LIVE: Na Stadionach 08-12.08.2019

NA STADIONACH” to cykl, w którym będziemy umieszczać zdjęcia z każdego spotkania na polskich stadionach LIVE, co później będzie służyło jako podsumowanie kolejki. Strona nie posiada auto-odświeżania, więc zalecamy co jakiś czas ręcznie odświeżać newsa, aby być na bieżąco. Zachęcamy również do konstruktywnej dyskusji w komentarzach, które znajdują się na samym dole newsa.

POSIADASZ JAKIEŚ CIEKAWE MATERIAŁY (ZDJĘCIA, FILMIKI) Z MECZÓW I CHCESZ SIĘ Z NAMI NIMI PODZIELIĆ? PISZ NA KONTAKT, ALBO BEZPOŚREDNIO NA FACEBOOKA! DZIĘKUJEMY ZA KAŻDĄ POMOC!

EKSTRAKLASA:

Lech Poznań – Śląsk Wrocław 09.08.2019

Zagłębie Lubin – Arka Gdynia 10.08.2019

Górnik Zabrze – Raków Częstochowa 10.08.2019

Relacja Rakowa Częstochowa:

„W południowej części Polski dwie ekipy łączy więź…”

Wyjazd do Zabrza zaliczają 592 osoby (Raków 493 + Chemik 98 + Stomil 1), przy czym jeden zakazowicz cały mecz na parkingu. Ch** z wynikami, przed nami dwa ważne mecze w Bełchatowie – z Lechią i Lechem. CZERWONO-NIEBIESKI DO GROBOWEJ DESKI!

Relacja Chemika Kędzierzyn-Koźle:

Na wczorajszy mecz Braci z Rakowa do Zabrza ruszamy dwoma autokarami w 98 osób. Okres wakacyjno-urlopowy zrobił swoje co nie tłumaczy faktu, że nasza liczba średnia. Najlepiej tradycyjnie już koalicja Blachowni i Śródmieścia oraz młoda siła z Pogorzelca, słowa uznania dla osób ogarniających wszystko z tych dzielnic.

Raków przyjechał w niecałe 5 stów i razem z jednym fanatykiem Stomilu, w sektorze gości zameldowały się dokładnie 592 osoby. Wieszamy dwie swoje flagi „Chemical Brothers” i „ChB” i przez cały mecz jedziemy z dopingiem. Niestety, Raków mimo przewagi na boisku i stworzenia sobie wielu sytuacji, po pechowej samobójczej bramce musiał uznać wyższość rywala i trzy punkty zostały w Zabrzu. Szacunek dla wszystkich obecnych i dla tych co nie szukali wymówek. Wakacje się już skończyły, teraz bierzemy się do roboty. Za tydzień widzimy się na meczu u siebie ze Skorogoszczą. Raków & Chemik

ŁKS Łódź – Piast Gliwice 11.08.2019

Cracovia – Korona Kielce 11.08.2019

Relacja Korony Kielce:

Na trzeci wyjazd sezonu 2019/20 przyszło udać nam się do najbliżej położonego od nas miasta Ekstraklasy, czyli Krakowa. Termin meczu pierwotnie został ustalony na sobotę 10 sierpnia o 20:30, jednak po odpadnięciu w eliminacjach do europejskich pucharów dwóch zespołów z naszej ligi mecz został przesunięty na następny dzień, czyli niedzielę i godzinę 17:30. Korzystna pora oraz nieduża odległość sprawiały że była szansa, aby udać się tam w dobrej liczbie i konkretnie zaprezentować się na sektorze przy ulicy Kałuży.

