LIVE: Na Stadionach 28-30.05.2021

NA STADIONACH” to cykl, w którym będziemy umieszczać zdjęcia z każdego spotkania na polskich stadionach LIVE, co później będzie służyło jako podsumowanie kolejki. Strona nie posiada auto-odświeżania, więc zalecamy co jakiś czas ręcznie odświeżać newsa, aby być na bieżąco. Zachęcamy również do konstruktywnej dyskusji w komentarzach, które znajdują się na samym dole newsa. POSIADASZ JAKIEŚ CIEKAWE MATERIAŁY (ZDJĘCIA, FILMIKI) Z MECZÓW I CHCESZ SIĘ Z NAMI NIMI PODZIELIĆ? PISZ NA KONTAKT ALBO BEZPOŚREDNIO NA FACEBOOKA! DZIĘKUJEMY ZA KAŻDĄ POMOC!

I LIGA:

Radomiak Radom – Resovia Rzeszów 29.05.2021

Miedź Legnica – ŁKS Łódź 29.05.2021

Puszcza Niepołomice – Zagłębie Sosnowiec 30.05.2021

Górnik Łęczna – Stomil Olsztyn 30.05.2021

Relacja Stomilu Olsztyn:
Wyjazd do Łęcznej był pierwszą „legalną” wyprawą po przerwie spowodowanej świrusem. Wcześniej, gdy stadiony były zamknięte, pojawiliśmy się tylko pod sektorem gości w Sosnowcu w ponad 100 osób. Tym razem w trasę ruszyło furami 110 kiboli. Tego dnia 79 Stomilowców wspiera Petra w 28 osób oraz 3 fanatyków Lechii Gdańsk. Na sektor gości w Łęcznej wchodzi równo 95 osób (tyle dostaliśmy biletów), reszta zostaje pod stadionem. Na płocie wywieszamy jedną flagę Stomilu – „Duma Warmii” i prowadzimy doping z małymi przerwami. Trasa w obie strony bez przygód. Podziękowania dla naszych ziomali za wsparcie na tym dalekim wyjeździe!

Odra Opole – Bruk-Bet Termalica Nieciecza 30.05.2021

II LIGA:

Chojniczanka Chojnice – GKS Katowice 28.05.2021

Relacja Chojniczanki Chojnice:
Na piątkowym meczu z GKS-em Katowice na sektorze „C” zebrało się 140 osób. Podczas pierwszej połowy meczu na płocie powieszone zostały 4 nasze flagi oraz jedna przyjaciół ze Słupska, którzy odwiedzili nas tego dnia wraz z delegacją Lechii Gdańsk. W drugiej połowie natomiast można było zobaczyć przygotowany przez naszą młodzież transparent oraz żółto-biało-czerwone flagi wypełniające cały sektor.

Stal Rzeszów – Hutnik Kraków 28.05.2021

Relacja Stali Rzeszów:
W piątkowy wieczór przyszło rozegrać nam mecz z Hutnikiem Kraków, którego kibice zasiedli w sektorze gości. Podczas spotkania do dopingu włącza się kilkukrotnie cała trybuna, co dawało mega efekt. Tego dnia wspierają nas kibice Karpat Krosno (2), Stali Stalowa Wola (4) oraz Łady Biłgoraj (12) – dzięki!

Relacja Hutnika Kraków:
Ok. 140 kiboli Hutnika świętowało piątkowe zwycięstwo Hutnika w Rzeszowie, które definitywnie zapewniło nam utrzymanie w 2 lidze. Coś, co przed rundą wiosenną wydawało się cudem – stało się faktem. Dzięki odważnym zmianom w klubie i naszemu wsparciu ostatni po jesieni w tabeli Hutnik na dwie kolejki przed końcem zapewnił sobie ligowy byt. Cały Hutnik pokazał w tej rundzie ogromny charakter i wolę walki. Udowodniliśmy, że, mimo że jesteśmy kibicowsko trzecią siłą Krakowa, sportowo czwartą, a finansowo piątą to drzemie w nas ogromna siła i potencjał. Jesteśmy dumni z naszego klubu, piłkarzy, trenerów, zarządu. My się nigdy nie poddamy. Wielki Hutnik to nasz cel. Vamos!

