LIVE: Na Stadionach 12-16.10.2023

NA STADIONACH” to cykl, w którym będziemy umieszczać zdjęcia z każdego spotkania na polskich stadionach LIVE, co później będzie służyło jako podsumowanie kolejki. Strona nie posiada auto-odświeżania, więc zalecamy co jakiś czas ręcznie odświeżać newsa, aby być na bieżąco. Zachęcamy również do konstruktywnej dyskusji w komentarzach, które znajdują się na samym dole newsa.

POSIADASZ JAKIEŚ CIEKAWE MATERIAŁY Z MECZÓW I CHCESZ SIĘ Z NAMI NIMI PODZIELIĆ? NAPISZ DO NAS!

EURO – KWALIFIKACJE:

Górnik Wałbrzych:

Zagłębie Lubin:

Relacja Sandecji Nowy Sącz:

Na Wyspach Owczych meldujemy się w 7 osób z flagą!

Relacja Śląska Wrocław:

Delegacja kibiców Śląska melduje się na Wyspach Owczych na meczu reprezentacji Polski. Tym samym delegacja fanów WKS-u zalicza komplet wyjazdów w eliminacjach do Euro 2024, które odbędą się w Niemczech.

Relacja Ruchu Radzionków:

Na wczorajszym meczu Wyspy Owcze – Polska obecnych było 4 kibiców Ruchu Radzionków.

Relacja GKS-u Bełchatów:

W Tórshavn obecnych 6 fanatyków GKS-u, wraz z nami 1 kibic Wisły Sandomierz. W kilku słowach – za nami męczący, ale barwny i ciekawy kilkudniowy wyjazd z przesiadkami, opóźnionymi lub odwołanymi lotami oraz przygodami już na miejscu, które długo jeszcze będziemy wspominać.

Węgry – Serbia 14.10.2023

„Jeśli wszyscy będą pracować tak jak powinni. Wtedy wszystko ułoży się tak jak powinno”

OKRĘGOWY PUCHAR POLSKI:

Stal Sanok – Górnik Grabownica 10.10.2023

Relacja Stali Sanok:

Około 50 osób głownie Młodej Stali przez 90 min zagrzewa STALOWCÓW głośnym dopingiem . AVE 1946 ZKS

II LIGA:

Polonia Bytom – Hutnik Kraków 14.10.2023

Relacja Hutnika Kraków:

Ze względu na zamknięty sektor gości nie organizujemy oficjalnego wyjazdu do Bytomia. Mimo to 40 osób od nas obserwuje mecz z sektora gospodarzy. Podziękowania dla kibiców Polonii za pomoc w wejściu na stadion!

III LIGA:

Świdniczanka Świdnik – Unia Tarnów 14.10.2023

Relacja Unii Tarnów:

Jedziemy na ten wyjazd transportem kołowym w 18 osób. Wyjazd bez historii. Mobilizujemy się na najbliższy mecz z Siarką Tarnobrzeg (21.10 g. 14), a na necie plują się tylko same frajery….

Karpaty Krosno – KS Wiązownica 13.10.2023

Relacja Karpat Krosno:

Na tym meczu wystawiamy około 110 osobowy młyn w tym 10 Glinik Gorlice-dzięki za wsparcie! Za tydzień wszyscy do Białej Podlaskiej!!

Siarka Tarnobrzeg – KSZO Ostrowiec Świętokrzyski 14.10.2023

Relacja KSZO Ostrowiec:

Na wyjazdowy mecz do Tarnobrzega ruszamy w 115 osób. Na sektorze gości w komplecie meldujemy się w 15-tej minucie meczu. Mamy ze sobą 4 flagi. Przez cały mecz prowadzimy doping w asyście bębna. Piłkarze niestety przegrywają mecz, dziękujemy im za walkę i ruszamy w drogę powrotną do Ostrowca. Do Następnego!