W dniu meczu zbieramy się pod stadionem po godzinie 13:00 i po krótkich dopisach i załatwieniu pozostałych spraw organizacyjnych ruszamy w stronę stolicy Małopolski na jakieś 10 minut przed godziną 14:00 w sile trzech autokarów i kilku osobówek. Trasa mija nam bardzo sprawnie i bez żadnych utrudnień. Po dwóch krótkich postojach docieramy do Krakowa ze sporym bagażem czasowym i pod stadionem meldujemy się już prawie godzinę przed pierwszym gwizdkiem. Dobry czas pozwala na płynne wchodzenie na sektor oraz przygotowanie oprawy jaka tego dnia miała zostać zaprezentowana. Składa się ona z transu ,,Backpacking Koroniarze On Tour” oraz machajek w zółto-czerwonych barwach. Zaprezentowana została w pierwszym minutach spotkania. Po oprawie oflagowujemy sektor i ruszamy z dobrym dopingiem. Kilkakrotnie wraz z gospodarzami ,,pozdrawiamy,, sąsiedzki klub z drugiej strony Błoni. Tego dnia na sektorze stawiamy się w liczbie 250 Koroniarzy. Piłkarze niestety zawodzą na boisku i przegrywają mecz 0:1 jednak po meczu dziękujemy im za walkę i podkreślamy ,,Czy wygrywasz czy nie…”.

Po ostatnim gwizdku i odczekaniu około 30 minut bramy zostają otworzone a my pakujemy się w drogę powrotną. Mniej więcej w połowie drogi robimy jeden postój, podczas którego padają ważne informacje na temat wyjazdu do Zabrza za dwa tygodnie na który szykuje się konkretna mobilizacja. W Kielcach jesteśmy o godzinie 22:30. Teraz czas na wyjazd sezonu. WSZYSCY DO ZABRZA !!!

Serafin MKS

Lechia Gdańsk – Jagiellonia Białystok 12.08.2019

I LIGA:

Olimpia Grudziądz – Chojniczanka Chojnice 09.08.2019

Stomil Olsztyn – GKS Jastrzębie 09.08.2019

Relacja GKS-u Jastrzębie:

W 73 osób pojawiamy się w piątkowy wieczór w oddalonym o 550km Olsztynie. Tego dnia wspiera nas 3 chłopaków ze Stalowej oraz 2 z Piasta za co wielkie dzięki. 5 zakazowiczów zostaje pod stadionem

Miedź Legnica – Chrobry Głogów 10.08.2019

GKS Bełchatów – Radomiak Radom 10.08.2019

Relacja GKS-u Bełchatów:

Kolejne zwycięstwo w naszej twierdzy przy Sportowej! Dobrą grę naszych kopaczy oglądalo 2,5 tysiąca widzów, w młynie tego dnia przewinęło się około 280 osób. Na płocie rozwiesiliśmy jedną z naszych najstarszych flag (Tysiące Spraw – Jeden GKS) i jechaliśmy z dopingiem przez całe 90 minut! Dobry wynik od początku meczu nakręcał również trybunę zachodnią, która kilka razy sama zarzucała doping czy zadawała nam pytanie „Kto wygra mecz?” .

W sporej liczbie pojawili się lekko spóźnieni przyjezdni z Radomia (według liczby sprzedanych biletów 183 osoby), którzy licznie oflagowali swój sektor (5 flag i transparent) i mimo kiepskiego wyniku dopingowali swoją drużynę przez cały mecz.

Przed spotkaniem, w kolejkach pod kasami wyczajono dziwnie zachowujących się dwóch osobników z Tomaszowa. Rozpytani pucują się, że są za Widzewem, po czym.. uciekają do radiowozu policji. No cóż, ileż można oglądać u siebie drugą ligę, skoro już dawno miała być ekstraklasa.

Puszcza Niepołomice – Sandecja Nowy Sącz 10.08.2019

Relacja Sandecji Nowy Sącz:

115 osób w tym 25 Cracovii wczoraj w Niepołomicach oglądało pierwsze zwycięstwo w tym sezonie.

Termalica Nieciecza – Zagłębie Sosnowiec 10.08.2019

Relacja Zagłębia Sosnowiec:

Na pierwszy wyjazd w nowym sezonie i pierwszy w historii do Niecieczy wybrało się 335 fanatyków, wśród których gościliśmy delegację BKS-u (5), Czuwaju (4) oraz Beskidu (5). Na płocie pojawia się łącznie siedem flag (w tym jedna reaktywowana po latach oraz jedna flaga Harcerzyków). Doping w asyście bębnów pomimo „występów artystycznych” na murawie stał na wysokim poziomie. Jako podsumowanie tej wycieczki , wystarczy jedno zdanie: H.. z wynikami, jesteśmy fanatykami !

