LIVE: Na Stadionach 15-18.10.2021

NA STADIONACH” to cykl, w którym będziemy umieszczać zdjęcia z każdego spotkania na polskich stadionach LIVE, co później będzie służyło jako podsumowanie kolejki. Strona nie posiada auto-odświeżania, więc zalecamy co jakiś czas ręcznie odświeżać newsa, aby być na bieżąco. Zachęcamy również do konstruktywnej dyskusji w komentarzach, które znajdują się na samym dole newsa. POSIADASZ JAKIEŚ CIEKAWE MATERIAŁY (ZDJĘCIA, FILMIKI) Z MECZÓW I CHCESZ SIĘ Z NAMI NIMI PODZIELIĆ? PISZ NA KONTAKT ALBO BEZPOŚREDNIO NA FACEBOOKA! DZIĘKUJEMY ZA KAŻDĄ POMOC!

EKSTRAKLASA:

Górnik Łęczna – Piast Gliwice 16.10.2021

Śląsk Wrocław – Raków Częstochowa 16.10.2021

Relacja Śląska Wrocław:

Za nami mecz z Rakowem. Niestety nasza drużyna po świetnym początku sezonu poniosła drugą porażkę z rzędu. Mecz stał na dosyć wysokim poziomie jak na naszą ekstraklasę. Niestety 3 punkty pojechały do Częstochowy.

TryBuna Fanatykow Śląska przez cały mecz mocno wspierała „Wojskowych”. Niestety tym razem to nie wystarczyło w odniesieniu zwycięstwa. Goście pokazali sie we Wrocławiu z dobrej strony zarówno liczbowo jak i wokalnie.

Przed nami wyjazd do Krakowa. Po ostatnich dwóch porażkach będzie to wyjazd dla prawdziwych fanatyków, bo pikole już płaczą na internecie, że tracimy kontakt z czołówka jakby to wyniki były najważniejsze.

Widzów: 13.198 w tym 662 Rakowa.

Cracovia – Warta Poznań 17.10.2021

Legia Warszawa – Lech Poznań 17.10.2021

Górnik Zabrze – Wisła Kraków 16.10.2021

Jagiellonia Białystok – Radomiak Radom 18.10.2021

Stal Mielec – Zagłębie Lubin 18.10.2021

Relacja Zagłębia Lubin:

W dalekim Mielcu w poniedziałkowy wieczór zameldowaliśmy się w 45 osób. Dziękujemy kibicom Stali za możliwość obejrzenia meczu. Jesteśmy zawsze tam!

I LIGA:

Korona Kielce – Widzew Łódź 15.10.2021

Relacja Naprzodu Jędrzejów:

Wspomagamy Koronę w 28 osób na wczorajszym meczu z Widzewem.

Relacja Widzewa Łódź:

Wczoraj w Kielcach, jesteśmy obecni na sektorze w 470 osób. Otrzymaliśmy 385 biletów. Kolejny raz udaje się wejść na sektor wszystkim, którzy przyjechali na mecz. Doping rozpoczynamy dopiero około 20 minuty, kiedy w komplecie jesteśmy na stadionie. RTS wywalczył zwycięstwo po ciężkim boju, który wznosił nasz doping na bardzo dobry poziom. Z nami dobre ekipy FC z Końskich, Skarżyska oraz Starachowic.

Resovia Rzeszów – Chrobry Głogów 16.10.2021

Relacja Chrobrego Głogów:

W miniony weekend, po raz drugi w ciągu kilku miesięcy, przyszło nam odwiedzić odległy Rzeszów. Tym razem podróżowaliśmy pociągiem. Chrobrego wsparło 48 fanatyków, w tym jeden zgodowicz z Gorzowa. Podziękowania dla Stilonowca i SZACUNEK DLA WSZYSTKICH OBECNYCH!

Podbeskidzie Bielsko-Biała – Sandecja Nowy Sącz 16.10.2021

Relacja Sandecji Nowy Sącz:

Wczoraj na meczu z Podbeskidziem jesteśmy obecni w 90 osób w tym 9 Istra Pula, 4 GKS Tychy oraz jedna osoba z Cracovii.. Po wyrównanym spotkaniu dopisujemy trzy punkty w tabeli. Po meczu chwila śpiewów z piłkarzami i zawijamy w drogę powrotną.

