LIVE: Na Stadionach 16-18.09.2022

„NA STADIONACH” to cykl, w którym będziemy umieszczać zdjęcia z każdego spotkania na polskich stadionach LIVE, co później będzie służyło jako podsumowanie kolejki. Strona nie posiada auto-odświeżania, więc zalecamy co jakiś czas ręcznie odświeżać newsa, aby być na bieżąco. Zachęcamy również do konstruktywnej dyskusji w komentarzach, które znajdują się na samym dole newsa. POSIADASZ JAKIEŚ CIEKAWE MATERIAŁY (ZDJĘCIA, FILMIKI) Z MECZÓW I CHCESZ SIĘ Z NAMI NIMI PODZIELIĆ? PISZ NA KONTAKT ALBO BEZPOŚREDNIO NA FACEBOOKA! DZIĘKUJEMY ZA KAŻDĄ POMOC!

EKSTRAKLASA:

Piast Gliwice – Śląsk Wrocław 16.09.2022

Relacja Śląska Wrocław:

Za nami wyjazd do Gliwic. Mimo, że nasza drużyna rozegrała najlepszy mecz w tym sezonie to nie wystarczyło by wrócić do Wrocławia z kompletem punktów.

Podróż na Górny Śląsk autostradą A4 teoretycznie jest prosta i szybka. To jednak tylko teoria, bo cały czas jest ona w remoncie i trzeba liczyć się z utrudnieniami. Poza remontami doszło na trasie do kolizji co dodatkowo zabrało nam trochę czasu i ostatecznie pod stadion zajechaliśmy 5 minut przed rozpoczęciem meczu.

Wejście na stadion szło dosyć sprawnie i już w 20 minucie w komplecie zameldowaliśmy się na sektorze gości. Widać progres w grze naszych piłkarzy i choć wynik do końca tego nie oddaje rozegrali niezły mecz. Ze sportowych informacji należy jeszcze odnotować po raz pierwszy występ w pierwszym składzie wielkiego talentu Śląska, 15-letniego Karola Borysa. Do tego pokazał się z bardzo dobrej strony. Brawo Karol!

Kibicowsko, każdy kto bywa w Gliwicach wie jak jest. Gospodarzy niewielu w młynie i na stadionie, ale dopingują cały mecz. Coś tam się dzieje. Nas niecałe 300 osób, ale z naszej perspektywy wypadliśmy dużo lepiej od miejscowych. Szczególnie w drugiej połowie lecimy z konkretnym dopingiem. Nie zabrakło obustronnych „pozdrowień”.

Podsumowując to piłkarsko mimo remisu Śląsk zaprezentował się całkiem dobrze i według wielu najlepiej w tym sezonie. Kibicowsko też wypadliśmy na tle gospodarzy całkiem nieźle. Nas w Gliwicach łącznie około 300 osób, w tym około 40 to Bracia z Opavy. Dziękujemy za wsparcie!

Widzów: 3253, w tym ok 300 gości.

Legia Warszawa – Miedź Legnica 16.09.2022

Stal Mielec – Widzew Łódź 17.09.2022

Relacja Stali Mielec:

Przy blisko 5-tysięcznej publice podejmujemy u siebie Widzew Łódź. Po słabym widowisku w wykonaniu naszych piłkarzy przegrywamy kolejne spotkanie. Kilka słów od nas. Byliśmy z Wami gdy Stal ocierała się o ligi okręgowe. Nie zabrakło nas w żadnej lidze gdzie różnie bywało z atrakcyjnością, jak i samą rangą meczy. Byliśmy kiedy wygrywaliście, będziemy kiedy przegrywacie. Z jednym ale…mianowicie chcemy widzieć w Was wole walki, zaangażowanie i dużą determinację do zwycięstwa. Każdy mecz można przegrać, taka jest była i będzie piłka, lecz ostatnie porażki budzą w nas spory niepokój. Nie widzimy tego co było nam dane oglądać od początku rundy. Brakuje wielu czynników, które składały się na sukces tej drużyny. Coś co fajnie funkcjonowało nagle przestało. Czas najwyższy pokazać charakter Chłopców ze Stali i zacząć wygrywac. Mimo trudom – JESTEŚMY Z WAMI!