GKS Tychy – Odra Opole 10.08.2019

Podbeskidzie Bielsko-Biała – Stal Mielec 11.08.2019

Relacja Podbeskidzia Bielsko-Biała:
Pierwszy mecz u siebie już za nami,okres wakacyjny duża część poza miastem, a na sektorze jakieś 150 osób. Ultrasi na ten mecz przygotowali trans skierowany do piłkarzy, a w górę poleciało konfetti. Na barierce oprócz transu zawisły flagi takie jak: Bielska Duma,95,GNLS oraz debiutująca 1995. Doping na dobrym poziomie,ale na pewno stać Nas na więcej. Ultrasi szykują się do następnego meczu a teraz czas na dwa wyjazdy!

Wigry Suwałki – Warta Poznań 11.08.2019

Relacja Wigier Suwałki:
Tego dnia zbieramy się w ok. 80 os. w tym 16 fanatyków SKS-u z Olecka. Na młynie można było zobaczyć kilka starych mord z lat 90-tych, na płocie zawisła również flaga VM’99. Kibice Warty do Suwałk przyjechali w 5 osób. Kolejny mecz już w najbliższą sobotę.

Relacja Warty Poznań:
Wigry Suwałki, to najdalszy nasz wyjazd w tej rundzie. Terminarz tego meczu ustalono na niedzielę 11 sierpnia! Nie pokrzyżowało nam to jednak planów w żaden sposób i na Suwalszczyźnie meldujemy się w niedzielę w 8 osób!
Wszyscy wyjazdowicze udali się na eskapadę w jednakowych warciańskich kaszkietach! W pierwszej połowie oprócz powodów do radości po dwóch zdobytych bramkach śpiewamy głośne „Jesteśmy ZAWSZE TAM” Zieloni wychodzą z tego meczu zwycięsko. Choć z perspektywy sektora gości każda sytuacja podbramkowa wyglądała na niewykorzystaną setę.
Po zakończonym meczu wspólnie świętujemy i śpiewamy z całą drużyną! Na koniec podziękowania fanatykom Wigier za podrzuconą wodę. Wszystkim Warciarzom wielkie pozdro i do następnego!

II LIGA:

Widzew Łódź – Błękitni Stargard 09.08.2019

Resovia Rzeszów – Znicz Pruszków 10.08.2019

Elana Toruń – Olimpia Elbląg 10.08.2019

Garbarnia Kraków – Stal Rzeszów 10.08.2019

Relacja Stali Rzeszów:

Na pierwszym wyjeździe sezonu w Krakowie jesteśmy obecni w 160 osób z flagą „1944”. Podróżujemy dwoma autokarami oraz samochodami.

Górnik Polkowice – Górnik Łęczna 10.08.2019
Relacja Górnika Łęczna:

Na drugi pod względem odlegości wyjazd w tej rundzie przyszło nam wyruszyć do oddalonych o 600km Polkowic. Z Łęcznej wyruszamy małym autokarem w 32-e osoby. Na trasie dołącza Motor w sile 8 osób, co daje 40 osób na szlaku. Dzięki za wsparcie!! Trasa w pierwsza stronę spokojna z niewielkim ogonem. Pod stadion docieramy już w trakcie trwania 1 połowy.

Wszyscy na stadionie jesteśmy pod koniec pierwszej części meczu, a doping rozpoczynamy od drugiej polowy. Niestety po zdobyciu pierwszej bramki w 20 minucie druga polowe piłkarze przespali i przy dużym szczęściu wywożą remis z Polkowic. Doping z naszej strony średni z przerwami. Na płocie wieszamy jedna flagę GKS.

