LIVE: Na Stadionach 03-06.03.2023

„NA STADIONACH” to cykl, w którym będziemy umieszczać zdjęcia z każdego spotkania na polskich stadionach LIVE, co później będzie służyło jako podsumowanie kolejki. Strona nie posiada auto-odświeżania, więc zalecamy co jakiś czas ręcznie odświeżać newsa, aby być na bieżąco. Zachęcamy również do konstruktywnej dyskusji w komentarzach, które znajdują się na samym dole newsa. POSIADASZ JAKIEŚ CIEKAWE MATERIAŁY (ZDJĘCIA, FILMIKI) Z MECZÓW I CHCESZ SIĘ Z NAMI NIMI PODZIELIĆ? PISZ NA KONTAKT ALBO BEZPOŚREDNIO NA FACEBOOKA! DZIĘKUJEMY ZA KAŻDĄ POMOC!

EKSTRAKLASA:

Lech Poznań – Lechia Gdańsk 03.03.2023

Stal Mielec – Piast Gliwice 03.03.2023

Relacja Piasta Gliwice:

Na piątkowym wyjeździe w Mielcu meldujemy się w sile 55 głów. Na tym meczu debiut zalicza flaga Zuja PDW.

Korona Kielce – Wisła Płock 04.03.2023

Górnik Zabrze – Legia Warszawa 04.03.2023

Miedź Legnica – Jagiellonia Białystok 05.03.2023

Relacja Jagiellonii Białystok:

Na jednym z najdalszych wyjazdów w lidze – w Legnicy – na sektorze gości stawiło się 242 kibiców Jagiellonii Białystok (w tym BKKN – 16 osób). Z powodu wypadku na autostradzie A4, część ekipy utknęło w korku, przez co spóźniliśmy się na mecz. Z dopingiem ruszyliśmy w drugiej połowie. Na ogrodzeniu zawisła jedna flaga i jeden transparent.

Cracovia – Śląsk Wrocław 05.03.2023

Relacja Śląska Wrocław:

Po środowym blamażu naszych kopaczy w Kaliszu przyszła pora na wyjazd do Krakowa. Tak jak piłkarze „zbojkotowali” najważniejszy mecz w sezonie z KKS-em tak część kibiców Śląska zbojkotowała wyjazdowy mecz z Cracovią. Do Krakowa przyjechała 171 osobowa delegacja fanatyków Śląska z jasnym przekazem i wymownym transparentem nawiązującym do oprawy z przed kilku miesięcy na 75-lecie klubu: „W KLUBIE PIĘKNEJ HISTORII I TRADYCJI PIŁKARZE BEZ HONORU I AMBICJI”.

Można zrozumieć sytuację gdy nie pójdzie jakiś mecz. Nie mamy składu by bić się o mistrza. Nikt nie oczekuje od tej drużyny by wygrywała każde spotkanie. Jednak ta zbieranina piłkarzy przegrywa wszystkie dla nas kibiców najważniejsze mecze i to w żenującym stylu. Przełknęliśmy porażki u siebie z Zagłębiem Lubin i na wyjeździe z Widzewem, bo tak jak wszyscy liczyliśmy, że może nasze orły skoncentrowały się na rozgrywkach o Puchar Polski. Awans do półfinału mógłby uratować ten kolejny beznadziejny sezon.

