LIVE: Na Stadionach 27-31.10.2022

„NA STADIONACH” to cykl, w którym będziemy umieszczać zdjęcia z każdego spotkania na polskich stadionach LIVE, co później będzie służyło jako podsumowanie kolejki. Strona nie posiada auto-odświeżania, więc zalecamy co jakiś czas ręcznie odświeżać newsa, aby być na bieżąco. Zachęcamy również do konstruktywnej dyskusji w komentarzach, które znajdują się na samym dole newsa. POSIADASZ JAKIEŚ CIEKAWE MATERIAŁY (ZDJĘCIA, FILMIKI) Z MECZÓW I CHCESZ SIĘ Z NAMI NIMI PODZIELIĆ? PISZ NA KONTAKT ALBO BEZPOŚREDNIO NA FACEBOOKA! DZIĘKUJEMY ZA KAŻDĄ POMOC!

LIGA KONFERENCJI EUROPY:

Austria Wiedeń – Lech Poznań 27.10.2022

Relacja ŁKS-u Łódź:

ŁKS po raz kolejny ruszył na europejski szlak. W 6 dyszek mocnego składu wspieramy wczoraj Lecha na meczu w Wiedniu! ŁKS & Lech!

Cracovia:

EKSTRAKLASA:

Górnik Zabrze – Widzew Łódź 28.10.2022

Spora ilość smutnych panów czeka przy dworcu w Zabrzu, gdzie za jakiś czas ma przyjechać pociąg z fanatykami Widzewa Łódź. Początek spotkania o 20:30.

Górnik Zabrze:

Relacja GKS-u Katowice:

Wczoraj w około 700 osób wspieramy Górnik na ich meczu z Widzewem. GieKSa & Górnik oleee!

Relacja ROW-u Rybnik:

Wczoraj wspieramy Górnik w 65 osób podczas ich zwycięskiego meczu z Widzewem.

Relacja Widzewa Łódź:

1666 kibiców Widzewa w piątkow wieczór stanęło na sektorze gości w Zabrzu. W tę liczbę wlicza się kilkunastu Elanowców. Niestety z całej naszej grupy wyjazdowej, nie wpuszczono 25 osób.
Na Śląsk docieramy dwoma pociągami specjalnymi bez przygód. Z dworca około 30 minutowym pochodem dochodzimy pod stadion Górnika i na półtorej godziny przed meczem rozpoczyna się powolny proces wpuszczania. Szczegółowa kontrola naszych flag, oraz oprawy trwa ponad godzinę. Kilkukrotne kontrole osobiste jednej osoby, sprawdzanie każdego kijka pcv od machajek czy czytanie treści szalików, z taką sytuacją spotkaliśmy się na wejściu. Nie wszystko co prawda, jednak znaczna część tego czego poszukiwali, znalazła się na sektorze. Od pierwszego gwizdka ruszamy z dobrym dopingiem przy asyście 4 bębnów. Jesteśmy dobrze oflagowani i w 90% ubrani na czerwono, co dało świetny efekt. Każdy wyjazdowicz do biletu otrzymał czerwoną czapkę z hasłem, które widnieje na jednej z naszych flag i która była obecna na tym meczu. Nasz doping określamy na niezły z mocniejszymi fragmentami. Bywało lepiej. W internecie można znaleźć wiele wpisów mówiących o tym, że wokalnie i wizualnie wypadliśmy najlepiej spośród grup kibiców gości, które pojawiły się na nowym stadionie Górnika. Czy tak było? Nie nam to oceniać. My czujemy lekki niedosyt – nie pomagał wynik meczu. W drugiej połowie na balkon wjeżdża transparent z hasłem, które oddawało to, co w ostatnich tygodniach dzieje się w mediach względem RTS. Artykuł za artykułem, wywiad za wywiadem – fajnie, ale bez przesady. Nad głowy wjeżdżają machajki a wraz z nimi stroboskopy, które tworzą przyjemny dla oka chaos na sektorze. Piękny był widok zebranej pod sektorem ochrony skorpion, która obserwowała oprawę i z roździawionymi japami rozkminiała 'jak oni to wnieśli’. Kontynuujemy doping do końca meczu. W końcówce odśpiewujemy dwie sztandarowe pieśni z uniesionymi w górę szalami. Las szali – to było to! Piłkarze po meczu podeszli pod nasz sektor – śpiewamy im 'Czy wygrywasz czy nie’ oraz 'Nic się nie stało’ i po około godzinie zawijamy do specjali. W Łodzi jesteśmy około 4 nad ranem.