Miejscowi utworzyli skromny młynek bez flag i dopingują w asyście bębna w postaci butelki i krzesełka;)

Powrót z awaria autokaru po drodze co sprawia że w grodzie dzika jesteśmy po 22 godzinach od rozpoczęcia wyjazdu. Kolejny wyjazd już za półtora tygodnia w środę [21.08.19] do Łodzi na mecz z Widzewem. Szczegóły już wkrótce na naszej stronie. NA WYJAZDY JEŻDŻĄ GOŚCIE!!!

Legionovia Legionowo – Pogoń Siedlce 10.08.2019

Relacja Pogoni Siedlce:
Jesteśmy obecni na tym wyjeździe w 63 osoby. Razem z nami AZS Podlasie oraz Dolcan Ząbki – wielkie Dzięki!

GKS Katowice – Bytovia Bytów 10.08.2019

III LIGA:

Górnik Konin – Polonia Środa Wielkopolska 10.08.2019

Relacja Górnika Konin:
Na meczu nasz sektor to ok. 90 osób, w tym fani z Sompolna (dzięki!). Na płocie zawisł tego dnia transparent ze słowami wsparcia dla Górnika Wałbrzych. Mimo dopingu przez większość spotkania, piłkarze niestety doznają drugiej porażki…

MKS Kluczbork – ROW Rybnik 10.08.2019

Wisłoka Dębica – Podhale Nowy Targ 10.08.2019

KKS Kalisz – Kotwica Kołobrzeg 10.08.2019

Relacja KKS-u Kalisz:

Pierwszy mecz w tym sezonie na własnym obiekcie przyciągnął dużą ilość kibiców na stadion , piłkarsko był to sprawdzian dla naszego zespołu, gdyż Kotwica również zapowiada walkę o awans do wyższej klasy rozgrywkowej. Piłkarze zdali egzamin, kontrolując całe spotkanie, i mimo straty bramki w doliczonym czasie gry, wygrywają spotkanie 3:1.

Kibicowsko, tworzymy solidny młyn, chociaż mogłoby być lepiej, zwłaszcza że przez całe spotkanie trwa integracyja przy punkcie gastronomicznym. Głośny doping przez całe spotkanie, na płocie wisi Cebulorz oraz transparent dla Ruchu Chorzów „Ruch nigdy nie zginie”. Wspiera nas liczna załoga Widzewa Łódź (około 150) oraz gościnnie Wisła Kraków (12) DZIĘKI! Pod koniec spotkania docierają do nas bracia z Kołobrzegu(30). Po spotkaniu cześć Widzewiaków i cała ekipa Kotwicy integruje się z nami pod kaliskim ratuszem.

Siarka Tarnobrzeg – Wisła Sandomierz 11.08.2019

Relacja Siarki Tarnobrzeg:

Na meczu przyjaźni z Wiślakami formujemy wspólny około 200 osobowy młyn którego duża część okupowała stoisko z wszelakimi dobrami jak to przy takich meczach bywa. Tego dnia wieszamy także dwa transparenty: dla chłopaków na przymusowych wakacjach, a także solidaryzujący się z kibicami Wałbrzyskiego Górnika którzy walczą o swój klub.

Relacja Wisły Sandomierz:
Sezon 19/20 zaczynamy od meczu Przyjaźni z Siarkowcami. Do pobliskiego Tarnobrzega wybieramy się autami w ok. 70 osób reszta dociera na własną rękę i łącznie meldujemy się na pierwszym wyjeździe w ok. 100 osobowej grupie.. Mamy ze sobą dwie flagi – Księstwo Sandomierskie oraz Obrońcy Siedmiu Wzgórz. Przez cały mecz prowadzimy wspólny doping z braćmi, nie brakuje oczywiście wspólnych, głośnych zgodowych śpiewów. Przez cały mecz oczywiście jesteśmy goszczeni przez Siarkowców za co serdecznie dziękujemy! Na boisku po zaciętym meczu przegrywamy 2:1, ale mimo wszystko wracamy w pozytywnych nastrojach! Wisła & Siarka!