KKS Kalisz – Olimpia Grudziądz 29.05.2021

Relacja KKS-u Kalisz:
W poprzednich sezonach ostatnie spotkania sezonu wiązały się z upałem i rażącym słońcem padającym na naszą trybunę. W tym roku pogoda zaskoczyła, ale to chyba znów aura była powodem nie do końca zadowalającej frekwencji. Pomimo to zbieramy się na sektorze. Z nami delegacje Widzewa, Elany, Kotwicy oraz gościnnie kilka osób z Ruchu – dzięki panowie za obecność! Tego dnia wiszą 3 flagi (Kakaesiacy, mała ZSM) w tym jedna Elany (Aleksandrów Kujawski). Doping na średnim poziomie, jednak wystarczyło to pomóc naszym piłkarzom w zwycięstwie.

Wigry Suwałki – Pogoń Siedlce 29.05.2021

III LIGA:

Chełmianka Chełm – Hetman Zamość 28.05.2021

Relacja Chełmianki Chełm:
Na derbach z Hetmanem zbieramy się na sektorze w ok. 150 osób, głośno dopingujemy całe spotkanie z naprawdę dobrymi zrywami. Na płocie wieszamy 3 flagi oraz transparent dla chłopaków, którzy przebywają po drugiej stronie muru. Piłkarze w dobrym stylu wygrywają spotkanie 4:0, niestety po raz kolejny piłkarskie święto muszą zniszczyć chełmscy milicjanci. Pod koniec spotkania zablokowali oni całą ulicę przy stadionie, po czym zamykają nas na nim, początkowo informując, że nie wyjdziemy z obiektu, bo przyjechali kibice gości (????) następnie informując, że będą nas spisywać i kierować wszystkim wnioski do sądu za niezachowanie odstępów i „coś tam jeszcze pewnie się znajdzie”. Nie trzeba być wybitnie inteligentnym, żeby dojść do wniosku, iż cała ta sytuacja miała za zadanie sprowokować grupę i wywołać awanturę, o której później z uznaniem dla milicjantów i pogardą dla naszej grupy rozpisywałyby się chełmskie szmatławce. Na szczęście zdecydowana większość z nas zawija się ze stadionu innymi metodami i poza kilkoma osobami nikt nie zostaje spisany. Naprawdę przykry jednak jest fakt, że po tak trudnym dla wszystkich mieszkańców naszego miasta czasie lockdownu, gdzie nie można było pójść na mecz, do knajpy czy swobodnie poruszać się po mieście, gdy tylko pojawiła się taka możliwość i na całym świecie ludzie łapią oddech po tej całej „pandemii” w Chełmie jak zwykle mamy klimat z PRL-u czy Białorusi za sprawą ograniczonych umysłowo i zakompleksionych lamusów w mundurach. Piłka nożna dla kibiców! ZIWPJB

Relacja Hetmana Zamość:
130 Hetmanowców na dzisiejszym wyjeździe. Zostajemy zatrzymani pod Chełmem i po raz kolejny 'stróże prawa’ uniemożliwiają nam dotarcie pod stadion.

Wisła Sandomierz – KSZO Ostrowiec Świętokrzyski 29.05.2021

Relacja KSZO:
W dniu wczorajszym ruszamy na wyjazd do naszego układowicza Wisły Sandomierz. Ze zbiórki ruszamy autami w liczbie 55 osób. Po drodze dołącza do nas Powiślanka Lipsko w 38 osób. Na stadionie przy ul. Koseły meldujemy się w 15 minucie meczu. Dzięki Wiśle Sandomierz za ogarnięcie wejścia! Mamy ze sobą dwie flagi: „1929” i „PDW”. Cała droga ze sporym balastem. Dzięki wszystkim za obecność i do następnego.