Miedź Legnica – Pogoń Szczecin 28.10.2022

Relacja Karkonoszy:

Za nami kolejny fanatyczny weekend. W piątkowy wieczór wybieramy się do Legnicy w 58 osób by wesprzeć Miedź, która mierzyła się tego dnia z Pogonią Szczecin. Na trybunach panowała świetna atmosfera, a gospodarze urozmaicili to spotkanie dużą ilością pirotechniki. Dziękujemy Miedzi za mega gościnę po meczu.

Pogoń Szczecin:

Jagiellonia Białystok – Legia Warszawa 29.10.2022

Relacja UJB:

Rzadko się u nas zdarza, że jakiś pomysł tak długo leżał w „zamrażarce”. Wspólnie uznaliśmy, że nadszedł dobry moment na jego realizację. Przygotowania – jak to u nas, standardowo im bliżej meczu tym większe tempo prac, to nie zmieniło się przez 20 lat.
Inspiracją do tej oprawy była piosenka Pink Floyd – „we don’t need no education”. Z tego powodu ostatnią piosenką przed wejściem piłkarzy na boisko była właśnie ona. Czcionka transparentu była inspirowana okładką albumu Pink Floyd „The wall”. Głównym motorem napędowym oprawy był Legijny Ultrawersytet Warszawski. W środowisku kibiców Legii określenie to jest znane. NS’y wydają gadżety serią o tej nazwie, a nawet zaprezentowali oprawę z tym hasłem w Poznaniu. To z hasłem „we don’t need no education” stworzyło to idealne połączenie.

Legia Warszawa:

Korona Kielce – Piast Gliwice 19.10.2022

Relacja Piasta:

132 fanatyków w tym 8 braci z Jastrzębia i 1 zakazowicz wspiera Piasta w Kielcach!

Lechia Gdańsk – Stal Mielec 30.10.2022

Ruch Chorzów – GKS Katowice 29.10.2022

Stal Rzeszów – GKS Tychy 29.10.2022

Relacja GKSu Tychy:

Na ostatni wyjazd rundy jesiennej przyszło nam się wybrać do Rzeszowa na mecz z tamtejszą Stalą – podróżujemy 2 autokarami i kilkoma autami a na sektorze gości melduje się 125 Tyszan – ze sobą mamy 8 flag ( CHMS, Sektor Gości, Tyski Fan, Tyszanie, GKS Tychy, PDW Wacek, PDW Kamilek, Śp. Bojler ). Na jednym z postoji nakręcamy szybką zapowiedź na zbliżający się wielkimi krokami mecz z Ruchem Chorzów!!!!

Podbeskidzie Bielsko-Biała – Sandecja Nowy Sącz 29.10.2022

Relacja Podbeskidzia:

Na wczorajszym meczu z Sandecją na stadionie przy Rychlińskiego pojawiło się 4830 kibiców. Górali tego dnia wspierało ponad 200 osób z Młyna z dobrym dopingiem. Na barierce zawisło 7 flag: 1995, Górale, 1312, Ultras, logo „CeramedSCI”, oraz Rychlińskiego 21. Na początku meczu Ultrasi prezentują oprawę, na którą składał się transparent z jasnym przesłaniem „Całe życie Podbeskidzie”, a całość dopełniły sreberka. Teraz czekają Nas dwa wyjazdy, na który wszystkich zachęcamy! Na Bielskiej Twierdzy widzimy się dopiero w 2023r.

Relacja Sandecji:

Na ostatnim wyjeździe w tym roku meldujemy się w 70 osób (w tym Polonia 5, Czarni Jasło 2, Cracovia 1 – dzięki wszystkim!). Na płocie wisi jedna flaga oraz trans z pozdrowieniami do więzienia. „Piłkarze” po raz kolejny przegrywają w tej rundzie i sytuacja w tabeli robi się nieciekawa..