Hetman Zamość – Orlęta Radzyń Podlaski 11.08.2019

NIŻSZE LIGI:

Tarnovia Tarnów – Barciczanka Barcice 10.08.2019

Relacja Tarnovii Tarnów:

Na pierwszym meczu w sezonie wystawiamy ok. 70 osobowy młyn a na płocie wywieszamy 3 flagi, prowadząc przy tym doping z przerwami. Wszystkim obecnym biało-czerwonym fanom rozdajemy przygotowane wcześniej kieszonkowe terminarzyki. Piłkarze po zaciętym pojedynku, przewadze i wielu dogodnych sytuacjach na zdobycie bramki ulegają rywalowi 0:1 tracąc bramkę 5 minut przed końcem spotkania.

Polonia Przemyśl – Igloopol Dębica 10.08.2019

Relacja Igloopolu Dębica:

W sobotnie przedpołudnie w Przemyślu melduje się 25 kibiców Igloopolu z flagą wyjazdową i transparentem „Ruch nigdy nie zginie”. Doping sporadyczny ze zrywami po zdobytych bramkach i sporą ilością bluzgów. Oblicze naszej drużyny jest całkiem inne niż w ubiegłym sezonie. Piłkarze pewnie wygrywają na trudnym terenie co jest dobrym prognostykiem przed całą rundę.

Syrena Zbąszynek – Stilon Gorzów 10.08.2019

Relacja Stilonu Gorzów:
Na inaugurację sezonu w Zbąszynku stawiamy się w 53 osoby, w tym osoby z naszych FC z Lubniewic, Skwierzyny i Międzyrzecza. W tym samym czasie druga grupa Stilonowców wspiera naszych braci na derbowym pojedynku w Legnicy.

Gryf Słupsk – GOSRiT Luzino 10.08.2019

[art5]

Dodatkowo piłkarze Gryfa przed meczem z Wikędem Luzino wyszli z transparentem wspierającym Marcina Syrnyka, fana i działacza klubu przechodzącego operację.

Flota Świnoujście – Vineta Wolin 10.08.2019

MOSP Białystok – ŁKS Łomża 10.08.2019

Sportis Łochowo – Włocłavia Włocławek 10.08.2019

Relacja Włocłavii Włocławek:
W pierwszym meczu sezonu Włocłavia wygrywa w Łochowie 4:3 gdzie do przerwy wygrywalismy 3:0. Wielkie dzięki dla Zawiszaków za wsparcie i prowiant. WSZYSCY NIECH SŁYSZĄ WŁOCŁAVIA ZAWSZE Z ZAWISZĄ!!

Promień Żary – Unia Kunice 10.08.2019

Relacja Promienia Żary:
Derby dla Promienia! Nas na sektorze 25 osób, wieszamy 1 flagę „Tylko Promień”. Kibicowsko bez historii, doping ograniczył się jedynie do kilku okrzyków w pierwszej połowie. Za naszymi plecami tradycyjnie obecne czworonogi. Ogólnie na stadionie dobra frekwencja. Piłkarze bez problemu wygrywają 3:0.

Polonia Kępno – Ostrovia Ostrów 10.08.2019

Relacja Ostrovii Ostrów:
W Kępnie na pierwszym wyjeździe nowego sezonu obecni jesteśmy w 53 osoby. Na płocie wisi flaga ON TOUR oraz transparent wspierający Górnika Wałbrzych. Mimo, że po pierwszych 30 minutach gry przegrywamy już 4:0 prowadzimy doping momentami na całkiem dobrym poziomie. W kolejnych minutach gry piłkarze zaczynają odrabiać straty i fundują nam ciekawą końcówkę meczu lecz niestety nie udaje im się wywieźć z Kępna żadnego punktu. TYLKO OSTROVIA!

Głogovia Głogów – Karpaty Krosno 10.08.2019

Relacja Karpat Krosno:
W Głogowie jesteśmy obecni w 90 osób, w tym 20 Stal Stalowa Wola i 19 Glinik Gorlice, Dzięki za wsparcie!