Jednak to co ta zbieranina nosząca koszulki Śląska pokazała w meczu z drugoligowcem (III poziom rozgrywek) przelała czarę goryczy. Co roku powtarzane są te same błędy. Kolejne wakacje w Turcji i źle przepracowany okres przygotowawczy. Drużyna nie ma sił biegać. Traci gole w końcówce. Hitem było jednak przyjechanie do metropolii o nazwie Kalisz dzień wcześniej i nocleg w miejscowym Hiltonie. Niedawno słyszeliśmy, że nie ma pieniędzy w klubie, a teraz dowiadujemy się, że nasze gwiazdy na wyjazd oddalony o 125 km od Wrocławia, z rywalem z trzeciego poziomu rozgrywek jadą dzień wcześniej z noclegiem w wypasionym hotelu. Gdyby wygrali ten mecz pewnie nie byłoby tematu, ale to co się wydarzyło na boisku drugoligowca to jest skandal. Piłkarze z trzeciego poziomu rozgrywek, którzy muszą dorabiać w innych miejscach i grają bardziej z pasji niż dla wielkich pieniędzy rozjechali zawodowych piłkarzy z Ekstraklasy.
Porażka 3-0 to jedno, ale jej styl to jest hańba dla naszego klubu. Nasi kopacze nie biegali, oni człapali po boisku. Drużyna z Kalisza wyglądała na tle naszego Śląska jak jakaś Barcelona, która gra wewnętrzny sparing z juniorami. Kolejny raz nasz klub został skompromitowany. Czas pokazał, że błędem było pozbycie się takich piłkarzy jak Mączyński czy Gola. Teraz jedyną osobą z charakterem w tej drużynie jest trener, którego nie ma niestety na boisku. Ta ekipa nie ma lidera, a cały ten hiszpański zaciąg leniwych i słabych Hiszpanów to sabotaż. Nie wszystko jest jednak tylko winą samych piłkarzy. Budowa tego zespołu to jawny sabotaż. Nawet jeśli się utrzymamy, ale porządnie nie wzmocnimy to przyszły sezon będzie podobny do obecnego.

Wracając do dzisiejszego meczu to wywalczony punkt w Krakowie niczego nie zmienia. Drużyna po blamażu w Kaliszu straciła szacunek kibiców i musi pokazać charakter jeśli chce go odzyskać.

Jeśli chodzi o kibiców Cracovii to jak na ich poziom pokazali się całkiem nieźle. My w ramach protestu nie wywieszamy flag po za wspomnianym transparentem. Podobnie jest z dopingiem. Po zaznaczeniu swojej obecności ograniczamy się do okrzyków wyrażających nasze niezadowolenie z blamażu w Kaliszu.

Po meczu gdy piłkarze podchodzą pod nasz sektor usłyszeli cała gamę epitetów odnoszących się do kompromitacji naszego klubu w pucharowym meczu z KKS-m Kalisz.

Pogoń Szczecin – Raków Częstochowa 05.03.2023

Widzew Łódź – Warta Poznań 04.03.2023

Sektor gości na Widzewie jest zamknięty, pomimo tego dzięki uprzejmości gospodarzy mecz z pespektywy trybun mogła zobaczyć grupa sympatyków Warty Poznań.

I LIGA:

Arka Gdynia – Resovia Rzeszów 03.03.2023

Relacja Resvoii Rzeszów:

Na najdalszy wyjazd do Gdyni ruszamy w 80 osób (w tym dwóch zakazowiczów). Mamy ze sobą trzy flagi oraz okazjonalny transparent. Z Rzeszowa wyjeżdżamy ze sporym zapasem czasowym dzięki czemu korzystamy z położenia Gdyni spędzając wolny czas przed meczem nad morzem. Kilku śmiałków zalicza także morsowanie. Warty odnotowania jest fakt, że podczas tego wyjazdu jeden kibic z osiedla KRN zalicza swój 200 wyjazd. Gratulacje!

Szacunek dla wyjazdowiczów, którzy swój wyjazd zaczęli w piatek o 5 rano i kończąc około 7 następnego dnia spedzając ponad 24h w trasie! W następną niedzielę widzimy się wszyscy w młynie na meczu w Rzeszowie z Odrą Opole!

GKS Katowice – Wisła Kraków 04.03.2023

GKS Tychy – Zagłębie Sosnowiec 04.03.2023

Relacja Zagłębia Sosnowiec:

W Tychach na żywo występy kopaczy ogląda niecałe 330 osób. Mamy ze sobą dwie flagi.

Górnik Łęczna – Ruch Chorzów 05.03.2023

Skra Częstochowa – Podbeskidzie Bielsko-Biała 05.03.2023 (Bełchatów)

Relacja Podbeskidzia Bielsko-Biała:
Na wczorajszym wyjeździe do Bełchatowa gdzie swoje mecze gra Skrą Częstochowa jedziemy w 35 osób samochodami. Na sektorze gości jesteśmy godzinę przed meczem. Na całym stadionie 43 kibiców, czyli większość kibiców wczoraj siedziała w „klatce”. Wieszamy jedną flagę GNLS i mimo mocnych opadów śniegu oraz zimna dość często zaznaczamy swoją obecność.