Unia Swarzędz – Elana Toruń 14.10.2023

Sokół Kleczew – Zawisza Bydgoszcz 14.10.2023

Podhale Nowy Targ – Wisłoka Dębica 14.10.2023

Relacja Wisłoki Dębica:

Tegoroczny wyjazd w górskie rejony postanawiamy delikatnie urozmaicić, by nie był on tylko kolejnym zaliczeniem wyjazdowego spotkania na stadion, na którym wielokrotnie było nam dane być, a całkiem ciekawą i przyjemną wyprawą. Do Nowego Targu wyruszamy w 63 osoby, gdzie po szybko odbytej drodze łapiemy się z naszymi przyjaciółmi z Górnika Zabrze nie daleko miejsca docelowego i na godzinę przed meczem meldujemy się już pod bramami stadionu Podhala. Po mozolnym wejściu meldujemy się na sektorze gości w komplecie dopiero na kilka minut przed rozpoczęciem meczu w łącznej liczbie 171 osób ( w tym 108 Górnik Zabrze ) wieszamy cztery flagi ( w tym jedną KSG ) i od pierwszej minuty spotkania konkretnie dopingujemy naszych graczy, którzy po zaciętej walce wygrywają mecz z niewygodnym rywalem. Po zakończeniu spotkania i podziękowaniu naszym piłkarzom, podchodzimy na parking i cała wyjazdową grupą odpalamy kilkanaście rac przy transparencie z życzeniami, życząc głośne sto lat dla jednego z naszych najważniejszych fanatyków, który akurat w dzień wyjazdu obchodził swoje urodziny!

Gdy tylko pożegnaliśmy się z braćmi z KSG, wykorzystujemy to jak blisko jest Zakopane od Nowego Targu i ruszamy na szybkości na Gubałówkę, gdzie przy głośnym zaznaczeniu obecności, robimy sobie pamiątkowe zdjęcie, które mimo wieczorowej pory wychodzi bardzo przyzwoicie. Podziękowania dla braci z Górnika za konkretne wsparcie na tym klimatycznym wyjeździe!

Pogoń Grodzisk Mazowiecki – Broń Radom 14.10.2023

Relacja Pogoni Grodzisk:

Wczorajszy dzień aktywny ruszamy wspierać Mazovie na wyjeździe do Mszczonowa (50os nas 9) potem wracamy na mecz z Bronią u siebie w młynie tego dnia 50os w tym 20 Mazovia – dzięki za wsparcie. Pogoda nie rozpieszczała, druga połowa to doping w nieustającym deszczu, piłkarze robią swoje i wygrywamy 2-1. Gości niestety brak.

Lechia Tomaszów Mazowiecki – Świt Nowy Dwór Mazowiecki 15.10.2023

Relacja Świtu Nowy Dwór:

27 osób wybrało się na wyjazd do Tomaszowa Mazowieckiego. Ostatni nasz wyjazd zakończył się pod stadionem z powodu odwołania meczu a wcześniej zdarzało się stać pod stadionem z powodu wyimaginowanego remontu sektora gości. Tym razem oglądamy mecz z perspektywy klatki i wykorzystujemy naszą obecność do stałego i dobrego dopingu przez cały mecz. Dobrze dopingują też gospodarze, którzy zebrali się w kilkadziesiąt osób dodatkowo ubarwiając spotkanie flagami na kijach. Na stadionie oprócz dobrego młynu gospodarzy rekord frekwencji w tym sezonie.

NIŻSZE LIGI:

Wisła Sandomierz – Granat Skarżysko 14.10.2023

Relacja Wisły Sandomierz:

Jedyny mecz w rundzie na, którym mogliśmy liczyć na przyjazd kibiców gości, co też nieco zmotywowało nas do liczniejszego pojawienia się na Koseły. Tak też się stało i w sobotnie popołudnie wystawiamy ponad 100 osobowy młyn. Doping trzeba przyznać stał na bardzo wysokim poziomie, dopingowaliśmy przez pełne 90 minut bez najmniejszych przerw mimo tego, że przegraliśmy wysoko bo aż 1:13. Przy stanie 0:8 strzelamy 1 gola w tym sezonie na własnym obiekcie! Gol Korzystnie wpłynął na atmosferę i przyjęliśmy go jak bramkę o Mistrzostwo Świata podkręcając tym samym zawodników do nadgonienia wyniku głośnym „jeszcze 7″… oczywiście parokrotnie zaznaczyliśmy, że wbite mamy wyniki a drużynę będziemy wspierać na dobre i złe. Przypomnieliśmy też, że odwracając tabele przecież jesteśmy na czele. Oczywiście nie mogło zabraknąć wzajemnej uprzejmości z kibicami gosci, którzy wraz ze Starem pojawili się w ok.60 osobowym składzie. Dopingowali cały mecz, powtarzając głównie kilka przyśpiewek. Nasz sektor tego dnia ozdobiła osiedlówka Tadka Króla, fana Bekiel PDW oraz koszulka FC Widzew Starachowice, która wpadła nam w ręce podczas letniej przerwy. Po meczu przebijamy 5 z piłkarzami mimo kolejnego blamażu. Teraz czas na Staszów!