Stal Sanok – Legion Pilzno 09.08.2019

Górnik II Zabrze – Ruch Zdzieszowice 11.08.2019

Concordia Knurów – Piast II Gliwice 11.08.2019

Brzozovia Brzozów – Czarni Jasło 11.08.2019

Relacja Czarnych Jasło:
Rozpoczynamy kolejny sezon w okręgówce. Pierwsze spotkanie przypada nam z Ekipą Brzozovii, która po 9 latach wróciła do klasy 0. Na wyjazd jedziemy na zakazie w 52osoby ( 4 Sandecja- Dzięki!) Doping z naszej strony przez większość spotkania. Piłkarze wygrywają 0:1 na ciężkim terenie. W tym sezonie Tylko awans! Dzięki dla miejscowych za pomoc w wejściu na stadion i wodę.

Unia Oświęcim – Cracovia II Kraków 10.08.2019

Relacja Unii Oświęcim:
Falstart-takim słowem najlepiej podsumować start sezonu piłkarskiego na Legionów. Mimo niezłej pierwszej połowy, nasi kopacze ostatecznie przegrali z Cracovią 1-3. Tego dnia w młynie ponad 8 dyszek w tym kilkanaście osób z Ruchu-dziękujemy! Na płocie wieszamy długą flagę KS UNIA OŚWIĘCIM oraz 2 transy. Pierwszy z nich to wsparcie dla naszych braci „RUCH NIGDY NIE ZGINIE”. Drugi zaś dla dwóch naszych byłych zawodników, którzy już na zawsze zostaną Unitami „Jończyk, Praciak DZIĘKUJEMY!!!”. Bardzo fajnie tego dnia pokazała się nasza młodzież, która dotarła na mecz ze swojej zbiórki w ponad 40 osób. Zachęcamy wciąż do zakupu karnetów w cenie 50zł.

LKS Jawiszowice – Beskid Andrychów 11.08.2019

Relacja Beskidu Andrychów:
Na pierwszy wyjazd nowego sezonu wybraliśmy się w 60 osób. Z racji niekulturalnego zachowania miejscowego chama, którego przerosła organizacja meczu z kibicami gości w IV lidze, mecz oglądamy zza płotu dopingując przez całe spotkanie. Leci sporo bluzgów w kierunku napinających się zza pleców milicjantów obcinaczy oraz kibiców-meneli, którzy w rewanżu za niemiłe dla nich wydarzenia sprzed wielu lat, postanowili opluć jednego z zawodników Beskidu. Biało-czerwoni wygrywają mecz 1:0 i dobrych nastrojach wracamy do Andrychowa.

Francesco Jelna – Pogoń Leżajsk 11.08.2019

JKS Jarosław – Izolator Boguchwała 10.08.2019

JKS Jarosław:

Piłkarze JKS zainaugurowali sezon 2019-20 zwycięstwem 2:1 nad Izolatorem Boguchwała. Obie bramki dla czarno-niebieskich zdobył Sebastian Pawlak. Już w najbliższy czwartek czeka nas wyjazd do Dębicy na mecz z Igloopolem, a w niedzielę widzimy się na Bandurskiego ! Przeciwnikiem JKS będzie Legion Pilzno!

Lubań Maniowy – Glinik Gorlice 11.08.2019

Relacja Glinika Gorlice:
Na tym wyjeździe jesteśmy obecni w 26 osób w tym 8 Podhale. Dzięki! Podróżujemy furami. Dzień wcześniej wspieramy Karpaciarzy na wyjeździe w Głogowie w 19 osób. Dzięki za gościnę.

EUROPEJSKIE PUCHARY:

LE: Legia Warszawa – Atromitos Ateny 08.08.2019

Fot. Legionisci.com

ŻUŻEL:

Unia Leszno – Apator Toruń 09.08.2019

Włókniarz Częstochowa – GKM Grudziądz 09.08.2019

Relacja GKM-u Grudziądz:
Dziś w Częstochowie meldujemy się mieszanym składem w kilkadziesiąt osób. Niestety, mimo usilnych prób, nie wchodzą flagi oraz trans wspierający kiboli Rakowa. „Matyjaszczyk nie wstyd ci za brak ekstraklasy w Częstochowie?”