Często jak to u Nas bywa VAR zabiera nam dwie bramki, Skra wykorzystała jedną akcję i do Bielska wracamy bez punktów, oddalając się od strefy barażowej… Mimo wszystko po meczu, dajemy znać że z klubem jesteśmy zawsze i wszędzie, pamiątkowa fota (nie wiadomo kiedy znowu uda się odwiedzić klimatyczny sektor gości w Bełchatowie) i zawijamy w drogę powrotną.

Stal Rzeszów – Chojniczanka Chojnice 05.03.2023

II LIGA:

Siarka Tarnobrzeg – Hutnik Kraków 04.03.2023

Garbarnia Kraków – Stomil Olsztyn 04.03.2023

Relacja Stomilu Olsztyn:

Na daleki wyjazd do Krakowa wybrało się 39 Stomilowców i 9 kiboli Lechii Gdańsk. Dodatkowo na miejscu dołączyło 12 ziomali z Hutnika Nowa Huta (Hutnik miał w tym samym czasie swój wyjazd na Siarkę Tarnobrzeg). Mamy ze sobą 3 flagi Stomilu. Razem na stadionie Garbarni Stomil wspiera 60 fanatyków.

Polonia Warszawa – Śląsk II Wrocław 04.03.2023

Motor Lublin – GKS Jastrzębie 05.03.2023

Relacja GKS-u Jastrzębie:

Ludzie z miasta bez kolei jadą pociągiem SPECJALNYM do Lublina. W ten długo wyczekiwany niedzielny poranek zbieramy się o 5:30 i ruszamy Górniczą Armią do Lublina. Wraz z nami nasi Bracia z Gliwic (57) i Stalowej Woli (170) oraz zaprzyjaźnione osoby Sigmy Olomouc (20). Podziękowania za wsparcie dla wszystkich obecnych oraz prowiant od chłopaków ze Stalowej! Razem meldujemy się w Lublinie w 470 osób.

Mecz z dopingiem jakiego nie było od lat i wspólnym umacnianiem braterskich więzi. Na meczu mają debiut dwie nowe flagi: GÓRNICZE CHARAKTERY i… W tym momencie chcemy bardzo podziękować za niespodziankę od Braci z Piasta Gliwice, którzy na tym meczu przekazali nam pierwszą i nową flagę zgodową Zjednoczony GKS!

Wyjazd sezonu? Być może… Kto nie był niech żałuje. AVE GKS!

Kotwica Kołobrzeg – Lech II Poznań 04.03.2023

Górnik Polkowice – KKS Kalisz 05.03.2023

Relacja KKS-u Kalisz:

Na pierwszy wyjazd roku wybieramy się w 152 osoby. W liczbie tej wsparcie Elany Toruń, Kotwicy Kołobrzeg, Unii Oświęcim (Dzięki panowie!) oraz FK Zemun (9 – Hvala Braćo). Na sam stadion docieramy w drugiej połowie ze względu na wypadek w którym udział brało nasze auto. Na płocie zawisła flaga Cebulorz, Elana, Elana PDW, Młodej Kotwicy oraz FK Zemun. Piłkarze pewnie wygrywają, tym samym sytuacja w górnej części tabeli nie ulega zmianie.

III LIGA:

Stal Stalowa Wola – Cracovia II 04.03.2023

KSZO Ostrowiec Świętokrzyski – Wieczysta Kraków 04.03.2023

Relacja KSZO Ostrowiec:

W dniu wczorajszym rozegraliśmy długo wyczekiwany mecz z Wieczystą. W młynie przyzwoita frekwencja tak jak i na całym stadionie w ciągu tego meczu. W drugiej połowie prezentujemy oprawę ze skromną ilością pirotechniki oraz wystrzałów które dały świetny efekt. Piłkarze niestety przegrywają 0-1 a My po meczu dziękujemy im za walkę. Przypominamy że w sobotę wszyscy jedziemy do Dębicy! TYLKO KSZO!