38 kibiców Powiślanki Lipsko wspierało KSZO w Sandomierzu.

Wisłoka Dębica – Korona II Kielce 29.05.2021

Relacja Wisłoki Dębica:
Na meczu z Koroną II Kielce tworzymy ok. 60-osobowy młyn. Całe spotkanie prowadzimy dobry doping, a na płocie wieszamy flagę „KS Wisłoka” oraz transparent dotyczący środowego wyjazdu do Zamościa. Piłkarze remisują 1-1. Nie zwlekajcie do ostatniej chwili, zapisy kończą się we wtorek, o godzinie 19:08. JEDZIEMY WSZYSCY WISŁOKA ON TOUR.

Gwarek Tarnowskie Góry – Ruch Chorzów 29.05.2021

Relacja Ruchu Chorzów:
Nas wczoraj w Tarnowskich Górach 400 osób. Podróż w obie strony rejsówką jak za starych dobrych czasów. Pod stadionem psy próbują wyłapać osoby, które podczas naszego przemarszu pod stadion odpalały piro, przez co wywiązuje się awantura. Widząc, co się dzieje, podejmujemy decyzję o powrocie na Chorzów po pierwszej połowie. W drodze na dworzec kolejne prowokacje policji i spięcia. Widać zastępy policji ściągnięte z całego rejonu dostały dzisiaj przykaz co do swojego zachowania. Oprócz wąsów wyjazd bez przygód. Najważniejsze, że Ruch znowu wygrywa, przez co w środę możemy oficjalnie awansować i zacząć zabawę!

Niebieskie Piekary:
Na mega bliski wyjazd do Tarnowskich Gór wybieramy się wspólnie z Nakłem i Banda Siemce w ponad 50 głów dosiadając się do reszty Niebieskiej Szarańczy, która wyruszyła rejsowym zugiem z Chorzowa. Wyjazd bez większych przygód, parę spięć z policyjnymi przygłupami, szczew z tg nigdzie nie ma. Dopingujemy pierwszą połowę spod płotu, dając często znać klubikowi, z którym przyszło nam grać, co o nich myślimy! Już w środę mecz w naszym domu, okazja na przypieczętowanie awansu i czas na małe świętowanie! Awans jest nasz! Ruch Chorzów nigdy nie zginie!

