szczególnie przyśpiewka 'Z chuliganki się wyrwało’. Piłkarze pokonują przedostatnią drużynę w tabeli i z 3 pkt. wracamy do Łodzi, niestety nie w komplecie. Na wyjściu zawiniętych zostaje 3 chłopaków w skutek przedmeczowej przepychanki z psiarnią.

Po wyjeździe postanawiamy umilić podróż Lechowi wracającemu ze zgodowego meczu w Ostrowcu. W efekcie przewietrzonych zostaje kilka aut pyrów, które musiały ratować się ucieczką.

Garbarnia Kraków – Elana Toruń 07.09.2019

Bytovia Bytów – Pogoń Siedlce 07.09.2019

Relacja Bytovii Bytów:

Podczas meczu z Pogonią Siedlce formujemy ok. 40 osobowy młyn. Na płocie pojawił się transparent dla naszego brata, który uległ wypadkowi o treści: „MICHAŁ – WRACAJ DO ZDROWIA”.

Relacja Pogoni Siedlce:
Na tym wyjeździe jesteśmy obecni w 8 osób. Dzięki dla Bytovii za podrzucenie napojów chłodzących.

III LIGA:

Górnik II Zabrze – Ruch Chorzów 07.09.2019

Miedź II Legnica – ROW Rybnik 07.09.2019

Relacja ROW-u Rybnik:
W legnickim sektorze gości, w asyście flagi ROW RYBNIK i bębna, doping przez 90 minut prowadziło 78 kibiców w tym 1 fan Górnika. Niestety kopacze przegrywają 4-1. Czy wygrywasz czy nie…

Hutnik Kraków – Siarka Tarnobrzeg 07.09.2019

Relacja Hutnika Kraków:
Za nami dość ciekawy pojedynek na Suchych Stawach. Na meczu z liderem odpalamy co nieco pirotechniki w asyście flag na kijach. Mamy też transparent dla kolegów po drugiej stronie muru. Z nami tego dnia 7 kiboli z Magdeburga. Gości około setka.

Relacja Siarki Tarnobrzeg:
Na Hucie melduje się 115 Siarkowców w tym 13 kiboli Wisłoki (dzięki!). Podróżujemy autokarem i autami, docieramy w trakcie 1 połowy. Na meczu debiutuje flaga vlepka dla naszego ziomala po drugiej stronie muru. Za 2 tygodnie ruszamy na kolejny bardzo ciekawy wyjazd jakim będzie KSZO, więc już teraz planujcie sobie wolny czas !

PS. Jako ciekawostkę chcemy dodać, że 2 osoby, które były na Słowenia – POLSKA prosto stamtąd meldują się z nami w sektorze gości, szacunek panowie !

KP Starogard Gdański – Gwardia Koszalin 07.09.2019

Wisłoka Dębica – Wisła Puławy 07.09.2019

KKS Kalisz – Mieszko Gniezno 07.09.2019

Relacja Gwardii Koszalin:
„Do Starogardu wybieramy się busem i autami w 25 osób. Na około 30 km przed miejscem docelowym przejmują nas psy. W klatce wieszamy jedną flagę i ruszamy ze sporadycznym dopingiem. Miejscowi z mini oprawą w postaci sektorówki oraz piro, przez co mają problemy z milicją. Przez całe spotkanie pada intensywny deszcz. Niestety piłkarze zaliczają kolejną porażkę i w dalszym ciągu jesteśmy na ostatnim miejscu w tabeli. Po meczu psiarnia dość długo przetrzymuje nas w sektorze dla przyjezdnych. Na szczęście powrót mija w miarę szybko i sprawnie, jednak w towarzystwie smutnych panów.”

Świt Nowy Dwór Mazowiecki – Pelikan Łowicz 08.09.2019

Jarota Jarocin – Górnik Konin 7.09.2019
Relacja Górnika Konin:
W sektorze gości 38 fanatyków w tym 15 Ostrovia Ostrów Wlkp. (wielkie dzięki), na płocie zawisło po jednym płótnie naszym i Ovii. Wyjazd organizuje nasza młodzież. Podziękowania dla kibiców Jaroty za ogarnięcie biletów. W tym samym czasie w 19 osób wspieramy Odrę Wodzisław Śląski na wyjeździe do Wilczej.