Jako patrioci pamiętamy, jak co roku o zbrodniczej napaści związku sowieckiego z 17 września 1939 roku. Z tej okazji wywieszamy okolicznościowy transparent.

CEL OBRANY STAL MIELEC PANY!

Relacja Widzewa Łódź:

W sobotnie południe, na Podkarpaciu melduje się 360 fanatyków Łódzkiego Widzewa. Wchodzimy sprawnie, bez większych problemów mając ze sobą tego dnia 6 flag – No one likes us, Widzewiacy, Discovery,RTS, ZFH, DHW. Klimatyczny wyjazd w wąskim gronie, daje naprawdę niezły doping, który wielokrotnie odbija się w Mielcu sporym echem. Piłkarze choć nie zagrali jak Barcelona za czasów Guardioli, to wygrywają aż 0:3 i inkasują bardzo cenne trzy punkty, które wypychają nas w górną część tabeli.

Po meczu dziękujemy grajkom za zwycięstwo i zabieramy się w drogę powrotną. W Łodzi jesteśmy około 21, droga powrotna spokojna i sprawna.

Raków Częstochowa – Radomiak Radom 17.09.2022

Cracovia – Pogoń Szczecin 17.09.2022

Korona Kielce – Górnik Zabrze 18.09.2022

Lechia Gdańsk – Jagiellonia Białystok 17.09.2022

Relacja Jagiellonia Białystok:

W Gdańsku na sektorze gości Lechii stawiło się 211 kibiców Jagiellonii Białystok – w tym 9 osoba ekipa Białostocki Klub Kibiców Niepełnosprawnych – BKKN, Podróżowaliśmy autami i paroma busami. Wejście na stadion bardzo szybkie i sprawne. Na ogrodzeniu wywiesiliśmy 2 flagi oraz transparent dotyczący 17.09.1939 r. Na trybunie BKKN miał również swoją flagę. Przez cały mecz prowadziliśmy doping, który często wychodził bardzo dobrze. Powrót bez większych atrakcji i przed północą meldujemy się w Białymstoku.

Zagłębie Lubin – Wisła Płock 18.09.2022

I LIGA:

Arka Gdynia – Chrobry Głogów 16.09.2022

Wisła Kraków – Ruch Chorzów 16.09.2022

Relacja Chrobrego Głogów:
Na sektorze gości w Gdyni melduje się 22 kiboli (w tym delegacja gorzowskiego Stilonu, dzięki!). Podróżujemy pociągiem rejsowym, a przed meczem odwiedzamy Sopot i jeden z nadmorskich lokali. Piłkarze z wyniku 1-3, który był w 75 minucie finalnie wychodzą na 4-3.  Szacun Panowie!

Pomimo niezbyt satysfakcjonującej nas liczby wyjazdowej, eskapada przebiega w zajebistej atmosferze, a spora część załogi uznała wyjazd za jeden z lepszych na przestrzeni ostatnich lat.

NIELICZNI, KTÓRZY PRZETRWALI

Zagłębie Sosnowiec – Chojniczanka Chojnice 18.09.2022

II LIGA:

Górnik Polkowice – Hutnik Kraków 17.09.2022

Relacja Hutnika Kraków:

31 kiboli Hutnika odwiedziło wczoraj Polkowice.

Olimpia Elbląg – Siarka Tarnobrzeg 17.09.2022

Relacja Siarki Tarnobrzeg:
Na wyjazdowy mecz do Elbląga wybieramy się autokarem w 40 osób, cała trasa ze sporym wahadłem.

Polonia Warszawa – Kotwica Kołobrzeg 18.09.2022

Relacja Kotwicy Kołobrzeg:

Wczoraj w Warszawie dopingujemy Kotwice w 104 osoby. W tej liczbie 14 osób Pogoń, 4 KKS Kalisz oraz 4 chłopaków z Karlina. MIASTO LIDERA!