Flota Świnoujście – Górnik Konin 29.05.2021

Relacja Górnika Konin:
Wyjazd do Świnoujścia był jednym z najdalszych w historii naszej kartoteki wyjazdowej – „mapowy” licznik wskazywał ok. 450 km do celu. Po rządowej rezygnacji z pandemicznych obostrzeń (wpuszczanie kibiców na stadion), mieliśmy więc doskonałą okazję do skorzystania z ciekawej oferty naszego „biura podróży Górnik Konin Travel & Adventure”. Co prawda nie była to nasza pierwsza wizyta w Świnoujściu, (w latach 90-tych nasza delegacja była obecna tam wówczas na meczu pucharowym), ale z racji, że było to właśnie przeszło 2 dekady temu to dziś w naszym gronie pewnie niewielu zostało takich, co mogłoby ten wyjazd wspomnieć. Jako ciekawostka – pierwszy raz chyba w historii jechaliśmy na wyjazd piętrowym autobusem. Poranna godzina zbiórki miała zagwarantować nam możliwość skorzystania z uroków nadbałtyckiej plaży jeszcze przed meczem, ale niestety nasze plany pokrzyżowały drogowe korki w zachodniopomorskim. Skończyło się na tym, że do Świnoujścia dojechaliśmy na czas, ale prosto na stadion. Po drodze nie mogło zabraknąć pamiątkowej fotki na przeprawie promowej, która po polskiej stronie granicy nadal jest jedyną opcją dostania się do miasta 44 wysp. Parkowe położenie stadionu Floty jak i sam jego klimat na pewno mógł się podobać wszystkim kibicom, nie mieliśmy też żadnych problemów z biletami ani zajęciem miejsca w sektorze gości. A w nim tego dnia pojawiło się ok. 100 przyjezdnych z 4 flagami na płocie. Na tą liczbę składali się nasi ziomale z Ostrovii Ostrów (9 osób), Odry Wodzisław (4 osoby), Sompolna (3 osoby) oraz ok. 30 fanów Gwardii Koszalin, którzy dotarli do Świnoujścia prosto ze swojego wyjazdu do Polic na Chemika. Wszystkim w tym miejscu serdecznie dziękujemy za wsparcie! Nasi piłkarze po raz kolejny zaskoczyli nas na boisku, wygrywając spotkanie 1-0, co jednak i tak nie zmieniło naszego spadkowego położenia w tabeli. Po cichu na pewno niektórzy z nas liczyli na zorganizowanych fanów Floty (w końcu w marcu świętowali jubileusz zgody z żużlowym Falubazem), jednak żadnego, nawet małego młynka miejscowych tego dnia nie uświadczyliśmy. Po meczu mieliśmy jeszcze chwilę czasu na krótką wizytę na plaży nad Bałtykiem, gdzie symboliczne przywitanie z morzem uświetniliśmy oczywiście kibicowską pirotechniką. Mimo chłodnej pogody, jeden z fanatyków zdecydował się nawet na morską kąpiel w zimnych tego dnia wodach Bałtyku. Podsumowując krótko; wycieczka do Świnoujścia na pewno na ogromny plus. Kto nie był, może tylko żałować, bo kolejna okazja na taką dalszą eskapadę z pewnością szybko się nie powtórzy! Na koniec podziękowania raz jeszcze dla naszych przyjaciół obecnych tego dnia z nami, jak również dla Starej Gwardii – za obecność na wyjeździe jej przedstawicieli, za parę groszy wsparcia od jednego z dawnych fanatyków, a także za przygotowany prowiant na drogę!

Polonia Warszawa – Legionovia Legionowo 29.05.2021

Jarota Jarocin – Unia Janikowo 29.05.2021

Relacja Jaroty Jarocin:
Tego dnia nas w młynie około 35 osób w tym 2 osoby z Astry i 2 z Jaraczewa (wielkie dzięki). Już za kilka dni czekają nas ciekawe spotkania więc pełna mobilizacja.

Elana Toruń – GKS Przodkowo 29.05.2021

Relacja Elany Toruń:
Kolejny mecz ligowy przypadł nam w Toruniu. Rywalem naszych piłkarzy był GKS Przodkowo. Mecz jak już każdy z naszych do końca obecnego sezonu bez większego znaczenia pod względem ligowych punktów, bo nie grozi nam zarówno awans, jak i spadek. Można by rzec mecz bez większego ciśnienia, jednakże fajnie przed tym spotkaniem mobilizują się młodzi na osiedlach Bydgoskie czy Mokre, na których to dzielnicach zawisło kilka transparentów zachęcających do przyjścia na stadion! Może tym razem akurat na ten mecz nie przełożyło się to jakoś znacznie na zwiększenie liczby w młynie, ale każda taka inicjatywa jest dobra i godna podkreślenia – brawo!

W samym młynie tego dnia standard jak na ostatnie czasy ok. 100 fanatyków. Rozwieszamy dwie flagi Śp. Mucha i Grubasy i jedziemy z dopingiem praktycznie od samego początku. Doping jak na liczbę z danego dnia bardzo dobry. Piłkarze wygrywają spotkanie 4:0 i umacniają się na mocnej, piątej pozycji w tabeli 🙂

Tak poza tym mecz bez historii. Do następnego!