Stal Kraśnik – Wisła Sandomierz 08.09.2019
Relacja Wisły Sandomierz:

W 48 osób w tym 1 Siarkowiec wybieramy się na wyjazd do Kraśnika. Podróżujemy busem i 6 samochodami. Mamy ze sobą dwie flagi – Obrońcy Siedmiu Wzgórz i Jokera. Przez cały mecz prowadzimy dobry doping, w drugiej połowie nad Kraśnikiem duża ulewa co nakręca nas jeszcze bardziej do dopingu. Na boisku remis, mimo gry w osłabieniu. Po meczu dziękujemy piłkarzom za walkę do końca!!!

NIŻSZE LIGI:

Partyzant Targowiska – Karpaty Krosno 06.09.2019

Relacja Karpat Krosno:
Działacze z Targowisk przekładają mecz z soboty na piątek, Nas na tym wyjeździe 92 osoby podróżujemy furami. Piłkarze niestety przegrywają kolejny mecz.

Przemsza Siewierz – Ruch Radzionków 07.09.2019

W sektorze gości pojawiło się 42 kibiców Ruchu z jedną flagą.

Pogoń Świebodzin – Stilon Gorzów 07.09.2019

Relacja Stilonu Gorzów:
Na wyjazdowym meczu w Świebodzinie Stilon dopingowało 114 fanatyków (w tym 1 kibic Chrobrego). W sektorze gości w dobrych liczbach pojawiły się nasze FC.

Okocimski Brzesko – Orkan Szczyrzyc 07.09.2019

Relacja Unii Tarnów:
07.09.2019 r. – W około 20 osób, głównie FC Sufczyn & Dębno odwiedzamy naszych Przyjaciół Fanatycy znad Uszwicy na meczu z Orkanem. Na płocie wiszą dwie fany 1 Okocimskiego i druga FC SUFCZYN. Do następnego! 😉

Lubań Maniowy – Tarnovia Tarnów 07.09.2019

Relacja Tarnovii Tarnów:
3 dni przed meczem dowiadujemy się o zmianie terminu z niedzieli na sobotę, przez co wielu osobom pokrzyżowało to plany. Pomimo dużych problemów z ogarnięciem transportu w ostatnią chwilę, na drugi wyjazd w tym sezonie wybieramy się busem i furami. W sektorze gości meldujemy się w 45 osób w tym 5 z Cracovii (dzięki!) z 2 flagami. W pierwszej połowie odpalamy trochę stroboskopów prowadząc przy tym doping przez większą część spotkania. Piłkarze niestety ulegają rywalom 1:0.

Drzonkowianka Racula – Promień Żary 07.09.2019

Relacja Promienia Żary:
Do Starego Kisielina, gdzie swoje mecze jako gospodarz rozgrywa zespół Drzonkowianki lecimy furami w 37 osób (w tym 4 kibiców Miedzi). Kilka razy głośno zaznaczamy swoją obecność i zawijamy w drogę powrotną po pierwszej połowie.

Piłkarze remisują 1:1 choć okazji bramkowych na pewno mieli więcej. Szkoda, ale pomimo tego nadal zostajemy na pozycji lidera. W kolejnych meczach będzie lepiej!

Do następnego…

Narew Ostrołęka – Mławianka Mława 07.09.2019

Czuwaj Przemyśl – Orzeł Przeworsk 07.09.2019
Relacja Orła Przeworsk:
Bez większej mobilizacji zbieramy się w 44 osoby i jedziemy pociągiem na sobotni mecz do Przemyśla. Droga do Przemyśla bez obstawy „smutnych panów”, dopiero świrowanie zaczyna się, gdy przyjeżdżamy na stację „Przemyśl-Zasanie”. Na stadion docieramy ponad godzinę przed meczem, jednak nie zostajemy wpuszczeni. Prowadzimy przerywany doping, większości uprzejmości z gospodarzami tego spotkania. Wracamy do naszego miasta, spędzając w jednym z lokali wspólny czas z chłopakami z emigracji, którzy przyjechali specjalnie na ten mecz – Dzięki Panowie !