III LIGA:

Wisła Sandomierz – KSZO 1929 Ostrowiec Świętokrzyski 17.09.2022

Relacja Wisły Sandomierz:

Kolejny mecz u siebie z solidnym młynem. Tym razem na spotkaniu z układowiczem wystawiamy ok. 100 osobowy młyn. Przez cały mecz prowadzimy głośny doping wspólnie z kibicami KSZO , którzy zasiedli na Sektorze obok. Po raz kolejny licznie na meczu stawia się młode pokolenie!

Podczas dzisiejszego spotkania debiutuje flaga z dedykacją dla kolegi przebywającego po drugiej stronie muru. Dodatkowo wisi jedna duża fana, flagi KSZO oraz transparent z pozdrowieniami do więzienia i odnoszący się do dzisiejszej rocznicy – napaści ruskich na naszą Ojczyznę. Na boisku kleska. Tym razem przegrywamy 0:4.

Po meczu udajemy się na integracje urodzinowa jednego z fanatyków i z tej też okazji racami oświetlamy nasz stadion!

Relacja KSZO Ostrowiec:

W dniu wczorajszym ruszamy na wyjazd do naszego układowicza Wisły Sandomierz. Ze zbiórki startujemy w 55 osób autami. Na sektorze jesteśmy w 15 minucie meczu. Mamy ze sobą 3 flagi. Doping tego dnia prowadzimy sami lub wspólnie z Wisłą Sandomierz. Po meczu kilka osób zostaje w Sandomierzu na urodzinach u jednego z kibiców Wisły. Najlepszego!

Droga w obie strony spokojna. Rozpoczynamy mobilizację na wyjazd do Stalowej Woli!

Unia Tarnów – Chełmianka Chełm 17.09.2022

Relacja Unii Tarnów:

Na meczu z Chełmianką tworzymy 45-osobowy młyn. Wieszamy małą flagę „Władcy Miasta”. Przez całą pierwszą połowę prowadzimy doping. Dopingujemy również po przerwie, do czasu, gdy poziom degrengolady na boisku przekroczył już dopuszczalne normy. Byliśmy świadkami historycznego występu naszych zawodników, za który będą wstydzić się do końca życia. Porażka 0-6 była najwyższą porażką seniorskiej drużyny w 94 letniej historii klubu. Z meczu na mecz coraz mniej widzów ma ochotę oglądać występy na stadionie TOSiR-u, ale miejsce rozgrywania spotkań nie jest żadnym usprawiedliwieniem „domowych” wyników, a w szczególności tego co zobaczyliśmy w sobotę. Weźcie się w garść i walczcie tak jak przyzwyczailiście nas do tego w zeszłym sezonie!!

Stal Stalowa Wola – Avia Świdnik 17.09.2022

Relacja Avii Świdnik:

W Stalowej Woli stawiamy się w 62 osoby z trzema flagami. Prowadzimy dobry doping przez całe spotkanie, który poprowadził piłkarzy do ważnego zwycięstwa. Kibice Stalówki podrzucają nam wodę, za co dziękujemy. Przed nami domowy mecz z Lublinianką – obecność w młynie obowiązkowa!

Cracovia II Kraków – Wisłoka Dębica 18.09.2022

Relacja Wisłoki Dębica:
Na stadionie w Rącznej, gdzie swoje mecze rozgrywa drużyna rezerw Cracovii stawiamy się autokarem w 40 osób. Wieszamy jedna flagę i sporadycznie dopingujemy.

NIŻSZE LIGI:

Elana Toruń – Kujawianka Izbica Kujawska 17.09.2022

Polonia Piotrków Trybunalski – GKS Bełchatów 17.09.2022

Relacja GKS-u Bełchatów:

Nas dziś w Piotrkowie Tryb. 140 osób z dobrą prezentacją, piłkarze wygrywają z kolejnym rywalem, tym razem 3:0! Szersza relacja wkrótce.