ŁKS Łódź – Arka Gdynia 30.10.2022

II LIGA:

Znicz Pruszków – Hutnik Kraków 29.10.2022

Relacja Hutnika:

W Pruszkowie na sektorze gości melduje się 17 osób (w tym 6 Petra). Po meczu 4 osoby od nas jadą na mecz do Płocka. Podziękowania za wsparcie i gościnę!

III LIGA:

Unia Tarnów – Podhale Nowy Targ 29.10.2022

Olimpia Grudziądz – Cartusia Kartuzy 29.10.2022

Relacja Olimpii:

Na tym spotkaniu tworzymy ok. 80 osobowy młyn, a na płocie wieszamy 2 flagi i transparent dla osób, których już z nami nie ma… Piłkarze biorą się do roboty i wygrywają pewnie 3:0. Goście do Grudziądza przyjechali małym autokarem w ok. 20 osób z 2 flagami. Po meczu organizujemy bramę dla naszego brata po szalu, który zdecydował się na zmianę stanu cywilnego.

Wisła Sandomierz – Orlęta Radzyń 30.10.2022

Relacja Orląt:

Do Sandomierza wybieramy się w 70 osób. Mamy ze sobą 4 flagi.

Stal Stalowa Wola – Sokół Sieniawa 29.10.2022
Relacja Stalówki:
W sobotę gramy przy Hutniczej z Sieniawą. Tworzymy młyn , wieszamy flagę i prowadzimy dobry doping w asyście bębna. Nie zabrakło emocji na boisku. W końcówce spotkania tracimy bramkę na 2:2 z karnego a w doliczonym czasie strzelamy zwycięskiego gola i świętujemy kolejne 3 punkty.

NIŻSZE LIGI:

Szombierki Bytom – Ruch Radzionków 29.10.2022

Sparta Brodnica – Włocłavia Włocławek 29.10.2022

Relacja Sparty Brodnica:

Na mecz z Włocłavią zbieramy się w kilkadziesiąt osób z jedną flagą. Dopingujemyy cały mecz z bardzo dobrymi momentami. A większość repertuaru to wzajemna bluzgoteka. Ze względu na zamknięcie bram stadionu na czas meczu, kilkunastu spóźnialskich zostaje pod obiektem. Jeśli chodzi o przyjezdnych to się pojawili, jednak troszkę ich poniosła fantazja co do liczby. Ale jak to mowią: ich cyrk, ich małpy. My skupiamy się na sobie.
Byliśmy, jesteśmy, będziemy.

Relacja Włocłavii Włocławek:

Na wyjazd do Brodnicy jedziemy autokarem i autami w 103 osoby. Razem z nami 9 Łańcuchów i 5 Janikusów, dzięki bracia za wsparcie !! Na wejściu małe zamieszanie z psami którzy nie chcieli wpuścić flag, jednak dopinamy swego i „Fanatycy” oraz „Paszol PDW” ozdabiają płot. Miejscowi doceniają naszą ekipę i pierwszy raz w sezonie wystawiają młynek podchmielonych napinaczy. Zapewne kolejny raz pojawią się gdy będą gościć u siebie Elane. Zawodnicy robią to czego oczekujemy i wygrywają 3:1.

Mazovia Mińsk Mazowiecki –  KS CK Troszyn 29.10.2022

Relacja Mazovii Mińsk Mazowiecki:

Na kolejny mecz z zamkniętym obiektem przy Sportowej zbieramy się za ogrodzeniem stadionu. Przez nasz „sektor” przewija się w sumie ponad 40 osób. Razem z nami 3 osoby z HHC – dzięki za wsparcie! Niestety mecz na szczycie ligowej tabeli przegrywamy i tracimy pozycję lidera na rzecz drużyny z Troszyna.

Czarni Czarna Białostocka – Wigry Suwałki 29.10.2022

Relacja Wigier Suwałki:

Na wyjazd do Czarnej Białostockiej ruszamy w 47 osób. Zajmujemy miejsce na trybunie obok gospodarzy. Stadion miejscowych nie posiada sektora gości ani żadnego płotu, więc nie ma opcji wywieszenia flag. Przez całe spotkanie prowadzimy w miarę równy doping. Nasi piłkarze wygrywają 4:7. Do Suwałk wracamy w dobrych humorach.