Mazovia II Mińsk Mazowiecki – Hutnik Huta Czechy 08.09.2019

Stomil II Olsztyn – Mazur Ełk 08.09.2019

Relacja Mazura Ełk:

INNE:

KSZO Ostrowiec Świętokrzyski – Lech Poznań 07.09.2019

Relacja KSZO:
Na rynku naszego miasta zbieramy się w liczbie kilku dobrych stów, jednak ciężko określić dokładną liczbę. Razem z nami oczywiście kibole Kolejorza oraz Wisła Sandomierz i Powiślanka Lipsko. Kiedy wszyscy zainteresowani są już na rynku, ruszamy na stadion. Marsz przy ciągłych śpiewach i asyście rac. Oczywiście całą kibicowską atmosferę musiała zepsuć policja, która pod samym stadionem robi prowokację i pokazówki przez co niektórzy z nas nie mieli możliwości wejścia na stadion. Patrząc że był to przemarsz na mecz zgodowy z okazji 90-lecia naszego Klubu to zachowanie policji zostawiamy bez komentarza… !

Kiedy sytuacja się uspokaja rozpoczynamy wchodzenie na mecz. Na stadionie tego dnia melduje się ok 5 tyś. kibiców. W tym duża liczba Pyrusów. Młyn solidnie nabity co pozwala tego dnia na przygotowanie trzech opraw.

Pierwszą z nich była pomarańczowa-czarna kartoniada z napisem KSZO oraz machajki, która była jednak tylko przedsmakiem do tego co miało dziać się dalej.

W 30 minucie wjeżdża sektorówka przedstawiająca grupy społeczne naszego miasta za starych czasów i obecnie, na dole napis „90 lat minęło, a tu wciąż my” oraz trans „KIBICE SPORTOWCY ZAWODOWCY OSTROWCZANIE”. Przy tej oprawie zostały odpalone świece dymne, które zadymiły ostrowiecki stadion na pomarańczowo-czarno.

Pod koniec meczu robimy ostatnią i naszym zdaniem najlepszą tego dnia oprawę. Folia z napisem KLUB SPORTOWY ZAKŁADÓW OSTROWIECKICH podświetlona przez stroboskopy oraz sektorówka „90 lat” w asyście oczywiście 90 rac !! Całość daje naprawdę mocny efekt.

Była to jednocześnie ostatnia oprawa Ostrowieckiej grupy Ultras UKO’08. Dzięki za wszystko !

Po zakończeniu meczu udajemy się do baru żeby dalej świętować nasz jubileusz . Razem z braćmi z Poznania tego dnia bawimy się w lokalnej dyskotece do późnych godzin nocnych. Dzięki za tak liczne przybycie ! I do następnego KSZO&LECH!!

Kto nie był tego dnia z nami niech żałuję! Wrócił stary dobry kibicowski klimat na stadion przy Świętokrzyskiej 11. Może parę osób które z różnych względów przestały regularnie przychodzić i jeździć na mecze przypomni sobie o co w tym wszystkim chodzi. Ci co byli będą mieli co opowiadać znajomym !

Ps. Nie możemy się jednak nie odnieść do tego co wokół całego wydarzenia wyprawiała policja. Jeśli chodzi o sytuację na samym przemarszu to tak jak już pisaliśmy żaden komentarz nie odda tego jaki cyrk zrobiła prewencja. Jednak wszelkie robienie trudności zaczęło się dużo wcześniej. Organizacyjne problemy z noclegami , gdzie właściciele hoteli zostali ostrzeżeni przed hordą kiboli która zdemoluje im pokoje, oraz odwoływane loże w dyskotece z tych samych powodów to jakaś kpina. 90 lecie klubu to nasze święto i robienie problemów na każdym kroku przez policje jest skandalem. Na szczęście pomimo tych problemów wszystko udaję się w końcu ogarnąć!!