Sparta Sycewice – Pogoń Lębork 14.10.2023

Relacja Pogoni Lębork:

Spotkanie rozgrywane o 11:00 to jest jawna kpina, nastepne może na 8 rano niech zaplanuja. Do Sycewic wybieramy się w 31 osób autokarem w licznej obstawie niebieskich. Mimo ich liczebności nie potrafili sobie sprawnie poradzić z wylegitymowaniem naszej grupy i przez to mecz oglądamy dopiero od drugiej połowy. Głośno zaznaczamy swoją obecność i wpieramy naszych piłkarzy, którzy po serii nieudanych meczy wygrywają na wyjeździe 5:2. Oby tak dalej ! Zbijamy z nimi piątki i wracamy spokojnie do Leborka. Wielki szacunek dla każdego wyjazdowicza!

Mamry Giżycko – Mazur Ełk 14.10.2023

Relacja Mazura Ełk:

Meldujemy się w 30 osób na sektorze w Giżycku, debiutuje nowa flaga ekipowa. Brawo drużyna za walkę!

Czuwaj Przemyśl – Orzeł Przeworsk 14.10.2023

Górnik Wałbrzych – Zamek Kamieniec Ząbkowicki 14.10.2023

Relacja Górnika Wałbrzych:

Na meczu z Zamkiem wystawiamy ponad 100 osobowy młyn i dopingujemy Biało-Niebieskich. Wieszamy flagę TORCIDA WAŁBRZYCH oraz GNLS a w drugiej połowie na płocie mały jubileusz narodowej flagi JELENIA GÓRA (której szczęśliwie udało się przylecieć z Wysp Owczych). 25 lat aktywnego uczestnictwa w podróżowaniu za reprezentacją oraz do miejsc patriotycznych i historycznych czyni ją jedną z najstarszych obecnie w kraju. Jubilatce oraz chłopakom z JG życzymy sto lat!

Klub Sportowy Drwęca – Kormoran Zwierzewo 14.10.2023

Relacja KS Drwęca:

Na mecz z Kormoranem wystawiamy 80 osobowy młyn w tym delegacje przyjaciół z Olimpii Grudziądz, Wigier Suwałki i Granicy Kętrzyn. Konkretny doping przez całe spotkanie w asyście bębna niestety nie przełożył się na grę piłkarzy którzy tego dnia uznali wyższość rywala a mecz zakończył się wynikiem 0:3. Na koniec podziękowania dla wszystkich obecnych i do następnego ! KSD & GKS & SKS & KKS !

Mszczonowianka Mszczonów – Mazovia Mińsk Mazowiecki 14.10.2023

Relacja Mazovii Mińsk:

Na wyjazd do Mszczonowa ruszamy furami w 43 osoby. Po drodze łapiemy się z Pogonią Grodzisk (9 osób), a na miejscu dobija do nas jeden kibol HHC. Bracia dzięki za wsparcie! Łącznie na sektorze gości meldujemy się w 53 osoby z dwiema flagami. Na boisku hokejowy wynik i kolejny delikatnie mówiąc, kiepski mecz naszych piłkarzy. Panowie pora się obudzić i zacząć prezentować poziom godny Dumy Mińska! Głupie błędy w obronie, karne dla rywali, seryjne czerwone kartki – tak można streścić naszą grę w tym sezonie. Trzeba się zastanowić, czy nie warto dać szansy gry młodym chłopakom, przygotowując drużynę na przyszły sezon.

Po meczu w Mszczonowie, udajemy się w 20 osób do Grodziska na mecz GKSu z Bronią Radom.

MKS Ciechanów – MZKS Narew Ostrołęka 14.10.2023

Relacja MKS-u Ciechanów:

Nas na meczu z Narwią 35 osób z flagą oraz transparentem wsparcia dla naszego brata. Dopingujemy od 2 połowy.

Rozwój Katowice – Ruch Radzionków 14.10.2023

Relacja Ruchu Radzionków:

Do Katowic na mecz z Rozwojem dojechało 41 kibiców z Radzionkowa z czterema flagami.

