LIVE: Na Stadionach 28.07-01.08.2022

NA STADIONACH” to cykl, w którym będziemy umieszczać zdjęcia z każdego spotkania na polskich stadionach LIVE, co później będzie służyło jako podsumowanie kolejki. Strona nie posiada auto-odświeżania, więc zalecamy co jakiś czas ręcznie odświeżać newsa, aby być na bieżąco. Zachęcamy również do konstruktywnej dyskusji w komentarzach, które znajdują się na samym dole newsa. POSIADASZ JAKIEŚ CIEKAWE MATERIAŁY (ZDJĘCIA, FILMIKI) Z MECZÓW I CHCESZ SIĘ Z NAMI NIMI PODZIELIĆ? PISZ NA KONTAKT ALBO BEZPOŚREDNIO NA FACEBOOKA! DZIĘKUJEMY ZA KAŻDĄ POMOC!

EL. LIGI KONFERENCJI EUROPY:

FK Astana – Raków Częstochowa 28.07.2022

Brøndby IF – Pogoń Szczecin 28.07.2022

Portowcy wyprosili ze swojego sektora niechcianych gości:

Lechia Gdańsk – Rapid Wiedeń 28.07.2022

lechia.gda.pl:

Kompromitacja Lechii Gdańsk. Klub znów się ośmieszył. Nie ma szans na to, aby na stadionie pojawiło się 30000 kibiców!

Gdy kibice zaczęli akcję #TrzyDychyNaLechię niewielu pewnie wierzyło, że może ona się skończyć powodzeniem. Jednak dzień przed meczem, gdy okazało się, że klub sprzedał już ponad 20 000 biletów, część fanów mogła uwierzyć, że jednak się uda. To jednak nigdy nie było możliwe.

Wszystko przez to, że ludzie rządzący Lechią sami w to nie wierzyli. Napiszmy to wprost i podkreślmy – Lechia Gdańsk zgłosiła imprezę masową na 28 000 kibiców. Jest to wstyd i żenada, że klub podpiął się pod kibicowską akcję i nie zachował choćby pozorów, że chce sprzedać 30 000 biletów. Tym bardziej że przecież przez cały ten czas normalnie posługiwał się hasztagiem #TrzyDychyNaLechię i zachęcał do kupowania biletów, żeby ten cel osiągnąć. Nie wiadomo, czy człowiekowi bardziej chce się śmiać, czy płakać. Jest to tym gorsze, że same działania promocyjne wokół tego meczu były naprawdę dobre i przemyślane. W końcu było widać aktywność klubu w social mediach i w mieście.

Ciężko napisać coś sensownego. Na usta cisną się słowa powszechnie uważane za obraźliwe, ale to nie miejsce, żeby je pisać. Możemy tylko napisać, że jest nam przykro, że Lechia Gdańsk kolejny raz ośmiesza się na oczach Polski i robi to na własne życzenie.

Dinamo Batumi – Lech Poznań 28.07.2022

65 Kiboli wspierało Lecha w Batumi.

EKSTRAKLASA:

Piast Gliwice – Zagłębie Lubin 29.07.2022

Relacja Zagłębia Lubin:

104 kibiców zameldowało się na sektorze gości w Gliwicach. W tej liczbie 25 kiboli bytomskiej Polonii i 1 Odra. Tego dnia wieszamy 1 flagę Fanatyczni Chojnowianie. Dopingujemy głównie w drugiej części spotkania, jak wszyscy weszli na sektor. Cieszą pierwsze zdobyte 3 punkty, po meczu dziękujemy piłkarzom za zwycięstwo. Dziękujemy kibicom Polonii za wsparcie i prowiant! Widzimy się na meczu domowym z Lechem, po kolejne 3 punkty!

Cracovia – Legia Warszawa 29.07.2022

Miedź Legnica – Warta Poznań 30.07.2022

Lech Poznań – Wisła Płock 31.07.2022

Pogoń Szczecin – Jagiellonia Białystok 31.07.2022

Na dzisiejszym meczu swój debiut zalicza nowa flaga Portowców:

Widzew Łódź – Lechia Gdańsk 31.07.2022

Relacja Lechii Gdańsk:

Wczorajszym meczem w Łodzi zakończyliśmy maraton wyjazdowy. W 2,5 tygodnia zwiedziliśmy Macedonię, Austrię i Łódź. Masa kilometrów, masa godzin w trasie i co by nie mówić, kupa pieniędzy, ale czego się nie robi dla Lechii!

Wczoraj na meczu z Widzewem pojawiło się 233 fanów dopingujących Lechię, w tym 3 Braci ze Śląska oraz 28 fanatyków Rakowa – dzięki Panowie!