Miedź Legnica – Zagłębie Sosnowiec 16.10.2021

Relacja Zagłębia Sosnowiec:

W Legnicy „wspaniałą grę” naszych piłkarzy oglądają 122 osoby w sektorze gości (w tym 2 Legia oraz 1 Czuwaj Przemyśl). Dziękujemy za wsparcie.

ŁKS Łódź – Arka Gdynia 17.10.2021

Relacja Arki Gdynia:

To był bardzo udany kibolski weekend! Rozpoczął się on dla nas już w sobotę, gdzie 5 osób z Arki wsparło Polonię Bytom na wyjazdowym meczu w Kluczborku. W niedzielę przyszedł długo oczekiwany wyjazd na dwa mecze. Dzięki uprzejmości gospodarzy w liczbie 220 Arkowców + 22 osoby z KSZO Ostrowiec wspieraliśmy Arkę w Łodzi na meczu z ŁKS-em, a potem dzięki dogodnemu terminowi, prosto ze stadionu z Łodzi udaliśmy się całą ekipą na Legia-Lech.

Arka on Tour!

GKS Tychy – Stomil Olsztyn 18.10.2021

Relacja Stomilu Olsztyn:

Kolejny wyjazd na drugi koniec Polski, tym razem termin mało sprzyjający. W poniedziałek na sektorze gości zameldowało się 6 fanatyków. Delegację 4 Stomilowców wspierał 1 kibic Petry oraz 1 kibic Rakowa. Dzięki ziomalom za obecność!

II LIGA:

Znicz Pruszków – Olimpia Elbląg 15.10.2021

Relacja Olimpii Elbląg:

W piątkowe popołudnie wyruszamy do Pruszkowa w 22 osoby z jedną flagą. Na miejscu wspiera nas około 50 Legionistów, w tym 3 osoby z Pomorskich Legionistów – wielkie dzięki za wsparcie! Prowadzimy sporadyczny doping i po zremisowanym meczu udajemy się na dalszą integrację z ziomkami. W Elblągu meldujemy się po 2 w nocy.

Najbliższe spotkanie już za tydzień w sobotę z Pogonią Grodzisk Mazowiecki, gdzie będzie jedna z ostatnich okazji na zapisanie się na wyjazd do Chorzowa! Nie zwlekajcie do ostatniej chwili – ułatwi nam to dobór transportu. Nie może Ciebie zabraknąć na tym wyjeździe!!!

Motor Lublin – Wigry Suwałki 16.10.2021

Relacja Wigier Suwałki:

Na wyjazd do Koziego Grodu wybieramy się w 40 os. Droga mija spokojnie. Wejście na sektor gości odbywa się dosyć szybko i sprawnie, bez problemów ze strony mundurowych i ochrony. W klatce wywieszamy jedną flagę FANATYCY SKS. Przez całe spotkanie prowadzimy równy doping, jak na naszą liczbę wychodziło nam całkiem dobrze.

Motorowych tworzą tego dnia ok. 300 osobowy młyn z kilkoma flagami.

Pomimo remisu 1:1 dziękujemy naszym piłkarzom za dobrze rozegrany mecz.

Hutnik Kraków – Stal Rzeszów 16.10.2021

Relacja Hutnika Kraków:

Po raz pierwszy w tym sezonie na Suchych Stawach przyzwoita frekwencja. Mimo kolejnej porażki prowadzimy niezły doping. Z nami 13 osób z Magdeburga i po jedym Torfiorzu i Stomilowcu (dzięki!).

Niestety, nasz obiekt to bubel stadionopodobny, czego koronnym przykładem jest klatka z licencją na… 50 miejsc. Stal pojawia się w liczbie ponad dwukrotnie większej, niestety nie zostają wszyscy wpuszczeni i zawijają do Rzeszowa.