Wisła Puławy – Stal Stalowa Wola 30.05.2021

Relacja Stalówki:
Za Nami kolejny wyjazd. Tym razem ruszamy do Puław na mecz z Wisłą. Jedziemy autokarem i autami w 95 osób. Z Nami 9 osób z Gorzyc i delegacja z Niska. Dziękujemy wszystkim za obecność. Niestety, zostajemy zatrzymani przez liczne oddziały prewencji ok. 300 metrów od stadionu i nie wchodzimy na mecz. Po kilkudziesięciu minutach ruszamy w drogę powrotną. Oficjalnie, Wisła dała nam 50 biletów i klub chciał listę dwa dni przed meczem. Nie wysyłamy listy w terminie, ponieważ w sobotę wciąż dopisują się do niej Kibice. Ostatecznie, stało się to podstawą dla zarządu z Puław do zamknięcia sektora gości. Próbowaliśmy się dogadać jednak bez skutku. Wystarczyło trochę chęci z ich strony. Przepraszamy wszystkich sympatyków Stalówki za zaistniałą sytuację. Nakręcamy się i działamy dalej. Robimy swoje!!!

NIŻSZE LIGI:

Tarnovia Tarnów – Bocheński KS 29.05.2021

Relacja Tarnovii Tarnów:
W kolejnym meczu przy Bandrowskiego 9 przyszło nam zmierzyć się z BKS-em. Mimo deszczowej pogody i wczesnej pory wystawiamy ok. 70-osobowy młyn, a na płocie wywieszamy 3 flagi: Ś.P. Motor, Bokser oraz Młodzi Gniewni. Nasz doping w asyście bębna z przerwami, ożywiający się w szczególności po zdobytych golach. Ostatnie „odczarowywanie” stadionu przyniosło oczekiwany rezultat i wracamy na właściwe tory, wygrywając to spotkanie 4:1!

Kolejne 4 mecze rozegramy na wyjeździe, a na B9 wrócimy dopiero 19 czerwca (sobota) na ostatni mecz w sezonie. Naszym przeciwnikiem będzie Rylovia Rylowa. NA TO SPOTKANIE ZAPRASZAMY JUŻ DZIŚ!!!

Zatoka Braniewo – Mazur Ełk 29.05.2021

Relacja Mazura Ełk:
Nas 39 osób w tym 11 Warmia Grajewo oraz 4 JFCZ. Podziękowania za wsparcie !

Pogoń Lębork – GKS Kowale 29.05.2021

Relacja Pogoni Lębork:
Po covidowej przerwie wracamy na trybuny, prowadzimy sporadyczny doping. Na płocie wieszamy flagę Ś.P NIUGA, wczoraj mijała dziewiąta rocznica śmierci naszego brata.
NIUGA, Pogoń nigdy nie zapomni. BSNT

Metal Tarnów – Unia Tarnów 29.05.2021

Relacja Unii Tarnów:
Odrobili!! Długo czekaliśmy na moment, kiedy Unia powróci na pierwsze miejsce w tabeli. Stało się to na cztery kolejki przed końcem sezonu. Tarnowianie odrobili stratę, która jesienią w pewnym momencie wynosiła już 8 punktów. Wszystko za sprawą wygranej w derbach Tarnowa na Metalu 4-1, przy jednoczesnych remisach Popradu i Lubania Maniowy. Te drużyny w środę zagrają mecz między sobą, ale bez względu na wynik Unia pozostanie liderem!. Przy obiekcie na ul. Warsztatowej meldujemy się w 50 osób, w tym 7 Okocimski Brzesko, z transparentem przypominającym zawodnikom, jaki jedyny cel stoi przed nimi w tym sezonie. Wielkie brawa dla piłkarzy za to, co zrobili do tej pory, ale przed nami kolejne emocje. W sobotę widzimy się w „Jaskółczym Gnieździe” o godz. 17:30 na meczu z Limanovią.