Teraz czas na chwilę odpoczynku. Kolejny wyjazd, gdzie pojedziemy to Miedź Legnica w ostatni weekend sierpnia (dokładnej daty jeszcze nie znamy).

My tworzymy historię…!

Korona Kielce – Śląsk Wrocław 01.08.2022

Relacja Śląska Wrocław:

W poniedziałkowy wieczór 183 Fanatyków Śląska melduje się w sektorze gości w Kielcach na meczu z Koroną. Po za flagami wywieszamy okazjonalny transparent upamiętniający wybuch Powstania Warszawskiego.

I LIGA:

Resovia Rzeszów – Sandecja Nowy Sącz 29.07.2022

Relacja Sandecji Nowy Sącz:

Nie każdy z Was pamięta, ale na początku świata mało kto miał samochód, więc na wyjazdy jeździło się publicznymi środkami transportu a były to głównie rejsówki. Potem nadeszła era małych Fiatów, Polonezów itp. My ostatni raz na takim wyjeździe byliśmy kilkanaście lat temu. Ale do rzeczy.

W zasadzie już od dłuższego czasu był planowany taki właśnie wyjazd, ale z różnych przyczyn był niemożliwy. Tym razem jednak wszystko nam się spięło, sensowny dzień, rozkład jazdy pisany pod nas, tak więc decyzja zapadła: LECIMY REJSÓWKĄ. Zbiórkę ustalamy na 40 minut przed odjazdem pociągu. Od rana mocny stres czy zdążymy na mecz, bo pociąg relacji Szczecin-Przemyśl, który od roku był co do minuty punktualny, tym razem już na starcie ma prawie 60 minut poślizgu (GitHistoryk jechał z nami, stąd opóźnienie). Na dworcu melduje się ponad 100 osób fajnego składu, większość z nich to starzy wyjadacze, ale było też paru debiutantów. Generalnie same dobre chłopaki „do bitki i do wypitki”… Nie ma co zaklinać rzeczywistości, szykował się wyjazd melanżowy i taki właśnie był, a pierwsze piwerka odpalamy zaraz po usadowieniu się w pociągu.

„Każdy to powie Sandecja rządzi w Tarnowie”! Do Tarnowa, w którym mamy przesiadkę docieramy punktualnie, i dosiadają się do nas Czarni Jasło. Tym razem nie było rapu a na peronie czas nam umilał HateCore i przy płynących z głośników dźwiękach Obłędu, popijamy sobie browarki, i radośnie ,”pozdrawiamy” Unię i milicję obywatelską, generalnie jest głośno i wesoło. Psy nie wytrzymują ciśnienia i zaczynają się sypać pierwsze mandaty.

Do Rzeszowa bez większych przygód docieramy o godzinie 18 i już po parunastu minutach witamy się z czekającymi na nas pod stadionem chłopakami z Mieleckiej Stali. Samo wejście na stadion przebiega bardzo sprawnie, ochrona nie pajacuje i na sam stadion pierwsze osoby wchodzą w 15 minucie spotkania, a ostatnia w 35 minucie. Finalnie meldujemy się w 150 osób w tym 35 z Mielca, i 5 osób z Jasła. Jak na piątek nie jest więc źle. Co do naszego dopingu to był, i to całkiem niezły ale stać nas więcej (zawsze tak mówimy).

Resovia wystawia mały młyn, ze średnim dopingiem. W zasadzie byli słabo słyszalni. Co do samego meczu, to wiemy na pewno, że się odbył. Początku nie widzieliśmy, końcówki też nie, bo w 80 minucie chcąc zdążyć na powrotny pociąg, musimy opuścić stadion. Znowu sprawnie pakujemy się do przegubowca, szybka przesiadka do pociągu.

A tam, bo jakżeby inaczej – Rzeszów Zachodni i nieplanowany postój, tym razem 25 minut opóźnienia. Problem polegał na tym, że w Tarnowie mamy przesiadkę na pociąg do Nowego Sącza, na który już wiemy, że nie zdążymy. Jest wesoło bo następny mamy dopiero o 4 rano. Szybka decyzja – jak nie zdążymy, to nikt nie wraca na własną rękę zostajemy w komplecie i czekamy do rana. Idziemy więc do kanara i informujemy go o naszej decyzji, wszystkiemu nadstawiąc psie uszy przysłuchuje się milicja. Tak więc wybór mają prosty albo pociąg do Krynicy na nas zaczeka, albo czekamy w ponad 100 osób w Tarnowie na następny. Ich sprawa, ich problem. Nam to było obojętne. Pociąg zaczekał, melanż trwał, psy szczekały a karawana jechała dalej. Do Nowego Sącza docieramy o północy. Jedna osoba zawinięta, a to tylko dlatego, że głośno i szczerze mówiła co sądzi o polskiej milicji.