Wieczysta Kraków:

Sokół Ostróda – Broń Radom 04.03.2023

Relacja Broni Radom:

Na pierwszym meczu w 2023 roku , który przypadł Nam w Ostródzie pojawiamy się w 10 osób. Na płocie wizytówka. Piłkarze wygrywają i w wesołych humorach wracamy do Radomia.

Sokół Sieniawa – Unia Tarnów 05.03.2023

Relacja Unii Tarnów:

Pierwszym ligowym spotkaniem tegorocznej rundy wiosennej był wyjazdowy mecz w podkarpackiej Sieniawie. Na miejsce docieramy dwoma autokarami i furami w 136 osób, w tym 50 Kibiców Wisły Kraków. Wchodzimy na obiekt przed rozpoczęciem meczu i dopingujemy w asyście bębna od 1 minuty. Trochę ultrasujemy z wykorzystaniem biało-niebieskich machajek oraz świec dymnych. Klatkę gości przyozdabiamy dwoma transparentami: ZKS UNIA TARNÓW 95 LAT – przygotowanym specjalnie na bieżący, jubileuszowy sezon 95-lecia Unii Tarnów oraz WISŁA & UNIA. Mamy ze sobą także 2 flagi i małą barwówkę. Co do wydarzeń boiskowych to piłkarze na wstępie zaliczają falstart przegrywając 3:0. Wierzymy, że sytuacja z wynikiem nie powtórzy się na pierwszym domowym meczu w sobotę. Naszym przyjaciołom z Krakowa dziękujemy za solidne wsparcie w Sieniawie, a Wisła FC Krzeszowice za przygotowanie transa WISŁA & UNIA specjalnie na ten wyjazd.

AZS Podlasie – Chełmianka Chełm 04.03.2023

Relacja AZS-u Podlasie:

Rundę wiosenną rozpoczynamy od ligowego szlagieru – starcia z Chełmianką, rozgrywanego przy sztucznym świetle. Nas tego dnia w młynie 210 osób, wieszamy trzy flagi i transparent PDW. Lecimy z dobrym dopingiem przez cały mecz, ostatnich kilka minut nawet bez koszulek, nie zważając na warunki pogodowe.

Chełmianka i Górnik Łęczna docierają nieco spóźnieni w dwa autokary, liczbowo określą się sami. Wieszają łącznie cztery flagi obu ekip i transparenty PDW, natomiast ze względu na mocny wiatr i „akustykę” sektora, z naszej perspektywy zupełnie niesłyszalni.

Na boisku spotkanie kończy się remisem – druga połowa sezonu, a my wciąż czekamy na pierwsze domowe zwycięstwo…

Relacja Chełmianki Chełm:

Na pierwszy wyjazd w 2023 roku wyruszamy w 77 osób dwoma autokarami. Po drodze dołączają do nas nasi ziomale z Łęcznej w liczbie 47 osób, dzięki czemu na sektorze gości stawiamy się w 124 osoby. Na płocie wieszamy 4 flagi: BRATERSTWO, KUBEŁ, NIEDŹWIADEK oraz „vlepkę” Górników. Mamy ze sobą również transparent dla naszego brata „ADAŚ PDW”. Podróż w obie strony z ogonem. Doping mimo arktycznych warunków atmosferycznych głośny i bez przestojów. Warto odnotować również fakt, iż z okazji wyjazdu wydajemy trzeci numer naszego FANZINA, co przy okazji tych zorganizowanych wojaży staje się powoli naszą tradycją.

NIŻSZE LIGI:

Pogoń Lębork – KTS-K Luzino 04.03.2023

Relacja Pogoni Lębork:

Na starcie gramy z liderem ligi i remisujemy 0-0 to dobry prognostyk przed rundą rewanżową. Ze względu na warunki atmosferyczne z konieczności rozgrywamy mecz na bocznym boisku (sztuczna murwa). W mroźne sobotnie popołudnie zbieramy się w ok 50 osób z kilkoma okrzykami do tego odpalamy race i stroboskopy. Na płocie wisi jedna flaga + transparent dla chłopaka co po drugiej stronie muru. PDW ! TPL !