Relacja Stali Rzeszów:

Pomimo starań naszych i kibiców gospodarzy udaję się zorganizować tylko 50 biletów na sektor gości. Do Krakowa przyjeżdżamy w 110 osób i uniemożliwione mamy wejście całą grupą do klatki, dlatego pod koniec pierwszej połowy po zaznaczeniu obecności zawijamy do domu. Na wyjazd ruszamy autami, w pierwszą stronę do Krakowa bez obstawy.

III LIGA:

Karkonosze Jelenia Góra – Piast Żmigród 16.10.2021

Unia Tarnów – Wisłoka Dębica 16.10.2021

MKS Kluczbork – Polonia Bytom 16.10.2021

Relacja Polonii Bytom:

Wczoraj jesteśmy obecni w prawie 500 osób ze zgodami w Kluczborku. Na płocie zawisły flagi: ZAWSZE WIERNI, BYTOMSKA PATOLOGIA, JEDYNA RELIGIA, MIKI PDW, FC GÓRAL. Na meczu pozdrawiamy naszego kolegę, który jest na wakacjach w tym mieście, a nasz nieustanny doping poprowadził piłkarzy do zwycięstwa. Dziękujemy naszym zgodom za wsparcie, a już niebawem następne wyjazdy…

Broń Radom – Polonia Warszawa 16.10.2021

Relacja Polonii Warszawa:

Na zakazie w Radomiu meldujemy się w 101 osób z trzema flagami (Poloniści, Enigma On Tour, Polonia On Tour). Podziękowania dla Broniarzy za pomoc przy wejściu oraz za wodę.

Chełmianka Chełm – Orlęta Radzyń 16.10.2021

Relacja Orląt Radzyń:

Na wyjazd do Chełma jedziemy w 10 osób. Podziękowania dla Chełmianki za umożliwienie nam obejrzenia meczu na ich sektorach i podrzucenie wody.

NIŻSZE LIGI:

Górnik Konin – KKS II Kalisz 16.10.2021

Moto-Jelcz Oława – Polonia Świdnica 16.10.2021

Relacja Polonii Świdnica:

Na sobotni (16.10.2021) wyjazd wybraliśmy się w 130 osób z Legionu Sudety (wielki dzięki dla braci z Górnika!). Na mecz dotarliśmy w trakcie drugiej połowy. Nie zostaliśmy wpuszczeni na stadion i pozostało nam dopingowanie „zza płotu”.

Ilanka Rzepin – Stilon Gorzów 16.10.2021

Igloopol Dębica – Orzeł Przeworsk 16.10.2021

Pogoń Połczyn-Zdrój – Gwardia Koszalin 16.10.2021

LKS Skołoszów – MKS Radymno 16.10.2021

Relacja Czuwaju Przemyśl:

60 osób koalicji Czuwaj & Radka pojawiło się w Skołoszowie. Podróż autami w obie strony.

KP Drawsko Pomorskie – Olimp Złocieniec 16.10.2021

Relacja Olimpu Złocieniec:

Na wczorajsze derby udajemy się transportem kołowym. Ze zbiórki wyruszamy w liczbie 33 osoby w 7 aut. Podróż do Drawska w asyście kryminalnych, którzy już na zbiórce kamerowali wszystkich. Po dojeździe do Drawska, przed stadionem zostajemy zatrzymani przez większe siły policyjne. Dalsze spisywanie i trzepanie aut powoli podnosiło ciśnienie, jeden złocieniecki Chuck Norris, który miał trudne dzieciństwo i był bity w szkole, chciał chyba jedno auto tak wytrzepać, żeby została ostatnia śrubka. Po około 20 minutach mogliśmy ruszyć w dalszą podróż. Na stadion wchodzimy w około 30 minucie meczu, gdzie w międzyczasie Patryk Rygiel zdobył dla nas bramkę. Sektor gości obwieszamy 3 flagami, a doping prowadzimy na pełnej petardzie przez cały mecz. Piłkarze mogli naprawdę poczuć się jak u siebie, bo nie licząc nas, na trybunach w Drawsku to większość ludzi ze Złocieńca. Na początku drugiej połowy odpalamy 4 świece dymne, przy czym rzucamy serpentyny. Niestety wczorajsze derby nasi piłkarze przegrywają, ale nie da się wygrać, jak sędziowie robią wszystko pod mochów, aby wygrali! Nie ma co się łamać, pamiętajcie, byliśmy, jesteśmy i będziemy z wami zawsze! Śmieszą nas po raz kolejny wpisy na stronach internetowych, jak to draweczka wygrała, szkoda, tylko że mochy zapomnieli, że takiej drużyny już nie ma, a ich klub zgubił nazwę i barwy.
Powrót w lekkiej obstawie, a że nie miała się do czego przyczepić policja na meczu, to na parkingu jeden od nas zostaje zawinięty za to, że wystawił całą puszkę piwa (ZAMKNIĘTĄ !) na chodnik. Młody dostaje kwita tysiąc złotych do zapłaty za to, że spożywał alkohol i wyzywał ich na komendzie, gdzie nie jest to prawdą !
Derby z naszej strony na duży plus, 33 osoby w tych czasach jest dobrą liczbą. Niech żałują ci wszyscy, co mogli jechać, a woleli siedzieć w domu. Do następnego wariaty.
TYLKO OLIMP MKS!

