LIVE: Na Stadionach 13-16.08.2021

NA STADIONACH” to cykl, w którym będziemy umieszczać zdjęcia z każdego spotkania na polskich stadionach LIVE, co później będzie służyło jako podsumowanie kolejki. Strona nie posiada auto-odświeżania, więc zalecamy co jakiś czas ręcznie odświeżać newsa, aby być na bieżąco. Zachęcamy również do konstruktywnej dyskusji w komentarzach, które znajdują się na samym dole newsa. POSIADASZ JAKIEŚ CIEKAWE MATERIAŁY (ZDJĘCIA, FILMIKI) Z MECZÓW I CHCESZ SIĘ Z NAMI NIMI PODZIELIĆ? PISZ NA KONTAKT ALBO BEZPOŚREDNIO NA FACEBOOKA! DZIĘKUJEMY ZA KAŻDĄ POMOC!

EKSTRAKLASA:

Stal Mielec – Wisła Kraków 13.08.2021

Termalica Bruk-Bet Nieciecza – Lech Poznań 13.08.2021

Warta Poznań – Legia Warszawa 14.08.2021

Lechia Gdańsk – Cracovia 14.08.2021

Zagłębie Lubin – Pogoń Szczecin 15.08.2021

Policcy Fanatycy:
W Lubinie meldujemy się w 50 osób. W 15 minucie debiut zalicza Nasza nowa flaga wyjazdowa oraz prezentujemy specjalnie przygotowane na to spotkanie Szaliki „POLICKA BRAĆ”. NIE MA ŻE BOLI!

Śląsk Wrocław – Górnik Łęczna 15.08.2021

Relacja Górnika Łęczna:

Drugi wyjazd po powrocie do ekstraklasy wypadł nam do Wrocławia w którym ostatni raz byliśmy w 2016 roku w liczbie 81 osób (4Chełmianka). Tym razem minimalnie udało nam się poprawić poprzednią liczbę.

W kierunku dolnego śląska udajemy się różnymi środkami transportu, a kilka osób postanowiło połączyć wyjazd z krótkim urlopem we Wrocławiu. Z Łęcznej wyrusza autokar i auta, na miejscu dołącza 11 osób, 5 osób dojechało pociągiem, a niestety 2 osoby zaliczyły „niedojazd” z powodu awarii auta. Ostatecznie na stadion wchodzimy w liczbie 85 osób w tym 3 fanatyków Chełmianki. Dzięki! Dodatkowo 2 kiboli z zakazami zostaje pod stadionem. Na płocie wieszamy dwie fany „Górnicy” oraz małą Górnik Łęczna. Doping przerywany w miarę naszych możliwości. Wspólnie ze Śląskiem z trybun poleciały „pozdrowienia” dla milicji.

Mecz kończy się bezbramkowym remisem dzięki czemu wywozimy cenny punkt z grubego terenu. Trasa w obie strony spokojna z ogonem.

Jagiellonia Białystok – Górnik Zabrze 16.08.2021

I LIGA:

Puszcza Niepołomice – ŁKS Łódź 13.08.2021

Relacja ŁKS-u:
Drugą wyprawą za ŁKS-em w nowym sezonie były podkrakowskie Niepołomice. Stawiliśmy się tam w liczbie 145 głów, w tym 3 fanów Cracovii. Tak samo jak w pierwszej kolejce do Tychów, tak i do Niepołomic przyszło nam jechać w piątek, na dodatek (jeśli ktoś jest przesądny) 13-go, do tego długo nie było wiadomo, czy tam pojedziemy, gdyż zgodę na otwarcie sektora gości na stadionie Puszczy musiał wydać sanepid-na szczęście zgodę wydał. Zważywszy na to wszystko, nasza liczba na tym wyjeździe nie jest zła.
Jak już wyżej wspomniane: piątek, trochę korków po drodze i ograniczeń prędkości, przez co spóźniliśmy się na mecz. Wejście jednak było sprawne i dosyć szybko wszyscy znaleźliśmy się na sektorze gości na którym zawisła flaga „ŁKS Łódź” oraz flaga z pozdrowieniami dla „Pieprza”.
Na meczu nie wysilaliśmy się z dopingiem. Poszło standardowe „jesteśmy zawsze tam”, głośniej było pod koniec meczu, kiedy naszym piłkarzom udało się zdobyć 2 bramki (właściwie to jedną bo pierwsze trafienie to był samobój), dzięki czemu mogliśmy po meczu świętować wraz z piłkarzami zwycięstwo. 20 minut później otworzyli bramy i udaliśmy się do swoich środków transportu.
Powrót przebiegł bez przygód i kolejny wyjazd na naszej kibolskiej mapie został odhaczony.