Krótkie podsumowanie wyjazd zajebisty. Takie wyjazdy to kwintesencja kibicowskiej zajawki. Kto nie był niech żałuje. Niech bardzo żałuje. I ogarnijcie się kanapowcy, „prawda jest taka mecz w TV to padaka” prawdziwe emocje, radość i zabawa tylko na wyjazdach. Zacznijcie jeździć bo wam życie umyka.

Obecnym dziękujemy i do zobaczenia na kolejnym wyjeździe.

Odra Opole – Zagłębie Sosnowiec 29.07.2022

Relacja Zagłębia Sosnowiec:

W piątkowy wieczór okazałe zwycięstwo piłkarzy ogląda na żywo 330 fanatyków (w tym 4 Beskid, 2 BKS oraz 2 Legionistów). Na płocie zawisły cztery flagi, w tym dawno niewidziany „Fighting Club”. Wokalnie jeden z lepszych wyjazdów ostatnich lat. Było mocno i tak powinno być zawsze.

ŁKS Łódź – Skra Częstochowa 30.07.2022

Wisła Kraków – Arka Gdynia 30.07.2022

Ruch Chorzów – Puszcza Niepołomice 30.07.2022

Podbeskidzie Bielsko-Biała – GKS Katowice 31.07.2022

Relacja Podbeskidzia Bielsko-Biała:

Wczorajszy wygrany mecz z Gieksą oglądało na stadionie 5014 kibiców z czego około 130 dopinguje z Młyna. Wywieszamy 4 flagi: Bielska Duma,1312, kadrową oraz CeramedSCI. Oprócz flag pojawił się trans do Naszego prezesa który nie robił problemu by wpuścić kibiców z Katowic pomimo zakazu. Piłka nożna dla kibiców !

Wisła Kraków – Arka Gdynia 30.07.2022

Stal Rzeszów – Górnik Łęczna 31.07.2022

Chojniczanka Chojnice – Chrobry Głogów 31.07.2022

Relacja Chojniczanki Chojnice:

Niedzielny mecz z Chrobrym Głogów był dopiero drugim meczem w roli gospodarza po powrocie do I ligi. Mimo wakacji, na sektorze C zebrała się około setka fanatyków by dopingować naszych piłkarzy w drodze po pierwsze ligowe zwycięstwo. Od początku meczu lecimy z bardzo dobrym jak na taką liczbę dopingiem. Na płocie zawisła flaga Fanatycy z Grodu Tura, oraz transparent dla naszego brata na przymusowych wakacjach. Na sektorze tego dnia delegacje ziomali. Dzięki za wsparcie! Niestety mimo dobrego dopingu, nasi kopacze przegrywają 2:0, ale my nie zwalniamy tempa i już 11 sierpnia(czwartek) spotykamy się na sektorze C na meczu ze Stalą Rzeszów! CAŁA CHOJNA ZAWSZE RAZEM!

Termalica Bruk-Bet Nieciecza – GKS Tychy 01.08.2022

Relacja GKS-u Tychy:

Wczoraj w 70 osób jesteśmy obecni na zakazie w Niecieczy. Piłkarze wygrywają na ciężkim terenie 2:0!

II LIGA:

Siarka Tarnobrzeg – Wisła Puławy 30.07.2022

Górnik Polkowice – Motor Lublin 30.07.2022

Relacja Motoru Lublin:

W Polkowicach na sektorze gości obecnych 250 fanatyków Motoru i Śląska. Bracia z Wrocławia wspierają nas tego dnia w 160 osób – dziękujemy! MOTOR & ŚLĄSK!

Hutnik Kraków – GKS Jastrzębie 31.07.2022

Polonia Warszawa – Stomil Olsztyn 01.08.2022

Relacja Stomilu Olsztyn:

W poniedziałek do Warszawy wybrało się ok. 250 kiboli, aby wspierać Stomil w walce o ligowe punkty. Tego dnia ok. 150 Stomilowców wspierali ziomale z Wisły Płock (67), ŁKS-u Łomża (17), Lechii Gdańsk (7), Polonii Bydgoszcz (4) oraz GKM-u Grudziądz (4). Na płocie wywieszamy 8 flag (w tym dwie Wisły i jedna ŁKS-u) i 3 transparenty, dwa z pozdrowieniami oraz jeden upamiętniający 78 rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. Doping prowadzimy przez całe spotkanie. Bracia dzięki za konkretne wsparcie!

PUCHAR POLSKI:

GKS Salęt Boże – Mazur Ełk 31.07.2022

Relacja Mazura Ełk:

Nas wczoraj na pucharowym meczu ponad 40 osób w tym delegacja Warmii oraz 3 osoby z Białegostoku. Piłkarze gładko wygrywają i przechodzimy dalej. Podziękowania za wsparcie!