CZY TO DRAWA, CZY KP!
TAK TA KURWA ZOWIE SIĘ!

Odolanovia Odolanów – KS Opatówek 16.10.2021

Relacja Odolanovii Odolanów:

Nas na meczu skromna liczba, próbujemy ponieść dopingiem naszych grajków do pierwszego zwycięstwa w sezonie, ale kończy się tylko na remisie.
ODOLEK NIGDY NIE ZGINIE!

Włocłavia Włocławek – Sportis Łochowo 16.10.2021

Relacja Włocłavii Włocławek:

Nas w młynie ok. 80 osób, podczas meczu lecimy z nową przyśpiewką, która wyszła całkiem dobrze, wieszamy transparent dla chłopaków z lepszej strony Łodzi (Trzymajcie się Ludzie!). Trójkolorowi wygrywają kolejne spotkanie, co chcielibyśmy, by stało się już oczywistością w następnych meczach.

Biały Orzeł Koźmin – Astra Krotoszyn 17.10.2021

Relacja Astry Krotoszyn:

Na wyjeździe w Koźminie jesteśmy obecni w 11 osób, w tym 1 Jarota. Piłkarze odnoszą cenne zwycięstwo pokonując zespół Białego Orła 2:1.

Karpaty Krosno – Polonia Przemyśl 17.10.2021

Relacja Karpat Krosno:

Na meczu z Polonią wystawiamy około 70 osobowy młyn w tym 5 zgodowiczów z Glinika. Dzięki za wsparcie!

Łada Biłgoraj – Andoria Mircze 17.10.2021

Relacja Łady Biłgoraj:

Mecz pierwotnie miał odbywać się w Mirczu, ale na 48 godzin przed rozpoczęciem spotkania, pod naciskiem policji został przeniesiony do Biłgoraja. Tego dnia na sektorze dopingującym kilkadziesiąt osób w tym 16 fanów ze Świdnika, którym dziękujemy za obecność.

KOSZYKÓWKA:

Anwil Włocławek – Czarni Słupsk 15.10.2021

Stal Ostrów Wielkopolski – Trefl Sopot 17.10.2021

Relacja Stali Ostrów Wielkopolski:

Na domowym meczu z Treflem wystawiamy 110-osobowy młyn. Po raz pierwszy w tym sezonie udało nam się na dobre poderwać do dopingu pozostałe sektory hali, co przyczyniło się do bardzo fajnej zabawy i głośnego dopingu. Brawo ludzie! Mamy nadzieję, że nie był to jednorazowy zryw, a na Legii zrobimy co najmniej taką samą atmosferę!

Na meczu obecnych było także 10/15 kibiców gości z flagą, którzy dopingowali swoją drużynę przez cały mecz.

Przed nami dwa bardzo ważne i ciekawe mecze u siebie. W sobotę przyjeżdża do nas warszawska Legia, natomiast w środę podejmować będziemy Hapoel Jerozolima. Obecność obowiązkowo, widzimy się w Arenie! Bilety do młyna na najbliższy mecz Ligi Mistrzów na priv.