GKS Tychy – Miedź Legnica 13.08.2021

II LIGA:

Ruch Chorzów – GKS Bełchatów 14.08.2021

Relacja FC Bełchatów (Widzew Łódź):
W związku z przypadającym w tym roku 30-leciem F.C.B.’91 postanawiamy nie zwalniać tempa i delikatnie rozruszać kości na szlaku wyjazdowym po wakacyjnym przestoju. Idealna okazja nadarzyła się podczas meczu naszych przyjaciół z Ruchu Chorzów z bełchatowską mizerią. Szybka organizacja i postanawiamy autokarem wybrać się na Górny Śląsk wesprzeć przyjaciół i przy okazji sprawdzić formę wyjazdową ogórków.
Pomimo problemów ze strony milicji i przestraszonych przewoźników udaje nam się załatwić autokar i na szybko organizujemy się w 40 osób F.C.B.’91. Dodatkowo dobija Zelów i Sieradz busikami oraz Będkowska młodzież autami. Przed wyjazdem na osiedlu prezentujemy okazjonalny transparent „Ruch Chorzów jazda z ogórami” i ruszamy na Śląsk, gdzie dojeżdżamy 1,5 godziny przed meczem i chłodzimy się piwkiem, czekając na pierwszy gwizdek.
Niestety pomimo identycznej drogi ogórki pojawiają się dopiero pod koniec pierwszej połowy, dosłownie w mizernym składzie pokazując ich obecną tzw. formę.
Niebiescy wysoko wygrywają 4:0, co dodatkowo poprawia nam nastroje, patrząc na przerażone miny w sektorze gości.
Podsumowując, w Chorzowie melduje się 40 Widzewiaków z Bełchatowa z flagą „CHAMY” i w dobrych nastrojach wracaliśmy bawić się dalej u siebie na mieście, czekając na większą mobilizację ogórków niż na własnym wyjeździe.
F. C. B. ’91 – 30 lat pasji.

Wisła Puławy – Garbarnia Kraków 14.08.2021

Sokół Ostróda – KKS Kalisz 14.08.2021

Relacja KKS-u Kalisz:
Po dwóch meczach domowych przyszło nam udać się na pierwszy wyjazd. Padło na Ostródę i mecz z Sokołem. Mimo oczekiwań frekwencja nie powaliła. Za środek transportu obraliśmy autokar. Ostatecznie meldujemy się pod stadionem na pół godziny przed pierwszym gwizdkiem w 41 osób gdzie czeka już na nas 1 turysta z Torunia:) – dzięki za wsparcie! Na sektorze wieszamy dwie flagi (Onion Gang mała oraz Cebulorz), a żar lejący się z nieba nie przeszkodził w dopingu, który z drobnymi przerwami prowadzony był przez całe spotkanie. Piłkarze wygrywają 2:0 zdobywając wszystkie bramki w pierwszej odsłonie. Podróż w obie strony z balastem.

Stal Rzeszów – Chojniczanka Chojnice 14.08.2021

Śląsk II Wrocław – Motor Lublin 15.08.2021

Wigry Suwałki – Olimpia Elbląg 13.08.2021

III LIGA:

Sokół Kleczew – Zawisza Bydgoszcz 14.08.2021

Fordon Szajka:
Wschodnio-Fordońska Szajka obecna na sobotnim meczu wyjazdowym w Kleczewie! Był to pierwszy wyjazd w tej lidzie w którym niestety przegrywamy 0:2 ale my sie nie poddajemy i walczymy do samego końca, piłka dalej w grze. Wszyscy mobiluzujemy się na środowy mecz z Olimpią i sobotni wyjazd do Kołobrzegu. Czy wygrywasz czy nie ja i tak kocham Cię!!! Zawisza TO MY! Tylko Dziki Fordon!!!

Wisłoka Dębica – Stal Stalowa Wola 14.08.2021

Olimpia Grudziądz – Bałtyk Gdynia 14.08.2021

Relacja Olimpii Grudziądz:
W drugiej kolejce III ligowych zmagań przypada nam spotkanie z Kadłubami. Zbieramy się na ten mecz w około 120 osób i dopingujemy przez całe 90 minut. W drugiej połowie pod stadion przyjeżdżają kibice Bałtyku w około 10 osób odrazu po ich przyjeździe są otoczeni przez milicje i spisywani. Spotkanie kończymy wynikiem 2:0 i kolejne 3 punkty zostają w Grudziądzu.

NIŻSZE LIGI:

Ruch Radzionków – Polonia Łaziska Górne 14.08.2021

Tarnovia Tarnów – Sokół Słopnice 14.08.2021

Relacja Tarnovii Tarnów:
Mecz z rywalem tej rangi w wakacje o tej godzinie… z góry było wiadomo, że nie porwie tłumów na stadion. Formujemy około 40 osobowy młyn i w zasadzie tyle można powiedzieć o tym spotkaniu. Na szczęście piłkarze wygrają 2:1, rekompensując nam tak wczesne przybycie na stadion.