W tabeli:
1.Unia 57 pkt (24 mecze)
2.Poprad 53 pkt (23 mecze)
3.Lubań 50 pkt (23 mecze)

Wisłok Wiśniowa – JKS Jarosław 29.05.2021

Relacja JKS-u Jarosław:
Docieramy do Wiśniowej w ponad 90 osób. Doping ograniczamy do kilku okrzyków. Wspiera nas Stal Sanok 5 i Resovia 40. Wielkie Dzięki!

Hutnik Huta Czechy – Mazovia Mińsk Mazowiecki 29.05.2021

Maszycanka Maszyce – MKS Skała 29.05.2021

Unia Gniewkowo – Cuiavia Inowrocław 29.05.2021

MKS Radymno – Czuwaj Przemyśl 29.05.2021

50 fanatyków Czuwaju w Radymnie.

Polonia Leszno – Obra Kościan 29.05.2021

Relacja Obry Kościan:
Ostatni, a zarazem najciekawszy wyjazd rundy przypadł nam do Leszna. Z Kościana wyruszamy dwoma autokarami pod silną eskortą policji. Na sektorze gości zameldowało się 70 kibiców Obry + 35 braci z Gniezna, którym dziękujemy za wsparcie. Od początku meczu jedziemy z głośnym dopingiem. Na płocie wywieszamy 3 flagi w tym jedną Startu. Tego dnia debiutuje nasza nowa flaga wyjazdowa. Po zakończeniu meczu świętujemy z piłkarzami wygrane derby.

Relacja Startu Gniezno:
Na tym wyjeździe wspieramy Obrzanke w 35 osób z jedną flagą.

Boruta Zgierz – Pogoń Zduńska Wola 29.05.2021

Carina Gubin – Stilon Gorzów 29.05.2021

Relacja Stilonu Gorzów:

Na wyjeździe w Gubinie meldujemy się w 73 osoby (dobrze spisały się nasze FC) + 21 Chrobry Głogów.

Mecz bez większej historii. Podziękowania dla braci z Głogowa za wsparcie.

ZKS & MZKS

A następny wyjazd już w środę 9 czerwca do Nowej Soli. Stilon on Tour.

Podhalanka Milówka – Góral Żywiec 29.05.2021

Olimp Złocieniec – Korona Człopa 29.05.2021

Górnik Boguszów-Gorce – Górnik Wałbrzych 30.05.2021

Relacja Górnika Wałbrzych:
Na wyjazdowy meczu do Gorc wybieramy się w 170 osób, przez cały mecz prowadzimy doping dla Biało Niebieskich, którzy oczywiście wygrywają. Tego dnia swoje urodziny obchodzi nasz trener, któremu składamy życzenia, śpiewamy sto lat i wywieszamy trans, który lekko rozświetlany, sto lat Marcin! AWANS JEST NASZ!

INNE:

I liga kobiet

Polonia Środa Wielkopolska – Tarnovia Tarnów 29.05.2021

Relacja Jaroty Jarocin:
Przed naszym meczem wpadamy w 10 osób do pobliskiej Środy na mecz kobiecej drużyny Tarnovii, która wywalczyła awans do ekstraklasy. Wspieramy Tarnovianki dopingiem oraz odpalając race, a po meczu świętujemy w towarzystwie szampanów. Ekstraklasa! Ekstraklasa! Tarnovia!
JAROTA&TARNOVIA

ŻUŻEL:

Stal Gorzów – Apator Toruń 28.05.2021

Gorzowscy kibice upamiętnili tragicznie zmarłego przed rokiem fotografa Marcina Szarejkę, który przez lata związany był z tamtejszym klubem. Pamiętali również o Krystianie Rempale.

Start Gniezno – ROW Rybnik 29.05.2021

Falubaz Zielona Góra – Sparta Wrocław 30.05.2021

„Medale, zwycięstwa, wyjazdy, oprawy – 60 lat pasji i dobrej zabawy”.