O wyniku już napisaliśmy i cierpliwość kibiców właśnie się skończyła. Nie wygraliśmy od pięciu spotkań, ogrywają nas najsłabsze drużyny w lidze, a jak dobrze wiemy w tym sezonie spada połowa ligi! Na każdym domowym meczu dopingujemy Ruch na 100 %, robimy oprawy za nasze prywatne pieniądze, jeździmy za Ruchem regularnie, poświęcamy nasz czas, żyjemy Cidrami cały tydzień, organizujemy zbiórki pieniędzy, a jeśli sytuacja się nie zmieni, to w zamian otrzymamy spadek do ligi okręgowej. Będziemy mieli derby z Miasteczkiem Śląskim, Nakłem Śląskim czy Suchą Górą – Tego chcecie ? Dość udawania, że jest dobrze. Dość udawania, że remis do dobry wynik.

Koniec ! Albo zobaczymy działania, wyniki i efekty już od jutra, albo CAŁY ZARZĄD wypad z Ruchu Radzionków ! Ten klub i kibice nie zasługują na takie wyniki !

JKS Jarosław – Wisłok Wiśniowa 14.10.2023

Relacja JKS-u Jarosław:

Nas w młynie 70 osób z dopingiem przez cały mecz. Z nami tego dnia 18 osób Sanockiej Stali, dzięki za wsparcie! Piłkarze po 3 porażkach z rzędu w końcu wygrywają spotkanie.

Promień Żary – Odra Nietków 14.10.2023

Relacja Promienia Żary:

Wczoraj zbieramy się na sektorze w 50 osób, głównie młodzieży co cieszy oko (w tym kilku fanatyków Miedzi). Już od pierwszego gwizdka lecimy z oprawą i piro, którego na meczu domowym przez wiadome sprawy nie było już dawno. Rozwijamy dobrze znaną barwówke a po odliczaniu pojawia się flagowisko i odpalonych zostaje ponad 30 żółtych OW. Doping bardzo dobry przez cały mecz w asyście bębna, oby więcej takich meczy.

Piłkarsko remisujemy, chociaż 3 punkty były w zasięgu. Trochę szkoda, ale szanujemy każdy punkt w tabeli i fakt, że piłkarze dali z siebie tyle ile mogli. Był to drugi mecz z rzędu bez porażki.

Sparta Oborniki – Dyskobolia Grodzisk Wielkopolski 14.10.2023

Relacja Dyskobolii Grodzisk:

Wczoraj (14.10) jesteśmy obecni w Obornikach w 55 osób w tym solidne wsparcie naszych Przyjaciół z Gniezna, którzy wsparli nas w 30 osób. (Dzięki wielkie Bracia!) Na płocie wieszamy po jednej małej fladze. Piłkarze wygrywają kolejne spotkanie, tym razem 2:1 za co po meczu im dziękujemy. KSD&SKS!

Gwardia Koszalin – Wybrzeże Rewalskie Rewal 14.10.2023

Relacja Gwardii Koszalin:

W sobotę graliśmy z wiceliderem rozgrywek. Jednak mecz na szczycie nie przyciągnął zbyt dużej liczby kibiców, być może niektórych odstraszyła angielska pogoda. W sektorze kilkunastu najwierniejszych fanów w tym większość ze „Starej Gwardii”. Na płocie wisi transparent: Nowy stadion dla Koszalina. Gwardziści odnieśli pierwszą porażkę w sezonie.

Kujawiak Kowal – Noteć Gębice 14.10.2023

Relacja Kujawiaka Kowal:

Na mecz z Gębicami wystawiamy 25 osobowy młyn, który jak na tą liczbę dopinguje całkiem przyzwoicie przez całe spotkanie. Wielokrotnie zaznaczamy swoją opinię wobec wizyt smutnych panów w szkole podstawowej, którzy swoim zachowaniem chcą zniechęcić młodzież do sportu oraz do uczestniczenia w jedynym widowisku sportowym w mieście.

Wizyta policji w szkole związana była z obecnością delegacji KF na rozpoczęciu roku szkolnego w SP w Kowalu ,która przekazała uczniom około 100 opasek ,150 zeszytów, 200 długopisów, kilkunastu smyczek i wiele ulotek zachęcających do gry w piłkę nożną. Mundurowi jednak twierdzą ,że tego typu zachowania są karygodne i postanowili karać młodzież za uczestnictwo na meczach piłkarskich w kowalu.

HOKEJ:

Unia Oświęcim – Podhale Nowy Targ 13.10.2023

Relacja Unii Oświęcim:

Piątek 13-tego okazał się szczęśliwy dla naszych hokeistów i to oni wygrywają piąty mecz z rzędu. Całe spotkanie dopingujemy z lepszymi i gorszymi momentami. Z nami delegacje z Ruchu i Górnika Brzeszcze. Jak zawsze dziękujemy za wsparcie!