MKS Władysławowo – Orkan Rumia 14.08.2021

Relacja Orkana Rumia:
12 kiboli Orkana + kilkunastu pikoli podziwiało dzisiaj drugie zwycięstwo Orkana w IV lidze. Trójkolorowi pokonali na wyjeździe MKS Władysławowo 2-1. Quantanamera Rumia to miasto Lidera!

Tygrys Huta Mińska – MKS Podlasie 14.08.2021

Relacja Mazovii Mińsk Mazowiecki:
Dzisiaj wspieramy Podlasie w 26 osób na wyjeździe w Hucie Mińskiej. Razem na sektorze około 50 osób. Pozdro MKS!

Pogoń Barlinek – Unia Dolice 14.08.2021

Oprawa kibiców Pogoni z okazji 75-lecia klubu.

Mazur Ełk – Pisa Barczewo 14.08.2021

Relacja Mazura Ełk:
Nas 3 dyszki z dopingiem. Mazur w doliczonym czasie strzela bramkę, która daje nam zwycięstwo, brawo piłkarze za walkę do ostatniej minuty tego spotkania!

Orzeł Wałcz – Gwardia Koszalin 14.08.2021

Relacja Gwardii Koszalin:
W sobotę wypadł nam wyjazd do Wałcza, w którym dawno nie byliśmy. Z Koszalina wyjeżdżamy autokarem i autem. W Białogardzie dosiadają się chłopaki z miejscowego FC. Podróż mija w miarę szybko i sprawnie. Chociaż gdyby nie fakt, że mecz rozpoczął się 15 minut później, bylibyśmy spóźnieni. Na miejscu okazuje się, że są osoby od nas, które docierają na własną rękę. Wszystkich razem jest nas 66 osób. Co jak na wakacyjny termin wyjazdu, uważamy za dobrą liczbę. Miejscowy stadion podobnie, jak nasz lata świetności ma już dawno za sobą. W sektorze wieszamy 2 flagi w tym 1 Białogardzkiej Gwardii i staramy się dopingować przez całe spotkanie. Po meczu dziękujemy piłkarzom za zwycięstwo, a oni nam za doping. Po 2 kolejkach mamy 6 punktów i oby ta passa trwała jak najdłużej. Powrót tak, jak i w pierwszą stronę w milicyjnej obstawie. Dziękujemy chłopakom z Białogardu i kilku osobom z Arki za obecność.

Dozamet Nowa Sól – Budowlani Lubsko 15.08.2021

Pogoń Zduńska Wola – RKS Radomsko 14.08.2021

Relacja Pogoni Zduńska Wola:
Druga kolejka IV ligi przy Łaskiej 90 i od razu bardzo ciekawy mecz zarówno pod względem sportowym ale przede wszystkim pod względem kibicowskim. Na mecz ruszamy ze zbiórki na jednym z osiedli w 30 osób i ze śpiewem na ustach podążamy w kierunku stadionu. Pod kasami dołącza się reszta ekipy i razem wchodzimy na stadion. Tego dnia tworzymy ok. 40 osobowy młyn z bardzo dobrym dopingiem przez całe 90 minut z wykorzystaniem bębna.

Na ten mecz ultrasi z grupy „WEBERLANDIA ULTRAS” przygotowali oprawę na którą składały się dwa transparenty: pierwszy u góry sektora pisany gotykiem „SEKTOR” drugi wiszący na płocie „12 ZAWODNIK” a całość dopełniły race odpalone w kształcie litery C. Niestety nie wszystko wyszło do końca tak jak byśmy chcieli (nie wszystkie race odpaliły), jednak nie myli się ten kto nie robi nic. Mimo tragicznego wyniku świetna zabawa w SEKTORZE C trwa do ostatniej minuty.

Co do kibiców gości, to docierają w trakcie pierwszej połowy w 23 osoby z dobrym dopingiem do końca meczu. Na koniec chcemy podziękować wszystkim tym którzy zdzierali gardła razem z nami, cieszy widok nowych twarzy jak również obecność ludzi którzy w latach 90 tych tworzyli ruch kibicowski na Pogoni „B” „K” „K” „S” Wielkie Dzięki !!!

SKP Słupca – Górnik Konin 15.08.2021

Relacja Górnika Konin:
W niedzielne popołudnie jesteśmy obecni na wyjeździe w Słupcy w 61 osób! Nasi zawodnicy przegrywają w żenującym stylu trzeci mecz z rzędu i spadamy na ostatnie miejsce w tabeli. A my dalej swoje… TYLKO GÓRNIK KONIN!

Polonia Świdnica – Pogoń Oleśnica 14.08.2021

Relacja Polonii Świdnica:

W końcu doczekaliśmy się momentu, że ruszyła IV liga i mogliśmy wrócić na stadion. W sobotę zbieramy się plus minus w 40 osób.