Ruch Radzionków – Przemsza Siewierz 17.09.2022

ŁKS 1926 Łomża – Promień Mońki 17.09.2022

Polanin Strzałkowo – Górnik Konin 17.09.2022

Relacja Górnika Konin:
Do Strzałkowa wybraliśmy się w 60 osób( w tym 9 kiboli Włocłavii Włocławek). Na płocie lądują 2 flagi plus trans dla kolegi z Falubazu. Piłkarze robią nam niespodziankę i wygrywają 0-4! A my w dobrych nastrojach wracamy do Konina, podziękowania dla Włocłavii za wsparcie! Pozdrowienia dla obecnych!

W tym samym czasie 7 Łańcuchów wspiera Gwardię Koszalin na wyjeździe w Świnoujściu. Dzięki za gościnę!

Krobianka Krobia – Ostrovia Ostrów 17.09.2022

Relacja Ostrovii Ostrów:

W 4 dyszki obecni jesteśmy w Krobi z flagą 1909. Na boisku kolejna wygrana naszych piłkarzy.

Stal II Mielec – Polonia Przemyśl 18.09.2022

Relacja Polonii Przemyśl:

Na wyjazd do Mielca wybieramy się w 35 osób, podróż w obie strony ze sporym wahadłem.

Sprotavia Szprotawa – Dozamet Nowa Sól 17.09.2022

Relacja Dozametu Nowa Sól:

W sobotnie deszczowe popołudnie, wybieramy się do niedalekiej Szprotawy w 40 osób. Mamy ze sobą dwie flagi: „wyjazdówke” i „ŚP. Szczepan” i prowadzimy doping z przerwami, kilkukrotnie z konkretnym pierd@%nięciem!

Orzeł Ryczów – Beskid Andrychów 17.09.2022

Relacja Beskidu Andrychów:

Na 78 wyjazd do Ryczowa w przeciągu ostatnich lat wybrało się 39 Beskidowców oraz 1 przedstawiciel Zagłębia Sosnowiec. Przyjechaliśmy spóźnieni i formą dopingu dostosowaliśmy się do boiskowej żenady.

Barycz Sułów – Górnik Wałbrzych 17.09.2022

Relacja Górnika Wałbrzych:

Na wyjazd do Sułowa wybieramy się w 64 osoby z dwiema flagami i transparentem OMEK PDW. Prowadzimy sporadyczny doping z mocnym zrywem w końcówce meczu. Piłkarze grając w 10tkę i przegrywając 0:2, wywożą z Sułowa cenny punkt. Brawo Panowie za walkę!
Miejscowe wsiury zbierają się w kilkadziesiąt osób i jedyne co można o nich powiedzieć to tyle, że pokazali dupę celebrując przy tym herb jednego z wrocławskich klubów. Typowa Nieciecza tylko na 4 ligowe realia… Żenada!

Legia Chełmża – Cyklon Kończewice 17.09.2022

Relacja Legii Chełmża:

Krótkie podsumowanie wielkich derbów w serie A. Na mecz z Cyklonem idziemy pochodem z rynku na stadion. Po drodze paroma okrzykami dajemy znać innym mieszkańcom Chełmży, że jest dzień meczowy. Podczas pochodu odpalamy race, świece dymne w barwach, stroboskopy i petardy. W młynie w szczytowych momentach jest nas ponad 100osób w tym 5 braci z Brodnicy. Na pochwałę zasłużyła nasza młodzież która stawiła się bardzo licznie! Młoda Legia rośnie w siłę, jest potencjał i oby tak dalej! Doping na meczu był całkiem niezły a przyczynił się do tego nasz przyszły młynowy, czyli młody chłopak który pomagał starszym kolegom prowadzić doping- Szacunek! Wyniku nie będziemy komentowali, piłkarze się starają. Jest to młody skład z ambicjami i mamy nadzieję, że następnym razem będzie lepiej. Po meczu część grupy razem z chłopakami ze Sparty idzie na wspólną integracje. Pokazaliśmy, że Cała Legia zawsze razem!