Izolator Boguchwała – JKS Jarosław 29.10.2022

Relacja JKSu:

Na wyjazd do Boguchwały jedziemy dwoma autokarami w 104 osoby. Prowadzimy niezły doping w asyście bębna, mamy ze sobą również flagi na kijach. Piłkarze wygrywają na trudnym terenie wiec w dobrych humorach zawijamy do Jarosławia.

Przełom Besko – Czarni 1910 Jasło 30.10.2022

Relacja Czarnych Jasło:

Do Beska wybieramy się nabitym autokarem w 60osob w tym 7 Sandecja- Dzięki. Docieramy kilka minut przed pierwszym gwizdkiem , głośno zaznaczając swoją obecność. Mecz tylko remisujemy po karnym z kapelusza. Poziom sędziowania w tej lidze woła o pomstę. Szacunek dla obecnych. JKS&KKS

LZS Stary Ujazd – Chemik Kędzierzyn-Koźle 29.10.2022
Relacja Chemika:

Na wyjazd do Ujazdu czyli naszego FC mobilizację rozpoczynamy tydzień wcześniej, na mieście wieszamy kilka transparentów a że mieliśmy pewne plany na to spotkanie ciśnienie było wyższe niż ostatnimi czasy. Przyniosło to oczekiwany efekt ale po kolei. Każde osiedle ogarnia transport we własnym zakresie i na godzinę przed meczem zaczynamy się zbierać w Ujeździe na rynku. Psiarnia chyba też na poważnie wzięła naszą mobilizację, ale ogólnie na to co się działo później są mało upierdliwi. Niecałe pół godziny przed meczem ruszamy pochodem w stronę stadionu po drodze odpalając 75 rac które symbolicznie upamiętniły rocznicę powstania klubu. Miejscowi chcieli 10zł za bilety w lidze okręgowej, po krótkich negocjacjach wchodzimy za darmo. Tuż po rozpoczęciu spotkania meldujemy się w komplecie na stadionie. Zajmujemy miejsce po prawej stronie trybuny która jak na realia województwa czy ligi w której gramy jest na wysokim poziomie. Na płocie tego dnia wiszą flagi Chemical Brothers, FC Ujazd oraz WM’17. Dojeżdża kilka osób które nie wyrobiło się na zbiórkę na rynku i jest Nas tego dnia około 90 osób ( BRAWO PANOWIE! ) w tym delegacje wszystkich Fan Clubów. Doping bardzo urozmaicony i głośny a momentami był ogień! Około 30 minuty spotkania prezentujemy oprawę przygotowaną przez FC Ujazd: sektoròwka w barwach z hasłem „okręgówka to za mało” postać w kapturze z odpaloną racą i transparent na płocie „chcemy żeby tu się działo” do tego odpalamy sporo rac i stroboskopòw. Piłkarze w tym czasie strzelają gola i korbę kręcimy do końca pierwszej połowy. Druga połowa już nieco słabsza w naszym wykonaniu, piłkarze tylko remisują co nie jest dla nas do końca zadowalającym wynikiem. Jesteśmy z Wami i wiemy że w czerwcu możemy świętować razem awans!

Akademia Piłkarska Reissa Poznań – Górnik Konin 30.10.2022
Relacja Górnika:
Po raz drugi w sezonie zawitaliśmy na stadionie na poznańskim Golęcinie. Tym razem w niedzielne popołudnie przyszło nam grać ze szkółką piłkarską znanego napastnika z Lecha Poznań. Na meczu pojawiliśmy się w 55 osób, w tym 4 fanów Odry Wodzisław i 1 fan Falubazu. Trochę pirotechniki i doping przez większość spotkania. Nasi zawodnicy zremisowali 2-2, ratując punkt trafieniem w końcówce spotkania.
Farmacja Tarchomin – Targówek 1953 Warszawa 30.10.2022
Relacja Targówka:
W Niedzielny wieczór meldujemy się w 70 osób na boisku numer 3 na obiekcie AWF Warszawa. Z nami tego dnia delegacje z Mazura Radzymin (15) i Dolcanu Ząbki (6). Prezentujemy oprawę składającą się z folii z napisem „Ultras Targówek” którą podświetliły Ognie Wrocławskie, a następnie Stroboskopy. Piłkarze niestety tylko remisują z Farmacją.